FacebookYouTubeTwitchCupSell
WIADOMOŚĆ
25 kwietnia 2014
GT na słynnym Nurburgringu
Kierowcy serii GT zmierzają tym razem do Niemiec na jeden z najsłynniejszych torów - Nurburgring.
Tor ten jest częścią legendarnej już pętli Nordschleife. Niestety nasi kierowcy nie pojadą po części nazwanej przez Jackiego Stewarta "Zielonym Piekłem". Zawodnicy będą poruszać się po tej samej konfiguracji co w F1 czy GP2, czyli GP Strecke. Tor charakteryzują głównie wzniesienia terenu oraz szybkie zakręty. Najwolniejszymi miejscami są zakręt 1 oraz szykana przed końcem okrążenia. W tych miejscach powinniśmy zobaczyć także najwięcej manewrów wyprzedzania. Okrążenie rozpoczynamy średniej długości prostą, która na końcu schodzi w dół. Zakręt 1 jest wolny, jednak bardzo szeroki i kierowcy często obierają różne linie przejazdu, aby kogoś zaatakować. Sekcja zakrętów 2-4 to tzw. "Mercedes Arena". Po nich kończy się sektor 1. Kolejny sektor rozpoczyna sekwencja lewo-prawo idąca w dół. Po niej pędzimy do nawrotu oznaczonego numerem 8. Następnie podjazd pod górę i jesteśmy w zakrętach Schumachera. Lewy zakręt o 90 stopni, a po nim prawy długi łuk z opadającym terenem. Tutaj chwila wytchnienia i długa prosta (z małym łukiem), która pod koniec unosi się ostro w górę, przez co łatwo przegapić punkt hamowania do szykany. Za szykaną gaz do ostatniego łuku w prawo i meta.

Faworytami są oczywiście kierowcy FSP GT. Mateusz Bogusz wygrał 3 na 4 rozegrane jak dotąd wyścigi, a Nikodem Wiśniewski dotrzymywał mu kroku (jednak nie pojawił się podczas 1 rundy, a 2 nie ukończył). Z dobrej strony pokazał się także Patryk Krutyj, który wygrał rundę na brytyjskim Silverstone, przerywając passę FSP. Dobrze spisują się także zawodnicy LOTOS GT oraz Gazpromu, a także brat Mateusza Bogusz - Radosław z Hoonigan GT.

Spytaliśmy dwóch kierowców co sądzą o tym obiekcie:
Radosław Cupał (Gazprom Lada):
Tor ten z pewnością nie jest moim ulubionym, jednak wyścigi na nim są zazwyczaj bardzo ciekawe. Z uwagi na krótsze proste, większą ilość zakrętów i wpływ tunelu aerodynamicznego, wyprzedzanie będzie dość utrudnione, co ułatwi mi obronę pozycji wywalczonej w kwalifikacjach. Pozostaje tylko zrobić dobrego "seta" i w wyścigu nie popełnić błędu, na co zwracam szczególną uwagę.


Mateusz Bogusz (FSP GT)
Nurburgring? Na pewno nie jest to mój ulubiony tor, jeździ mi się tu przyjemnie, ale to nie zawsze przekłada się na wyniki. Pozostali kierowcy na pewno mają na nim znacznie więcej przejechanych wyścigów ode mnie, więc na dobry wynik będzie trzeba zapracować. Po nieudanym wyścigu na Silverstone, gdzie w sumie i tak byłem szczęśliwy z P2 po tym wszystkim co się wydarzyło na pewno będę chciał się tu odgryźć.


Na wyścig nie zapowiadany jest deszcz, jednak mimo to powinniśmy być świadkami zaciętej walki na torze.
Liczba wyświetleń: 1318 (26 użytkowników)
KOMENTARZE
Brak postów
NAJBLIŻSZE SESJE

Runda 12

La Sarthe

Francja
KwalifikacjeZakończona
WyścigZakończona
SERWERY
Serwer GT
Adres:
91.237.52.91:12000
Sesja:
GT, Wyścig
Serwer wyłączony
Dołącz na serwer
Serwer GTwył
Serwer egzaminacyjnywył
POGODA
Deszcz
Deszcz
Powietrze:
12 °C
Tor:
12 °C
PIĄ
Deszcz
23 °C
SOB
Deszcz
22 °C
NIE
Deszcz
25 °C
TEAMSPEAK
Serwer TeamSpeak 3
Adres:
91.237.52.91:9987
Serwer wyłączony
Dołącz na serwer
KLASYFIKACJA
KierowcyZespoły
01Patryk Krutyj253
02Radosław Bogusz191
03Mateusz Bogusz177
04Adrian Babiński154
05Aleksy Mainusz145
06Marcel Pawiński136
07Patryk Topczewski78
08Kryspin Słomiński77
09Mateusz Guzowski69
10Maciej Paruch68

Aktualności | Ogłoszenia | Pomoc | Download | Regulamin | Polityka prywatności

Kontakt:
f1onlinepl@gmail.com

Liczba odwiedzin:
41 275 557

stat4u

Korzystanie z witryny f1-online.pl oznacza zgodę na wykorzystywanie plików cookie, z których niektóre mogą być już zapisane w folderze przeglądarki.

Więcej informacji można znaleźć w Polityce prywatności.