24 lut 2016 19:44
FORUM
FORUM OGÓLNE
24 lut 2016 20:06
Post został usunięty przez autora
24 lut 2016 20:25
Marek Prędkiewicz napisał(a):
Te 20 kg jest właśnie na opony przewidziane i inne elementy zawieszenia.
Patryk Gerber napisał(a):
Hmm, no fakt. Zapomniałem o ERSie, ale i tak uważam, że nie potrzebnie zamierzają dać 20 kg więcej + opony. Im większa waga tym dłuższa droga hamowania i wolniej się jedzie w zakrętach. Najłatwiej się o tym przekonać jadąc z pełnym bakiem.
Marek Prędkiewicz napisał(a):
za lekki bolid to również nie dobrze. wieksza waga pozwoli zwiększyć przyczepność mechaniczną (dociązając osie pojazdu)
Jeżeli chcą żeby bolidy w 2017 były dużo szybsze to niech najlepiej zmniejszą wagę minimalną, a nie podnoszą. I tak są już bardzo ciężkie obecne bolidy.
za lekki bolid to również nie dobrze. wieksza waga pozwoli zwiększyć przyczepność mechaniczną (dociązając osie pojazdu)
Hmm, no fakt. Zapomniałem o ERSie, ale i tak uważam, że nie potrzebnie zamierzają dać 20 kg więcej + opony. Im większa waga tym dłuższa droga hamowania i wolniej się jedzie w zakrętach. Najłatwiej się o tym przekonać jadąc z pełnym bakiem.
Te 20 kg jest właśnie na opony przewidziane i inne elementy zawieszenia.
24 lut 2016 20:27
Patryk Gerber napisał(a):
Opony mają się nie liczyć do wagi ponoć
Marek Prędkiewicz napisał(a):
Te 20 kg jest właśnie na opony przewidziane i inne elementy zawieszenia.
Patryk Gerber napisał(a):
Hmm, no fakt. Zapomniałem o ERSie, ale i tak uważam, że nie potrzebnie zamierzają dać 20 kg więcej + opony. Im większa waga tym dłuższa droga hamowania i wolniej się jedzie w zakrętach. Najłatwiej się o tym przekonać jadąc z pełnym bakiem.
Marek Prędkiewicz napisał(a):
za lekki bolid to również nie dobrze. wieksza waga pozwoli zwiększyć przyczepność mechaniczną (dociązając osie pojazdu)
Jeżeli chcą żeby bolidy w 2017 były dużo szybsze to niech najlepiej zmniejszą wagę minimalną, a nie podnoszą. I tak są już bardzo ciężkie obecne bolidy.
za lekki bolid to również nie dobrze. wieksza waga pozwoli zwiększyć przyczepność mechaniczną (dociązając osie pojazdu)
Hmm, no fakt. Zapomniałem o ERSie, ale i tak uważam, że nie potrzebnie zamierzają dać 20 kg więcej + opony. Im większa waga tym dłuższa droga hamowania i wolniej się jedzie w zakrętach. Najłatwiej się o tym przekonać jadąc z pełnym bakiem.
Te 20 kg jest właśnie na opony przewidziane i inne elementy zawieszenia.
Opony mają się nie liczyć do wagi ponoć

24 lut 2016 21:48
25 lut 2016 07:04
Mateusz Ziubiński napisał(a):
Ale na ważeniach samochód jest z oponami
Patryk Gerber napisał(a):
Opony mają się nie liczyć do wagi ponoć
Marek Prędkiewicz napisał(a):
Te 20 kg jest właśnie na opony przewidziane i inne elementy zawieszenia.
Patryk Gerber napisał(a):
Hmm, no fakt. Zapomniałem o ERSie, ale i tak uważam, że nie potrzebnie zamierzają dać 20 kg więcej + opony. Im większa waga tym dłuższa droga hamowania i wolniej się jedzie w zakrętach. Najłatwiej się o tym przekonać jadąc z pełnym bakiem.
Marek Prędkiewicz napisał(a):
za lekki bolid to również nie dobrze. wieksza waga pozwoli zwiększyć przyczepność mechaniczną (dociązając osie pojazdu)
Jeżeli chcą żeby bolidy w 2017 były dużo szybsze to niech najlepiej zmniejszą wagę minimalną, a nie podnoszą. I tak są już bardzo ciężkie obecne bolidy.
za lekki bolid to również nie dobrze. wieksza waga pozwoli zwiększyć przyczepność mechaniczną (dociązając osie pojazdu)
Hmm, no fakt. Zapomniałem o ERSie, ale i tak uważam, że nie potrzebnie zamierzają dać 20 kg więcej + opony. Im większa waga tym dłuższa droga hamowania i wolniej się jedzie w zakrętach. Najłatwiej się o tym przekonać jadąc z pełnym bakiem.
Te 20 kg jest właśnie na opony przewidziane i inne elementy zawieszenia.
Opony mają się nie liczyć do wagi ponoć

Ale na ważeniach samochód jest z oponami

25 lut 2016 12:01
25 lut 2016 14:45
Gdzie so piniondze za las?!
25 lut 2016 15:01
25 lut 2016 15:24
NAJBLIŻSZE SESJE
Brak zaplanowanych sesji |
SERWERY

Serwer egzaminacyjny
Adres:
91.237.52.91:34297
Tor:
Sesja:
Testy
Serwer wyłączony
Serwer egzaminacyjny | ![]() |
POGODA

Słonecznie
Powietrze:
22 °C
Tor:
33 °C
SOB

24 °C
NIE

24 °C
PON

23 °C
TEAMSPEAK
ADMINISTRACJA SERII DTM
Szef serii:
Pomocnicy:
-
KLASYFIKACJA
Kierowcy | Zespoły |