FacebookYouTubeTwitchCupSell
WIADOMOŚĆ
28 maja 2014
Powrót do Japonii
Jeden z trzech ostatnich wyścigów serii GP2 odbędzie się na torze Suzuka. Kierowcy wracają na niego po rocznej przerwie.
Walka o mistrzostwo serii trwa. W poprzednim wyścigu na tym torze wygrał Szymon Prokopczak, jednak to nie on jest faworytem niedzielnych zmagań (nota bene Szymon zrezygnował z jazd w lidze). Pozycję lidera przed Pawłem Andrzejewskim będzie bronił Sebastian Cygler i to w tej dwójce upatruje się tryumfatora tegorocznego wyścigu.

Początek okrążenia, tj. pierwsze sześć lub siedem zakrętów stanowi naprawdę duże wyzwanie. Jeśli popełnisz błąd w jednym zakręcie, to tracisz w kilku kolejnych łukach, ponieważ nie jedziesz optymalną linią. Zakręty numer osiem i dziewięć, które tworzą sekcję Degner, są dosyć zdradliwe. Pierwsza część jest krótka, ale dosyć wąska, więc kierowcy wychodzą z bardzo szerokiej części toru do bardzo wąskiej. Kolejną trudną częścią okrążenia jest zakręt trzynasty, czyli wejście w sekcję Spoon, gdzie ważna jest właściwa linia przejazdu, ponieważ kierowcy chcą bardzo wcześnie rozpocząć przyspieszanie. Zakręt zwęża się, a dodatkowo jest wyprofilowany na zewnątrz. Oprócz ostatniego zakrętu, szykany, cały tor jest niesamowity. Sekcję 130R pokonuje się na pełnym gazie. Jeśli chodzi o wyprzedzanie, ostatnia szykana jest zdecydowanie najlepszym miejscem, aby znaleźć się obok innego kierowcy na dohamowaniu.

Prognozy pogody podają, że kwalifikacje mogę odbyć się w deszczu, a w niedzielę kierowcy będą ścigać się w słońcu. Jednak kto wie? Pogoda lubi płatać figle i może sprawi niespodziankę kierowcom, którzy są spragnieni wyścigu na mokrym torze. Na pewno byłby to test umiejętności, który idealnie pokazałby, jacy kierowcy potrafią uporać się z niesprzyjającymi warunkami.

Kto wygra w kraju kwitnącej wiśni? Czy znajdzie się ktoś kto pokona faworyzowaną dwójkę? A może będzie to Dawid Kuszel, który odzyskał licencję i zasiądzie za bolidem zespołu Scuderia Ferrari Malboro? Albo któryś z kierowców będzie na tyle szybki, iż popsuje szyki zespołom DFP Renault i Lotos? Odpowiedzi na wszystkie te pytania poznamy już w niedzielę, a wszystkim kierowcom życzymy udanego startu.
Liczba wyświetleń: 2738 (27 użytkowników)
KOMENTARZE
31 maj 2014 08:42
Paweł ja nie wygrałem poprzedniego wyścigu tutaj. Ja wygrałem w I 2011, a w 2012 wygrał Szymon Prokopczak
31 maj 2014 09:49
A no tak, patrząc na wyniki wziąłem pod uwagę te sprzed dwóch sezonów. Ubzdurałem sobie, że jak nie było sezonu jednego to on jest liczony w wynikach -_- zaraz zmienię.
NAJBLIŻSZE SESJE
SERWERY
Serwer egzaminacyjny
Adres:
91.237.52.91:34297
Tor:
Sesja:
Testy
Serwer wyłączony
Dołącz na serwer
Serwer egzaminacyjnywył
POGODA
Zachmurzenie
Zachmurzenie
Powietrze:
22 °C
Tor:
27 °C
PON
Częściowe zachmurzenie
23 °C
WTO
Deszcz
24 °C
ŚRO
Deszcz
22 °C
TEAMSPEAK
Serwer TeamSpeak 3
Adres:
91.237.52.91:9987
Serwer wyłączony
Dołącz na serwer
ADMINISTRACJA SERII GP2
Szef serii:
Pomocnicy:
-
KLASYFIKACJA
KierowcyZespoły

Aktualności | Ogłoszenia | Pomoc | Download | Regulamin | Polityka prywatności

Kontakt:
f1onlinepl@gmail.com

Liczba odwiedzin:
41 356 576

stat4u

Korzystanie z witryny f1-online.pl oznacza zgodę na wykorzystywanie plików cookie, z których niektóre mogą być już zapisane w folderze przeglądarki.

Więcej informacji można znaleźć w Polityce prywatności.