FacebookYouTubeTwitchCupSell
WIADOMOŚĆ
14 lutego 2015
Jacek Hamburg najszybszy w treningu!
Nowy sezon, a układ ścisłej czołówki dość podobny do końcówki zeszłego sezonu. Trening wygrał Jacek Hamburg (Barwell) - objawienie końcówki zeszłego sezonu. Dalej uplasowali się Patryk Krutyj (LOTOS GT) i Mateusz Bogusz (FSP GT).
Tor Albert Park nie słynie z goszczenia serii GT. Było to wyraźnie widoczne przez większą cześć treningu. Mimo to frekwencja, jak na trening, była bardzo udana i wyniosła 19 kierowców.

Przez cały trening na czele zmieniali się Patryk Krutyj i Jacek Hamburg. Co do formy Mateusza Bogusza można było usłyszeć wiele spekulacji. Między innymi wcześniej wymieniona sprawa toru mogła powodować taki stan rzeczy. Słaba forma mogła być rodzajem przykrywki przed kwalifikacjami.

Ostatecznie trening padł łupem kierowcy Barwell-Aston Martin - Jacka Hamburga. Sam przyznał on, że "Zaliczyłem dziś całkiem udany przejazd w treningu, lecz najszybsze okrążenie nie było pozbawione małych błędów. Myślę, że jeszcze drzemią w Astonie zespołu Barwell zapasy czasowe co najmniej w 2 sektorach. Wiem także, że wiele zespołów ukrywało swoją formę. Czas w 3 sektorze na tle innych wyglądał dziś świetnie, ale jeden z kierowców WSL równie szybko co ja przejeżdżał ten sektor podczas przedsezonowych testów na Albert Park. Zdaję sobie więc sprawę, że taki czas w kwalifikacjach może być niewystarczający na 1-szą linię." Drugie miejsce zajął Patryk Krutyj, a ostatecznie trzecie miejsce przypadło Boguszowi, który wyraźnie z okrążenia na okrążenie poprawił swoje czasy.

Wśród następnych sześciu kierowców znaleźli się przedstawiciele 3 teamów - WSL, Ferrari Malboro GT oraz Red Bull.
Mateusz Ziubiński oraz Mateusz Dąbrowski debiutanci w serii z pierwszego z zespołów zajęli odpowiednio czwarte i siódme miejsce. Rozdzielił ich duet Ferrari, a na ósmy i dziewiątym miejscu znaleźli się Marcel Grudziński i Dawid Czepiela z zespołu sygnowanego znanym napojem energetycznym, dającym skrzydeł.

Wielki powodem do obaw jest ilość kar po treningu. Spośród 19 uczestników tylko Hamburg, Bogusz, Ziubiński oraz piętnasty Adrian Pińczuk (Martini-Aston Martin) nie przekroczyli limitów toru na swoim najszybszym okrążeniu.

Przed nami kwalifikacje i tu nasuwa się parę pytań w tym jedno, najważniejsze - Kto zdobędzie pierwsze Pole Position w sezonie? Nie licząc kar to przewaga dwójki Hamburg-Krutyj nad M. Boguszem i dalej następnymi kierowcami wydaje się być duża, aczkolwiek wciąż nie można w pełni stwierdzić czy któryś z debiutantów z WSL, a może starych wyjadaczy z Ferrari nie ukrywa jakichś magicznych części sekundy na kwalifikacje. Poza tym na treningu nie było drugich kierowców zespołów FSP - Radosława Bogusza - oraz LOTOS GT - Sebastiana Kosmali.

Czekają nas więc bardzo interesujące kwalifikacje do pierwszego wyścigu w sezonie. Poza tym po wstępnej liście startowej można liczyć na ogromną frekwencję, która doda jeszcze więcej emocji. Kwalifikacje już dziś o 18:00, a po nich oczywiście godzinny wyścig, w niedzielę.



KARY - Trening:

Patryk Krutyj:
+0.5 sek. za 14.3a
+1 PK za 14.3a

Dawid Kuszel:
+0.5 sek. za 14.3a
+1 PK za 14.3a
+1 PK za 15.1

Patryk Rogozik:
+0.5 sek. za 14.3a
+1 PK za 14.3a
+2 PK za 15.1

Mateusz Dąbrowski:
+0.5 sek. za 14.3a
+1 PK za 14.3a

Marcel Grudziński:
+0.5 sek. za 14.3a
+1 PK za 14.3a

Dawid Czepiela:
+0.5 sek. za 14.3a
+1 PK za 14.3a

Mateusz Kaczyński:
+0.5 sek. za 14.3a
+1 PK za 14.3a

Mateusz Kulesza:
+0.5 sek. za 14.3a
+1 PK za 14.3a

Maciej Cabała:
+0.5 sek. za 14.3a
+1 PK za 14.3a

Adam Jurzysta:
+0.5 sek. za 14.3a
+1 PK za 14.3a

Konrad Bar:
+0.5 sek. za 14.3a
+1 PK za 14.3a

Patryk Osadnik:
+0.5 sek. za 14.3a
+1 PK za 14.3a

Aleks Jurewicz:
+0.5 sek. za 14.3a
+1 PK za 14.3a

Maciej Paruch:
+0.5 sek. za 14.3a
+1 PK za 14.3a

Bartłomiej Nowak:
+1 sek. za 14.3b
+2 PK za 14.3b

Patryk Gerber:
+4 PK za 6.6

Oskar Adamczak:
+4 PK za 6.6
Liczba wyświetleń: 2368 (35 użytkowników)
KOMENTARZE
14 lut 2015 11:24
Wielki powodem do obaw jest ilość kar po treningu. Spośród 19 uczestników tylko Hamburg, Bogusz, Ziubiński oraz piętnasty Adrian Pińczuk (Martini-Aston Martin) nie przekroczyli limitów toru na swoim najszybszym okrążeniu.

Bo Albert Park to nie jest tor pod GT, co zostało wspomniane na początku newsa. Ale skoro mamy demokrację... <bezradny>
14 lut 2015 11:48
Poprawnie pisze się "ze debiutantów" czy "z debiutantów" ? :D
14 lut 2015 12:01
Maciej Paruch napisał(a):
Wielki powodem do obaw jest ilość kar po treningu. Spośród 19 uczestników tylko Hamburg, Bogusz, Ziubiński oraz piętnasty Adrian Pińczuk (Martini-Aston Martin) nie przekroczyli limitów toru na swoim najszybszym okrążeniu.

Bo Albert Park to nie jest tor pod GT, co zostało wspomniane na początku newsa. Ale skoro mamy demokrację... <bezradny>



Bo GT to jest taka seria gdzie prawdziwe ściganie zaczyna się dopiero na tarkach. A nam po nich jeździć nie wolno :( To jak zabronić wrzucać najwyższego biegu. Jak dla mnie GT to powinna być jazda 100 procent agresywna bez zastanawiania się, czy najechałem na linię centymetr za bardzo i wszystko pójdzie w <cenzura>u...
14 lut 2015 13:41
Zasady to zasady, w prawdziwym świecie są egzekwowane jak i tutaj. Różnica jest taka że w "rilu" byłoby od razu DQ albo unieważnienie czasu (chyba że dyrekcja wyścigu zezwoli na "cięcie" niektórych zakrętów).
14 lut 2015 13:46
Może inaczej. Administracja powinna powiedzieć na których zakrętach możemy wyjechać poza tor. Wiemy, że niektóre zakręty są tak wyprofilowane że ścięcie zakrętu daje dużo. Znów na innych nie. Ja będę się odwoływać do Formuły 1 bo ten sport oglądam najdłużej i nie wiem jak jest w innych seriach. Ale w F1 nie zawsze dawano kary lub po prostu zwracano uwagę na poszczególny zakręt. Daje przykład. Aby Dhabi przed ostatnie zakręty i tam sędziowie zwracali szczególna uwagę.Znów Indie szybka i trudna sekcja zakrętów prawy, lewy. Tam kierowcy wyjeżdżali poza tor i nie dostawali kar.
Konto usunięte
14 lut 2015 16:02
Jakoś ja, Mateusz Bogusz i Mateusz Ziubiński zrobiliśmy odpowiednio 1,3 i 4 czas bez ścinania, więc da się jechać zgodnie z regulaminem i mieć czas w górnej części tabeli. Także tego...
NAJBLIŻSZE SESJE

Runda 12

La Sarthe

Francja
KwalifikacjeZakończona
WyścigZakończona
SERWERY
Serwer GT
Adres:
91.237.52.91:12000
Sesja:
GT, Wyścig
Serwer wyłączony
Dołącz na serwer
Serwer GTwył
Serwer egzaminacyjnywył
POGODA
Słonecznie
Słonecznie
Powietrze:
21 °C
Tor:
29 °C
PIĄ
Deszcz
23 °C
SOB
Deszcz
22 °C
NIE
Deszcz
25 °C
TEAMSPEAK
Serwer TeamSpeak 3
Adres:
91.237.52.91:9987
Serwer wyłączony
Dołącz na serwer
KLASYFIKACJA
KierowcyZespoły
01Patryk Krutyj253
02Radosław Bogusz191
03Mateusz Bogusz177
04Adrian Babiński154
05Aleksy Mainusz145
06Marcel Pawiński136
07Patryk Topczewski78
08Kryspin Słomiński77
09Mateusz Guzowski69
10Maciej Paruch68

Aktualności | Ogłoszenia | Pomoc | Download | Regulamin | Polityka prywatności

Kontakt:
f1onlinepl@gmail.com

Liczba odwiedzin:
41 278 918

stat4u

Korzystanie z witryny f1-online.pl oznacza zgodę na wykorzystywanie plików cookie, z których niektóre mogą być już zapisane w folderze przeglądarki.

Więcej informacji można znaleźć w Polityce prywatności.