FacebookYouTubeTwitchCupSell
FORUM TEMATYCZNE
7 paź 2016 21:10
Trening:

Marcel Pawiński:
+0,5 sek. za 13.3a
+1 PK za 13.3a

Aleks Jurewicz:
+0,5 sek. za 13.3a
+1 PK za 13.3a

Mateusz Guzowski:
+0,5 sek. za 13.3a
+1 PK za 13.3a

Marek Prędkiewicz:
+0,5 sek. za 13.3a
+1 PK za 13.3a

Kryspin Słomiński:
+0,5 sek. za 13.3a
+1 PK za 13.3a

Konrad Koschmieder:
+0,5 sek. za 13.3a
+1 PK za 13.3a

Mateusz Prażewski:
+8 PK za 14.1

Grzegorz Furca:
+0,5 sek. za 13.3a
+1 PK za 13.3a

Tomasz Perlak:
+0,5 sek. za 13.3a
+1 PK za 13.3a

Dawid Głowski:
+4 PK za 6.6
Dodane 8 października 2016 22:38:
Kwalifikacje:

Konrad Koschmieder:
+0,5 sek. za 13.3a
+1 PK za 13.3a

Maciej Paruch:
+1 PK za 10.5
Dodane 11 października 2016 18:26:
Wyścig:

Dawid Kuszel:
+10 sekund za 12.3b w 44:10
+8 PK za 12.3b w 44:10

Mateusz Prażewski:
+5 sekund za 12.3a w 4:55
+4 PK za 12.3a w 4:55

+10 sekund za 12.3b w 36:37
+8 PK za 12.3b w 36:37

+11 sekundy za 13.5 w 8:16, 15:26, 20:17, 20:56, 23:15, 23:54, 26:54, 26:56, 32:42, 33:09, 35:38, 36:04, 36:39, 40:27
+11 PK za 13.5 w 8:16, 15:26, 20:17, 20:56, 23:15, 23:54, 26:54, 26:56, 32:42, 33:09, 35:38, 36:04, 36:39, 40:27

+5 sekund za 13.4 w 36:02
+4 PK za 13.4 w 36:02

brak kary za: 18:51, 19:30, 20:04, 23:02, 24:55, 35:11,

Radosław Cupał:
+5 sekund za 12.3a w 42:57
+4 PK za 12.3a w 42:57
11 paź 2016 21:51
A'la odwołanie:

1. Miejsce było na drugi bolid
2. Byliśmy po kontakcie w takiej samej sytuacji, spin był efektem kontaktu, ale sama kontra to za mało
3. Podczas walki nie możesz trzymać się linii wyścigowej. Ja nie atakowałem w tarkę tak jak powinniśmy to robić podczas kwalifikacyjnych okrążeń, ale Ty też nie co zaowocowało Twoim wypadnięciem poza tor
4. A jak Twoje opony? Mnie dwa razy obróciło gdy depnąłem hamulec do końca zbijając co 2 biegi, a miałem ponizej 30 % z tyłu. A co jeśli tutaj też tak było? Że to nie ja zawiniłem, a Twoja strategia ? No i hamowałeś na totalnie mokrym torze, a dotychczas jechałeś na linii jazdy, co też mogło się do tego przyczynić.
5. Nie walczymy o złote jajo. Nie ważne na którym miejscu ukończę wyścig. Nie znoszę tylko Januszy Skarg, którzy w ten sposób chcą naprawić coś co s<cenzura>ili na potęgę. Na prostej zdecydowałeś się bronić wewnętrznej do pierwszego zakrętu, co było dla mnie niezrozumiałe. Mogłeś zająć lewą stronę i legalnie zjechać do środka toru, co by mnie zablokowalo. Oj czekaj, czy to właśnie nie tak to rozegraliśmy teraz?

Prosiłbym o jasną definicję, za co konkretnie jest kara. Za "zajechanie" drogi? Za brak miejsca? Samo: za kolizję to za malo, bo mógł nie hamować i nie skręcać...
12 paź 2016 21:12
Może i było miejsce na drugi bolid, ale i tak skręciłeś za wcześnie dzięki czemu najechałeś na Dawida. Pojechał trochę prosto zamiast skręcić wcześniej, żeby nie najechać na wysoką tarkę, która również mogłaby spowodować spina (tak to wygląda). Na moje oko, gdyby sytuacja była taka, że ciebie by tam nie było, on zrobiłby tą szykanę normalnie.

Więc jeżeli stwierdzenie "za kolizję" to za mało, mogę powiedzieć, że kara jest za zajechanie drogi +straty Dawida. (Czy zajechanie drogi i nie zostawienie miejsca to nie jest to samo?)
NAJBLIŻSZE SESJE
SERWERY
Serwer egzaminacyjny
Adres:
91.237.52.91:34297
Tor:
Sesja:
Testy
Serwer wyłączony
Dołącz na serwer
Serwer egzaminacyjnywył
POGODA
Słonecznie
Słonecznie
Powietrze:
19 °C
Tor:
26 °C
PIĄ
Deszcz
23 °C
SOB
Deszcz
22 °C
NIE
Deszcz
25 °C
TEAMSPEAK
Serwer TeamSpeak 3
Adres:
91.237.52.91:9987
Serwer wyłączony
Dołącz na serwer
ADMINISTRACJA SERII GP2
Szef serii:
Pomocnicy:
-
KLASYFIKACJA
KierowcyZespoły

Aktualności | Ogłoszenia | Pomoc | Download | Regulamin | Polityka prywatności

Kontakt:
f1onlinepl@gmail.com

Liczba odwiedzin:
41 278 048

stat4u

Korzystanie z witryny f1-online.pl oznacza zgodę na wykorzystywanie plików cookie, z których niektóre mogą być już zapisane w folderze przeglądarki.

Więcej informacji można znaleźć w Polityce prywatności.