FacebookYouTubeTwitchCupSell
FORUM TEMATYCZNE
18 mar 2016 20:20
Trening:

Mateusz Majka:
+0.5 sek. za 13.3a
+1 PK za 13.3a
+1 PK za 14.1

Aleksy Mainusz:
+0.5 sek. za 13.3a
+1 PK za 13.3a

Maciej Młynek:
+0.5 sek. za 13.3a
+1 PK za 13.3a

Mateusz Kulesza:
+0.5 sek. za 13.3a
+1 PK za 13.3a

Maciej Żmudziński:
+0.5 sek. za 13.3a
+1 PK za 13.3a

Mateusz Prażewski:
+0.5 sek. za 13.3a
+1 PK za 13.3a



Dodane 19 marca 2016 21:58:
Kwalifikacje:

Mateusz Majka:
+0.5 sek. za 13.3a
+1 PK za 13.3a
+1 PK za 14.1

Dawid Płonka:
+0.5 sek. za 13.3a
+1 PK za 13.3a

Kamil Śmieja:
+0.5 sek. za 13.3a
+1 PK za 13.3a

Maciej Żmudziński:
+0.5 sek. za 13.3a
+1 PK za 13.3a

Patryk Rogozik:
+1 PK za 14.4

Marcel Pawiński:
+4 PK za 6.6

20 mar 2016 08:28
Odwołuję się od kary za ścięcie toru. Kara jest zapewne przez wyjazd w 8 zakręcie lewym tylnym kołem poza tor. Otóż uważam, że żadnego zysku tam nie było, co chce udowodnić poniższymi zdjęciami z porównaniami do 2 okrążeń, które zrobiłem podczas sesji kwalifikacyjnej :
http://zapodaj.net/5c42c23702c42.jpg.htm l

Na tym zdjęciu jest moment wejścia w zakręt. Prędkości, z jakimi wchodziłem na poszczególnych okrążeniach ( zaczynając od najszybszego ) 108, 107 i 104. Jak widać na hotlapie prędkość była najwyższa.

http://zapodaj.net/95ff5659c5421.jpg.htm l

Na drugim zdjęciu jest moment, w którym na hotlapie wyjechałem lewym tyłem poza obręb toru ( Jest to 5 czerwona tarka od jej rozpoczęcia, pół samochodu znajdującego się na tarce. ), Tutaj prędkości są następujące ; 123, 122 i 130! Tak, dokładnie, na hotlapie, jak i na 2 okrążeniu, przestrzeliłem moment hamowania, co spowodowało, że wyleciałem tyłem na tarke, przez co tylko straciłem na czasie.

http://zapodaj.net/27d8277b1b154.jpg.htm l

I ostatni screen, który rozwieje jak myślę wszystkie wątpliwości. Prędkości na poszczególnych okrążeniach to : 145, 145 i 151.

Uważam, że na tym wyjeździe tylko straciłem poprzez uślizg tylnej osi, co w wyniku jazdy z trakcją ( Jeżdżę z włączoną trakcją na średnio ) Daje stratę.

Proszę o pozytywne rozważenie wniosku. Dziękuje.
Zmodyfikowane 20 mar 2016 08:29 przez Mateusz Majka.
20 mar 2016 09:02
Mateusz Majka napisał(a):


Uważam, że na tym wyjeździe tylko straciłem poprzez uślizg tylnej osi, co w wyniku jazdy z trakcją ( Jeżdżę z włączoną trakcją na średnio ) Daje stratę.

Proszę o pozytywne rozważenie wniosku. Dziękuje.


1. Od kiedy jeździsz z włączoną trakcją? Zawsze podobno jeździłeś na wyłączonej.
2. Rafik zanalizował na wideo Twoje okrążenia, gdzie wszystko lepiej klarownie widać, a suche zdjęcia nic nie mówią.
3. Podczas momentu uślizgu, odjechałeś swojemu drugiemu samochodowi (inne okrążenie) na wyjeździe na ponad długość całego auta, a w momencie wejścia w zakręt były niemal równo.

Dodane 20 marca 2016 10:02:
Reszta należy już do Baronera i Rafika.
20 mar 2016 09:20
Dawid Czepiela napisał(a):


1. Od kiedy jeździsz z włączoną trakcją? Zawsze podobno jeździłeś na wyłączonej.


Od zawsze w GT jeżdżę z włączoną trakcją 8-)
20 mar 2016 11:20
Potwierdzam, że sprawę przeanalizowałem osobiście z maksymalną dokładnością i kara nałożona przez administrację GT jest prawidłowa. Pomiar prędkości w tym wypadku jest zwodniczy, ale są inne metody. Sprawa zamknięta.
20 mar 2016 11:24
Rafał Cupał napisał(a):
Potwierdzam, że sprawę przeanalizowałem osobiście z maksymalną dokładnością i kara nałożona przez administrację GT jest prawidłowa. Pomiar prędkości w tym wypadku jest zwodniczy, ale są inne metody. Sprawa zamknięta.


Porposzę o te " metody " i argumenty, którymi kierowała się administracja podczas sprawdzania i nakładania mi kary.
20 mar 2016 12:09
Nie rozumiem tej decyzji. Do którego pojazdu odnosiles się dając mi tą karę? Do tego z przodu czy tego z tyłu? Hotlap i przejazd samochodu z tyłu jest gorszy przez złe wejście i wyjście z zakrętu, na którym tylko straciłem, a pojazd z przodu jak był minimalnie z przodu tak odjechał, nie opuszczając toru. Naprawdę, nie rozumiem, zglupialem czy co.
22 mar 2016 20:07
Wyścig:

Karol Piekara:
12.3 z udziałem Dawid Czepiela w 51:18 - brak kary, nie został złamany punkt 12.2a, pan Piekara zawsze podczas deszczu hamował w okolicach 150 metrów;

Marcin Jędrowiak:
+10 sek. za 15.5 w 42:58
+8 PK za 15.5 w 42:58
+4 PK za 10.5 (10.3)
15.3 w 45:59 - "Złamanie tej zasady w przypadku ponad 3-sekundowej obecności poza torem grozi karą[...]" - brak kary, mniej niż 3 sekundy poza torem;

Mateusz Kaczyński:
15.14 w 1:04:57 - brak kary, kierowca zaliczył spina, ledwo się zatrzymał, był czas na reakcję;

Patryk Rogozik:
+10 sek. za 12.3 w 43:09
+8 PK. za 12.3 w 43:09
+2 PK za 10.5 (10.3)

Marcel Pawiński:
+8 PK za 10.5 (10.3)

Aleksy Mainusz:
+4 PK za 10.5 (10.3)

Mateusz Kulesza:
+4 PK za 10.5 (10.3)

Kryspin Słomiński:
+2 PK za 10.5 (10.3)

Błazej Młynek:
+2 PK za 10.5 (10.3)

Mateusz Majka:
+2 PK za 10.5 (10.3)

Radosław Cupał:
+2 PK za 10.5 (10.3)

Maciej Paruch:
+2 PK za 10.5 (10.3)

Kamil Śmieja:
+2 PK za 10.5 (10.3)

Mateusz Bogusz:
+2 PK za 10.5 (10.3)
Zmodyfikowane 24 mar 2016 00:10 przez Bartłomiej Nowak.
23 mar 2016 19:27
Bartłomiej Nowak napisał(a):
Wyścig:

Karol Piekara:
12.3 z udziałem Dawid Czepiela w 51:18 - brak kary, nie został złamany punkt 12.2a, pan Piekara zawsze podczas deszczu hamował w okolicach 150 metrów;



Szkoda strzepic ryja.
NAJBLIŻSZE SESJE

Runda 12

La Sarthe

Francja
KwalifikacjeZakończona
WyścigZakończona
SERWERY
Serwer GT
Adres:
91.237.52.91:12000
Sesja:
GT, Wyścig
Serwer wyłączony
Dołącz na serwer
Serwer GTwył
Serwer egzaminacyjnywył
POGODA
Zachmurzenie
Zachmurzenie
Powietrze:
13 °C
Tor:
13 °C
NIE
Zachmurzenie
19 °C
PON
Deszcz
16 °C
WTO
Deszcz
22 °C
TEAMSPEAK
Serwer TeamSpeak 3
Adres:
91.237.52.91:9987
Serwer wyłączony
Dołącz na serwer
KLASYFIKACJA
KierowcyZespoły
01Patryk Krutyj253
02Radosław Bogusz191
03Mateusz Bogusz177
04Adrian Babiński154
05Aleksy Mainusz145
06Marcel Pawiński136
07Patryk Topczewski78
08Kryspin Słomiński77
09Mateusz Guzowski69
10Maciej Paruch68

Aktualności | Ogłoszenia | Pomoc | Download | Regulamin | Polityka prywatności

Kontakt:
f1onlinepl@gmail.com

Liczba odwiedzin:
41 222 548

stat4u

Korzystanie z witryny f1-online.pl oznacza zgodę na wykorzystywanie plików cookie, z których niektóre mogą być już zapisane w folderze przeglądarki.

Więcej informacji można znaleźć w Polityce prywatności.