AKTUALNOŚCI
WIADOMOŚĆ
3 grudnia 2015
Konrad Żerebiec podbija Indianapolis!
Konrad Żerebiec (Mercedes) prowadząc od startu do mety zwyciężył w wyścigu na torze Indianapolis. Drugie miejsce zajął Jacek Hamburg (Williams), a podium uzupełnił Maciej Wysmulski (Williams).
Ponieważ była to druga runda w USA pogoda nie zmieniła się diametralnie. Kierowcy podróżowali w pochmurnych warunkach pogodowych.
Na starcie wyścigu start decydowanie zespół Hamburg i Bogusz (ART), jednak ten drugi szybko odrobił stracone pozycje. Pierwszy zakręt nie przyniósł nam wypadków.
Poważną kolizje spowodował Bogusz, który wjechał w tył Wysmulskiego. W kierowcę ART uderzył natomiast Majka (Hyperion), który nie miał wystarczającej reakcji.
O czwartą pozycje walczył Mainusz (DFP) z Płonką (Mercedes). Przez kilka okrążeń kierowca Mercedesa wychodził zwycięsko z pojedynków, jednak uległ presji, która na nim ciążyła.
Po 8. okrążeniach klasyfikacja wyglądała następująco: Żerebiec, Pawiński (ART), Hamburg, Płonka, Mainusz, Wysmulski, Zalewski (Dragon), Sowa (Logitech), Żmudziński (DFP) i Piękoś (Logitech).
Pierwszymi kierowcami, którzy odwiedzili mechaników to Pawiński i Hamburg, oraz Wolkiewicz (Rebellion; 9. okrążenie).
W czasie gdy Pawiński naciskał Brańskiego (HRT) ten spowodował karambol, kosztujący Pawińskiego pewne punkty, a nawet może mistrzostwo.
O ile pierwsza dwójka wyścigu oddalała się od reszty stawki, tak o podium walczyć zaczął Wysmulski z Płonką i Mainuszem. Górą wyszedł kierowca Williamsa. Kilka okrążeń później mogliśmy oglądać wewnętrzną walkę kierowców Hyperiona, co dodało atrakcji podczas tego wyścigu.
Kierowcy do drugiego postoju udali się na 20. okrążeniu zakładając miękką mieszankę, która pozwoli im na ukończenie wyścigu.
Na pewno nikt nie przewidział takiego finiszu jakiego jaki się wydarzył. Jadący bez przedniego spojlera Andrzejewski (Hyperion) został zaatakowany na ostatnim zakręcie przez Parucha (HRT). Gdy wydawało się, że punkty zdobędzie kierowca Hyperiona, niespodziewanie wjechał w bolid HRT powodując kolizję i oddając mu jeden punkcik.
Wyścig wygrał Żerebiec przed duetem Williamsa - Hamburgiem i Wysmulskim. Za podium znalazł się Płonka i Mainusz. Punkty również dowiózł Sowa, Zalewski, Majka, Żmudziński i Paruch. Bez punktów wyścig zakończył Andrzejewski, Brański, Wolkiewicz, Pawiński i Kuszel (Yamaha). Z wyścigiem pożegnał się Bogusz, Piękoś i Miłosz.
Równa ilość punktów w klasyfikacji generalnej kierowców powoduje, że Suzuka będzie torem, na którym wszystko się wyjaśnij. W klasyfikacji konstruktorów trzy zespoły walczą o tytuł najlepszej ekipy. Zapraszamy na wyścig w Japonii! Tor Suzuka to ostatni przystanek w tegorocznym sezonie!
Kary:
Mateusz Sowa:
+4 PK za 10.5 (10.3)
Paweł Andrzejewski:
+2 PK za 10.5 (10.3)
Marcel Pawiński:
+4 PK za 10.5 (10.3)
Na starcie wyścigu start decydowanie zespół Hamburg i Bogusz (ART), jednak ten drugi szybko odrobił stracone pozycje. Pierwszy zakręt nie przyniósł nam wypadków.
Poważną kolizje spowodował Bogusz, który wjechał w tył Wysmulskiego. W kierowcę ART uderzył natomiast Majka (Hyperion), który nie miał wystarczającej reakcji.
O czwartą pozycje walczył Mainusz (DFP) z Płonką (Mercedes). Przez kilka okrążeń kierowca Mercedesa wychodził zwycięsko z pojedynków, jednak uległ presji, która na nim ciążyła.
Po 8. okrążeniach klasyfikacja wyglądała następująco: Żerebiec, Pawiński (ART), Hamburg, Płonka, Mainusz, Wysmulski, Zalewski (Dragon), Sowa (Logitech), Żmudziński (DFP) i Piękoś (Logitech).
Pierwszymi kierowcami, którzy odwiedzili mechaników to Pawiński i Hamburg, oraz Wolkiewicz (Rebellion; 9. okrążenie).
W czasie gdy Pawiński naciskał Brańskiego (HRT) ten spowodował karambol, kosztujący Pawińskiego pewne punkty, a nawet może mistrzostwo.
O ile pierwsza dwójka wyścigu oddalała się od reszty stawki, tak o podium walczyć zaczął Wysmulski z Płonką i Mainuszem. Górą wyszedł kierowca Williamsa. Kilka okrążeń później mogliśmy oglądać wewnętrzną walkę kierowców Hyperiona, co dodało atrakcji podczas tego wyścigu.
Kierowcy do drugiego postoju udali się na 20. okrążeniu zakładając miękką mieszankę, która pozwoli im na ukończenie wyścigu.
Na pewno nikt nie przewidział takiego finiszu jakiego jaki się wydarzył. Jadący bez przedniego spojlera Andrzejewski (Hyperion) został zaatakowany na ostatnim zakręcie przez Parucha (HRT). Gdy wydawało się, że punkty zdobędzie kierowca Hyperiona, niespodziewanie wjechał w bolid HRT powodując kolizję i oddając mu jeden punkcik.
Wyścig wygrał Żerebiec przed duetem Williamsa - Hamburgiem i Wysmulskim. Za podium znalazł się Płonka i Mainusz. Punkty również dowiózł Sowa, Zalewski, Majka, Żmudziński i Paruch. Bez punktów wyścig zakończył Andrzejewski, Brański, Wolkiewicz, Pawiński i Kuszel (Yamaha). Z wyścigiem pożegnał się Bogusz, Piękoś i Miłosz.
Równa ilość punktów w klasyfikacji generalnej kierowców powoduje, że Suzuka będzie torem, na którym wszystko się wyjaśnij. W klasyfikacji konstruktorów trzy zespoły walczą o tytuł najlepszej ekipy. Zapraszamy na wyścig w Japonii! Tor Suzuka to ostatni przystanek w tegorocznym sezonie!
Kary:
Mateusz Sowa:
+4 PK za 10.5 (10.3)
Paweł Andrzejewski:
+2 PK za 10.5 (10.3)
Marcel Pawiński:
+4 PK za 10.5 (10.3)
Wyniki:
Poz | Kierowca | Zespół | Okr | Czas |
---|---|---|---|---|
01 | Konrad Żerebiec | Mercedes GP2 | 30 | 0:39:40.476 |
02 | Jacek Hamburg | Williams Martini | 30 | +0:06.823 |
03 | Maciej Wysmulski | Williams Martini | 30 | +0:32.343 |
04 | Dawid Płonka | Mercedes GP2 | 30 | +0:33.285 |
05 | Aleksy Mainusz | DFP Racing GP2 | 30 | +0:36.540 |
06 | Mateusz Sowa | Logitech | 30 | +0:51.878 |
07 | Łukasz Zalewski | Dragon GP2 | 30 | +0:59.122 |
08 | Mateusz Majka | Hyperion | 30 | +0:59.918 |
09 | Maciej Żmudziński | DFP Racing GP2 | 30 | +1:04.992 |
10 | Maciej Paruch | HRT GP2 | 30 | +1:08.432 |
11 | Paweł Andrzejewski | Hyperion | 30 | +1:08.500 |
12 | Jakub Brański | HRT GP2 | 30 | +1:12.548 |
13 | Damian Wolkiewicz | RRT | 29 | +1 okr. |
14 | Marcel Pawiński | ART | 29 | +1 okr. |
15 | Dawid Kuszel | Yamaha WRT | 28 | +2 okr. |
16 | Karol Piękoś | Logitech | 8 | DNF |
17 | Maciej Miłosz | RRT | 7 | DNF |
18 | Mateusz Bogusz | ART | 4 | DNF |
KOMENTARZE
Brak postów
NAJBLIŻSZE SESJE
Brak zaplanowanych sesji |
SERWERY
Serwer egzaminacyjny
Adres:
91.237.52.91:34297
Tor:
Sesja:
Testy
Serwer wyłączony
Serwer egzaminacyjny |
POGODA
Zachmurzenie
Powietrze:
22 °C
Tor:
28 °C
PON
23 °C
WTO
24 °C
ŚRO
22 °C
TEAMSPEAK
ADMINISTRACJA SERII GP2
Szef serii:
Pomocnicy:
-
KLASYFIKACJA
Kierowcy | Zespoły |