AKTUALNOŚCI
WIADOMOŚĆ
26 marca 2012
Wyścig - Potrójna korona dla Patryka!
Dominacja - tak w skrócie możemy opisać zachowanie Patryka Baka na torze w Turcji. Pewnie wygrał wszystkie trzy sesje, zgarniając przy tym najlepsze kółko wyścigu. Jego kolega z zespołu - Mateusz, zajął piątą lokatę. Pozycje te umocniły na prowadzeniu team Maserati. Podium uzupełnili: Krystian Osiński oraz Grzegorz Brojak.
Patrząc na tegoroczne wyścigi można dojść do wniosku, że kierowcy nauczyli się mądrze i odpowiedzialnie wchodzić w pierwszy zakręt. To już kolejny wyścig i jak do tej pory ani razu nie zdarzył się jakiś większy karambol, co najwyżej mała kolizja. O pechu może mówić Paweł Piątkiewicz, który mimo iż zajął dobra lokatę nie jest w stu procentach zadowolony. I ma powód, ponieważ zupełnie nie ze swojej winy ucierpiał na starcie. Mateusz Fabisch tuż po ruszeniu z pola startowego nie zapanował nad swoim autem i zrobił spina. W efekcie trafił na Pawła i kolizja była nieunikniona. Zawodnik Hondy stracił przednie skrzydło oraz parę pozycji. Na tor wyjechał Samochód bezpieczeństwa, który utrzymywał się na torze do 3 okrążenia. Na tym kółku pokazano zieloną flagę i kierowcy ścigali się dalej. Później obyło się bez większych kolizji. Na drugim kółku z rywalizacji wycofał się kierowca HRT- Mateusz Fabisch. O szesnaście okrążeń więcej przejechał Marek Jabłoński który stracił koło, a Kacper Nogaj na dwa kółka przed końcem zakończył ściganie.
Generalnie rzecz biorąc wyścig był przewidywalny, miała miejsce spora liczba manewrów wyprzedzania i było mało wypadków. Widać, ze kierowcy z wyścigu na wyścig uczą się rywalizować. To bardzo dobra prognoza przed GP Hiszpanii, które odbędzie się w najbliższym tygodniu.
Patrząc na tegoroczne wyścigi można dojść do wniosku, że kierowcy nauczyli się mądrze i odpowiedzialnie wchodzić w pierwszy zakręt. To już kolejny wyścig i jak do tej pory ani razu nie zdarzył się jakiś większy karambol, co najwyżej mała kolizja. O pechu może mówić Paweł Piątkiewicz, który mimo iż zajął dobra lokatę nie jest w stu procentach zadowolony. I ma powód, ponieważ zupełnie nie ze swojej winy ucierpiał na starcie. Mateusz Fabisch tuż po ruszeniu z pola startowego nie zapanował nad swoim autem i zrobił spina. W efekcie trafił na Pawła i kolizja była nieunikniona. Zawodnik Hondy stracił przednie skrzydło oraz parę pozycji. Na tor wyjechał Samochód bezpieczeństwa, który utrzymywał się na torze do 3 okrążenia. Na tym kółku pokazano zieloną flagę i kierowcy ścigali się dalej. Później obyło się bez większych kolizji. Na drugim kółku z rywalizacji wycofał się kierowca HRT- Mateusz Fabisch. O szesnaście okrążeń więcej przejechał Marek Jabłoński który stracił koło, a Kacper Nogaj na dwa kółka przed końcem zakończył ściganie.
Generalnie rzecz biorąc wyścig był przewidywalny, miała miejsce spora liczba manewrów wyprzedzania i było mało wypadków. Widać, ze kierowcy z wyścigu na wyścig uczą się rywalizować. To bardzo dobra prognoza przed GP Hiszpanii, które odbędzie się w najbliższym tygodniu.
Wyniki:
Poz | Kierowca | Zespół | Okr | Czas |
---|---|---|---|---|
01 | Patryk Bak | Maserati | 22 | 0:36:37.033 |
02 | Krystian Osiński | Citroen | 22 | +0:02.624 |
03 | Grzegorz Brojak | Dark Whistler | 22 | +0:18.087 |
04 | Radosław Cupał | Verva Racing | 22 | +0:21.845 |
05 | Mateusz Bałdyg | Maserati | 22 | +0:25.741 |
06 | Paweł Piątkiewicz | Honda | 22 | +0:39.476 |
07 | Patryk Bęgier | Subaru | 22 | +0:45.278 |
08 | Rafał Cupał | Renault | 22 | +0:47.449 |
09 | Szymon Kmiecik | Alfa Romeo | 22 | +0:59.735 |
10 | Jakub Brański | Dark Whistler | 22 | +1:11.147 |
11 | Igor Borzęcki | Honda | 22 | +1:19.600 |
12 | Damian Grygo | ART | 22 | +1:25.181 |
13 | Dominik Borycki | Caterham | 22 | +1:38.578 |
14 | Kacper Nogaj | Alfa Romeo | 20 | +2 okr. |
15 | Marek Jabłoński | Subaru | 18 | +4 okr. |
16 | Mateusz Fabisch | HRT | 2 | DNF |
17 | Adrian Koterla | Caterham | 0 | DNS |
NAJBLIŻSZE SESJE
Brak zaplanowanych sesji |
SERWERY
Serwer egzaminacyjny
Adres:
91.237.52.91:34297
Tor:
Sesja:
Testy
Serwer wyłączony
Serwer egzaminacyjny |
POGODA
Zachmurzenie
Powietrze:
19 °C
Tor:
28 °C
PON
23 °C
WTO
24 °C
ŚRO
22 °C
TEAMSPEAK
ADMINISTRACJA SERII GP2
Szef serii:
Pomocnicy:
-
KLASYFIKACJA
Kierowcy | Zespoły |