FacebookYouTubeTwitchCupSell
FORUM TEMATYCZNE
10 mar 2016 22:58
Nie mam zastrzeżeń.
Dodane 11 marca 2016 00:06:
A jeśli już to do pewnych opisów w nawiasach. :P
10 mar 2016 23:35
Ten opis w miarę gry zawsze może się zmienić :P
11 mar 2016 09:57
To teraz trzeba potrenować i pouczyć się taktyk i można pyknąć jakiś mecz Alpha vs Bravo.
Zmodyfikowane 11 mar 2016 09:57 przez Konrad Latosek.
11 mar 2016 13:39
To ja teraz widzę, że mi gra pozostała samemu lub z Panami z WSL. xD
11 mar 2016 13:47
Klusek Twoje myślenie jest trochę błędne.

1) AIM, czyli jak to ty nazywasz - obsługa broni nie jest cechą, którą trenuje się w grupie. Każdy sam musi pracować nad tym, jak strzela. Ale sam AIM to niecałe 50% sukcesu.

2) CS to gra strategiczna/taktyczna/zespoł owa. Podstawową cechą gracza, jaką musi się on wykazywać jest tak zwane MYŚLENIE. To wg mnie i Papito najważniejszy aspekt w trakcie gry rankingowej. Gracz musi potrafić myśleć, przewidywać, analizować zachowania swoich kolegów, ale przede wszystkim przeciwników. Musi czuć grę, wiedzieć (rozumieć) kiedy może wychylić, jak może wygrać pojedynek 1v1, jak może obronić pakę, obronić bombsite i tak dalej. Musi umieć wykorzystywać granaty do gry, wiedzieć gdzie sobie rzucić smoke'a, żeby sobie pomóc, a nie zaszkodzić.

3) Jeżeli gracz potrafi MYŚLEĆ w trakcie gry, nie może przy tym ulegać tak zwanej PRESJI. To kolejny ważny czynnik. Jak nie idzie, albo jak sytuacja jest trudna nie można wyłączać mózgu, kupować P90 i raszować w każdej rundzie tej samej pozycji. Dalej patrząc należy umieć się komunikować. To jest absolutna podstawa - przekazywanie krótkiego, treściwego i bardzo dokładnego INFO jest konieczne do rozegrania meczu zespołowego. Jeżeli ktoś po tym jak kolejny raz zginie niczym <cenzura>a puszcza przez mikrofon wiązankę epitetów na temat tego, co by zrobił ze starą tego, co go bestialsko <cenzura>, a nie powie nikomu z jakiej pozycji dostał kulę w <cenzura>, to gra nie ma sensu.

4) Opanowując te trzy rzeczy: MYŚLENIE, INFO, AIM (kolejność wskazuje na ważność danej cechy) można myśleć o budowaniu zespołu. Dobieraniu graczy na konkretne pozycje i pracy nad taktykami. Do tego dochodzą wspomniane już przeze mnie granaty, czyli umiejętność rzucania ich w konkretne miejsca na mapie i tak dalej.


PS.

Odnośnie gracza 3. b) -> brakuje nawiasu (rage, brawurowa obsługa broni PM, bomberman, jedyny taki S<cenzura>ESYN, okej)
11 mar 2016 13:55
Konrad nie jest jeszcze sniperem (wiem i on sam wie, że nie jest na takich siłach).

Mnie poprosiłbym o przepisanie do drugiego składu (zamiast Radka) - ktoś "bardziej" doświadczony musi im mówić jakie robią błędy. Dodatkowo, w drugim składzie nie ma "speca od taktyki". W pierwszym jest dwóch. Poza tym ostatnio słyszę, że "źle gram" z AWP, tak więc wolę być w drugim składzie. Mogę im organizować treningi etc.
Proszę o pozytywne rozpatrzenie mojego wniosku
Zmodyfikowane 11 mar 2016 13:57 przez Marcel Pawiński.
11 mar 2016 14:00
To kto będzie drugim snajperem w Alpha?
Dodane 11 marca 2016 15:02:
Ziubinni, teraz tak będziemy robić. AIMa każdy we własnym zakresie. Skupimy się na grze zespołowej.
Dodane 11 marca 2016 15:09:
1. Alpha
a) Dawid Kuszel (sniper, duże doświadczenie, skill, zaangażowanie)
b) Łukasz Dams (co-sniper, zaangażowanie)
c) Łukasz Jasiński (non-sniper, zaangażowanie, kontrola broni)
d) Patryk Rogozik (non-sniper, zaangażowanie, kontrola broni)
e) Radosław Cupał (non-sniper)

2. Bravo
a) Marcel Pawiński (sniper, doświadczenie)
b) Mateusz Bogusz (co-sniper)
c) Mateusz Majka (non-sniper, zaangażowanie, kontrola broni)
d) Konrad Latosek (non-sniper)
e) Maciej Młynek (non-sniper, kontrola broni)

3. Reserve
a) Dawid Płonka (zaangażowanie)
b) Krzysztof Pieczykolan
c) Bartłomiej Nowak
11 mar 2016 14:45
Pytanie: mogę w drugiej grupie organizować np: ćwiczenie granatów/wejść, granie MM?
11 mar 2016 14:59
Pewnie. To nawet lepiej.
11 mar 2016 15:40
I ostatnia kwestia: jakieś sparingi między 1-wsza, a 2-gą grupą są przewidziane (nawet raz na 2. tygodnie)?
NAJBLIŻSZE SESJE

Runda 12

La Sarthe

Francja
KwalifikacjeZakończona
WyścigZakończona
SERWERY
Serwer GT
Adres:
91.237.52.91:12000
Sesja:
GT, Wyścig
Serwer wyłączony
Dołącz na serwer
Serwer GTwył
Serwer egzaminacyjnywył
POGODA
Słonecznie
Słonecznie
Powietrze:
21 °C
Tor:
25 °C
ŚRO
Deszcz
21 °C
CZW
Deszcz
21 °C
PIĄ
Deszcz
23 °C
TEAMSPEAK
Serwer TeamSpeak 3
Adres:
91.237.52.91:9987
Serwer wyłączony
Dołącz na serwer
KLASYFIKACJA
KierowcyZespoły
01Patryk Krutyj253
02Radosław Bogusz191
03Mateusz Bogusz177
04Adrian Babiński154
05Aleksy Mainusz145
06Marcel Pawiński136
07Patryk Topczewski78
08Kryspin Słomiński77
09Mateusz Guzowski69
10Maciej Paruch68

Aktualności | Ogłoszenia | Pomoc | Download | Regulamin | Polityka prywatności

Kontakt:
f1onlinepl@gmail.com

Liczba odwiedzin:
41 266 756

stat4u

Korzystanie z witryny f1-online.pl oznacza zgodę na wykorzystywanie plików cookie, z których niektóre mogą być już zapisane w folderze przeglądarki.

Więcej informacji można znaleźć w Polityce prywatności.