ABS nie ma na celu zmniejszenia dystansu hamowania samochodu a umożliwienie manewrowanie nim w trakcie tego czynu. Samochód bez ABS'u zatrzyma się szybciej. Niestety skutkiem tego będą zdarte opony i prosty tor jazdy.
ABS nie ma na celu zmniejszenia dystansu hamowania samochodu a umożliwienie manewrowanie nim w trakcie tego czynu. Samochód bez ABS'u zatrzyma się szybciej. Niestety skutkiem tego będą zdarte opony i prosty tor jazdy.
Niekoniecznie, na asfalcie zablokowanie kół diametralnie wydłuża drogę hamowania, współczynnik przyczepności zmniejsza się o ~0,3, zmieniając się na poślizgowy. Dlatego najlepsze hamowanie na granicy zablokowania kół
Tak, to prawda. Bez ABS'u samochód zatrzyma się szybciej, ale tylko wtedy, gdy kierowca umiejętnie będzie hamował na granicy poślizgu. ABS jest po to, aby likwidować ten błąd kierowców, którzy wciskają hamulec do oporu w sytuacjach kryzysowych. A skręcać na ABSie można właśnie dlatego, że to jest hamowanie na granicy zablokowania się kół (choć bardzo prymitywne)
Słabo, Polskim to ja sie nie przejmuje byle zdać bo na nic mi wynik z tej matury, na matmie mi brakuje czasu, a angielski to w moim przypadku aż za prosty. Dodane 9 maja 2015 02:47: Chociaż patrząc przez pryzmat innych ludzi w mojej szkole, angielski był w miare ok.
No proszę, news z sesji GT tego samego dnia co ona sama. A newsa z ostatniego wyścigu ni widu ni słychu.
Ogólnie to ja miałem napisać całego, ale coś mi wypadło, jednak napisałem ponad połowę. News, jak widziałem w panelu aktualności jest w takim samym stanie, w jakim ja go zostawiłem, a poza tym nie ma fotek (jak zwykle )