FacebookYouTubeTwitchCupSell
FORUM TEMATYCZNE
17 kwi 2016 09:43
Kolejny fatalny weekend w moim wykonaniu. Od początku sezonu nie dogaduję się z autem które całkowicie nie pasuje do mojego stylu jazdy. Z każdym wyścigiem i kwalifikacjami łudzę się że będzie lepiej a wychodzi jak zawszę. Tysiące ustawień auta i obierania linii jazdy nie pomagają. Na niektórych torach wygląda to trochę lepiej jednak teraz będzie seria gorszej jazdy. Może w wyścigu coś podgonie i jakimś szczęśliwym trafem uda się dojechać na 3-4 miejscu. Celem jest pierwsza piątka. Z podciętymi skrzydłami czekam na koniec sezonu aby przesiąść się do innego pojazdu, nie wykluczone jest , że mogę opuścić zespół Red Bulla po zakończeniu sezonu.
Zmodyfikowane 17 kwi 2016 09:43 przez Konrad Żerebiec.
17 kwi 2016 14:55
Yyyyym, cóż, wpadło 13.3c, yyyyym, fatalne kwalifikacje, yyyyym, trzy kolizje, ale bez nich i tak by nie było lepiej, yyyym, o ile na Zandvoort brak przygotowania pozwolił na zbliżenie się do progu, tutaj ten dystans był już yyyym, zbyt duży i dlatego dzisiejszy yyyym wyścig obejrzę z trybun.
17 kwi 2016 17:35
Wracam do formy 8-)
17 kwi 2016 20:23
Kolejny udany wyścig. Szkoda, że nie dałem rady wbić się przed Jacka, ale nie ma co płakać. Szkoda jednak potężnego błędu Mateusza. Wygląda na to, że zespół może być pewny P4 na koniec sezonu, ale pokonanie Dragona, nie mówiąc o FSP będzie graniczyć z cudem. Dlatego też celujemy w pojedyncze wyskoki, a na Monzy nasz potwór GT-R pokaże swój wielki potencjał.
17 kwi 2016 21:12
No cóż, w kwalifikacjach występ średni ale 14 pozycja nastrajała w miarę pozytywnie w walce o punkty. Na pierwszym zakręcie dostałem lekkie szturchnięcie w tył samochodu, ale udało się wszystkim przejechać bez zamieszania. Po udanym dla mnie wyścigu w Zaandvort, na Spa doskwierał mi kompletny brak tempa, czasy okrążeń ponad 2 sekundy poniżej tego co byłem w stanie pojechać. Odpuściłem nieco walkę z Kamilem Śmieją, Kryspinem Słomińskimi Maciejem Żmudzińskim, żeby trzymać do nich dystans i spróbować zyskać przez oszczędzanie opon i sprawny pit stop. Plan się powiódł, po picie miałem bezpieczną przewagę nad tyłem jak i stratę do Mateusza Majki, i jechałem spokojnym tempem na 11 lokacie. Niestety, nastąpił jakiś problem z połączeniem na 8 minut przed końcem i to było na tyle. Duże rozczarowanie dla mnie bo była szansa na kolejny ukończony wyścig w tym samym okrążeniu co zwycięzca. Na Monzy postaram się przede wszystkim o szybszą jazdę by podtrzymać punktową serię.
18 kwi 2016 12:21
Cały misterny plan poszedł w pieruny. Spokojnie mogłem dojechać w pozycji 6-10. jednak podobnie jak na Daytonie w poprzednim sezonie jeden z Red Bulli postanowił we mnie uderzyć i wyeliminować mnie z walki... Tylko pogratulować.
Konto usunięte
18 kwi 2016 14:17
No cóż, najsłabszy mój występ w tym sezonie spowodowany nie najlepszą charakterystyką C7-ki w połączeniu z torem Spa. O ile tor bardzo lubię i mógłbym pojechać tutaj nawet i 2 czy 3-godzinny wyścig, to na pewno zmieniłbym na ten jeden weekend auto. Chevrolet jakim dysponuje nasz zespół spisywał się dobrze tylko podczas kwalifikacji z małą ilością paliwa i przy torze o temperaturach ponad 25 st. Po dolaniu paliwa na jakikolwiek poziom przekraczający 50 litrów samochód całkowicie tracił balans, szczególnie w Eau Rogue, przez co traciłem na prostej i w całym S1, w S2 było całkiem dobrze i podobnie do kwalifikacji, zaś w S3 znów pojawiały się te same problemy co w S1 w każdym z szybkich zakrętów jak, np. Blanchimont. Lepsze czasy w szybkich sektorach mogłem kręcić tylko w tunelu aerodynamicznym za M. Młynkiem, R. Boguszem czy potem po pitstopie za K. Śmieją i K. Słomińskim... Z powodu tak słabego balansu auta z większą ilością paliwa, oraz niższą temperaturą toru niż podczas testów, musiałem zdecydować się na nielubianą przeze mnie strategię 50/50. Postój na poziomie aż 25 sek, następnie wyjazd i chwilowe utknięcie za K. Śmieją i K. Słomińskim oraz mini-spin w ostatniej szykanie zabrały mi kolejne cenne sekundy. Gdyby nie te problemy nie musiałbym się ścigać z A. Mainuszem i A. Babińskim tylko spokojnie wyjechałbym na P4, z obliczeń, ok. 2-4 sekund przed Konradem i to z nim walczyłbym do końca o utrzymanie pozycji. Stało się inaczej, ale nie ma co płakać. Gratulacje dla Dragona za ich pierwszy dublet. Na pewno należał się on chłopakom! :)
Zmodyfikowane 18 kwi 2016 14:19 przez Konto usunięte.
NAJBLIŻSZE SESJE

Runda 12

La Sarthe

Francja
KwalifikacjeZakończona
WyścigZakończona
SERWERY
Serwer GT
Adres:
91.237.52.91:12000
Sesja:
GT, Wyścig
Serwer wyłączony
Dołącz na serwer
Serwer GTwył
Serwer egzaminacyjnywył
POGODA
Słonecznie
Słonecznie
Powietrze:
21 °C
Tor:
27 °C
SOB
Deszcz
23 °C
NIE
Zachmurzenie
19 °C
PON
Deszcz
16 °C
TEAMSPEAK
Serwer TeamSpeak 3
Adres:
91.237.52.91:9987
Serwer wyłączony
Dołącz na serwer
KLASYFIKACJA
KierowcyZespoły
01Patryk Krutyj253
02Radosław Bogusz191
03Mateusz Bogusz177
04Adrian Babiński154
05Aleksy Mainusz145
06Marcel Pawiński136
07Patryk Topczewski78
08Kryspin Słomiński77
09Mateusz Guzowski69
10Maciej Paruch68

Aktualności | Ogłoszenia | Pomoc | Download | Regulamin | Polityka prywatności

Kontakt:
f1onlinepl@gmail.com

Liczba odwiedzin:
41 221 403

stat4u

Korzystanie z witryny f1-online.pl oznacza zgodę na wykorzystywanie plików cookie, z których niektóre mogą być już zapisane w folderze przeglądarki.

Więcej informacji można znaleźć w Polityce prywatności.