15 lut 2015 12:09
FORUM
FORUM OGÓLNE
15 lut 2015 12:35
Dobra kierownica działa, wina kompa i sterowników
15 lut 2015 12:43
Teraz można pojeździć. xD
15 lut 2015 13:28
Podpowie ktoś jak oszczędzać paliwo?

15 lut 2015 13:32
Nie zbijaj biegów jak Rekady.
15 lut 2015 13:45
Ok, dzięki
![:]](http://www.f1-online.pl/images/emots/emot8.gif)
15 lut 2015 14:05
Krzysztof Pieczykolan napisał(a):
A jak ktoś zbija biegi jak Rekady to co zrobić wtedy ?
Nie zbijaj biegów jak Rekady.
A jak ktoś zbija biegi jak Rekady to co zrobić wtedy ?
15 lut 2015 14:07
Wtedy ma pecha.
![:]](http://www.f1-online.pl/images/emots/emot8.gif)
15 lut 2015 14:09
Maciej Miłosz napisał(a):
"osoba powinna dokonywać zmiany biegu na wyższy w momencie, kiedy silnik osiągnie od 1800 do 2600 obrotów na minutę, a pierwsze cztery biegi powinny być włączone, zanim pojazd osiągnie 50 km/h"
Nie ma za co.
Podpowie ktoś jak oszczędzać paliwo?

"osoba powinna dokonywać zmiany biegu na wyższy w momencie, kiedy silnik osiągnie od 1800 do 2600 obrotów na minutę, a pierwsze cztery biegi powinny być włączone, zanim pojazd osiągnie 50 km/h"
Nie ma za co.

15 lut 2015 14:22
Jak ja mam jeździć mając włączone/wrzucone 4 biegi jednocześnie?
(Luźna interpretacja tekstu).

(Luźna interpretacja tekstu).
Zmodyfikowane 15 lut 2015 14:22 przez Mateusz Bogusz.
NAJBLIŻSZE SESJE
Brak zaplanowanych sesji |
SERWERY

Serwer egzaminacyjny
Adres:
91.237.52.91:34297
Tor:
Sesja:
Testy
Serwer wyłączony
Serwer egzaminacyjny | ![]() |
POGODA

Zachmurzenie
Powietrze:
18 °C
Tor:
18 °C
PON

21 °C
WTO

20 °C
ŚRO

23 °C
TEAMSPEAK
ADMINISTRACJA SERII DTM
Szef serii:
Pomocnicy:
-
KLASYFIKACJA
Kierowcy | Zespoły |