2 października 2014
Po przerwie czas na A1 Ring
Po tygodniowej przerwie w kalendarzu zespoły i ich kierowcy przenoszą się na tor A1 Ring położony w austriackim mieście Spielberg.
Tor A1 Ring jest jednym z tych bardziej lubianych przez kierowców. Długie proste, mocne do hamowania oraz zmiany wysokości dodają więcej atrakcji na torze, której na pewno nie zabraknie. Okrążenie toru rozpoczynamy długą prostą, która przy końcu gwałtownie idzie pod górę. Zakręt nr 1 przejeżdżamy 2 lub 3 biegiem. Musimy bardzo uważać na wyjście, ponieważ wyasfaltowane pobocze kusi, aby z niego skorzystać. Dalej kolejna prosta z lekkim łukiem i następne hamowanie pod górę. Zakręt 2 o nazwie Remus tak jak T1 pokonujemy z włączonym 2 biegiem. Na wyjściu z niego możemy skorzystać z tarki (oczywiście zgodnie z regulaminem). Do zakrętu trzeciego prowadzi nas prosta pochylona w dół. W tym miejscu rozpoczynamy bardziej techniczną część obiektu. Długi prawy łuk (3 bieg) prowadzi nas do zakrętu nr 4 - Audi Ultra. Lewy łuk, a po nim kolejny (Lauda). Stromy wjazd na szczyt i szybki zjazd przez prawy zakręt nr 6. Tutaj po prawej stronie mamy zjazd do pit lane. Ostatni prawy zakręt prowadzi nas na prostą startową i jednocześnie na koniec okrążenia.
Podczas przerwy nastąpiło kilka zmian w składach zespołów. Najważniejszą jest opuszczenie zespołu FSP przez Nikodema Wiśniewskiego. Na jego miejsce zatrudniony został Radosław Bogusz. I tym sposobem mamy dwóch braci Bogusz w jednym zespole. Do innych zmian należy zamiana miejsc między Patrykiem Łucków, a Dawidem Kuszel. Patryk przeszedł do DFP Porsche, a Dawid do Hoonigan GT.
W ten weekend możemy mieć urozmaicenie w postaci deszczu. Czy kierowców zaskoczy austriacka pogoda? Czy ktoś pokona Mateusza Bogusza? Tego dowiemy się w najbliższą niedzielę. Zapraszamy serdecznie