FacebookYouTubeTwitchCupSell
FORUM TEMATYCZNE
5 cze 2016 18:18
Aleksy Mainusz napisał(a):
Sezon kończymy żenującym błędem komunikacyjnym, bo nasz człowiek od trwonienia i to sporych punktów w tym sezonie musiał stać w boksach. No trudno! Tak czy siak sezon na plus, no i oczywiście czekamy na II 2016.

Tak to jest jak się podbiera strategów z Łady :P
5 cze 2016 18:36
TOP 5 było w zasięgu, ale co zrobisz... Nic nie zrobisz... Niektórzy nie powinni wsiadać po prostu do auta i skonsultować się z lekarzem lub psychologiem. Dziękuje, czekam na II 16.
5 cze 2016 19:30
Ogólnie ten wyścig był na wytrzymałość co pokazała ilość osób, które dojechały do mety. Nie wiele brakowało i pod koniec 1 okrążenia miałbym mocno uszkodzony samochód przez ten karambol. Ciesze się, że dojechałem, co prawda ostatni ale tutaj każdy kto dotrwał do końca dostawał punkty.

Pod koniec sezonu skupialiśmy się na walce aby utrzymać się na P10 w konstruktorach. Niektóre Zespoły będące za nami wzmocniły swoje kadry i była mała szansa na utrzymanie ale się udało... 1 punktem nad WSL! Do tego udało się wyprzedzić Audi WRT, ale dlatego, że żaden kierowca z tego zespołu nie stawił sie na starcie ostatniego GP. Myslę, że szef może byc zadowolony :D Dziękuję Vetiverowi za współpracę, i ciesze sie ze pomogłem.
Pierwszy mój cały sezon w GT (oprócz 1 GP) i jak narazie ostatni. Słabo odnalazłem sie w samochodzie GT, więc nie do końca jestem zadowolony ze swojej postawy. Jedynie końcówka sezonu wydawała się być troszkę mocniejsza. W kolejnym sezonie planuje być testerem jednej z ekip i ewentualnie zastąpić w razie nieobecności jednego z podstawowych. Ale na ostatnie GP na pewno będe chciał zawitać. <luzik>
6 cze 2016 12:30
To ja się wypowiem pierwszy raz w GT. Przyszedł w końcu czas na pierwsze DNF w lidze. Wina leżała jednak po stronie sprzętu, dodatkowo stało się to blisko końca wyścigu.

Tempo miałem jak zwykle bardzo słabe, choć jak się potem okazało, byłem w stanie robić niskie 2:08, ale to tylko na początku. Po kilku okrążeniach tempo dramatycznie spadło i zacząłem robić "dziewiątki". Gdy po błędach wyprzedzili mnie Marcel i MattiQl postanowiłem jeszcze bardziej zwolnić i zaoszczędzić opony, aby zmienić je dopiero na drugim zjeździe. Była to lepsza taktyka, jednak wykonanie nie było idealne. Jechałem wolniej niż można było pojechać. Na dodatek zgasiłem sobie silnik na prostej, wciskając przypadkowo niedawno przypisany zapłon, i zapomniałem gdzie go z powrotem włączyć. Sporo sekund do tyłu.

Głupota głupotą, ale po zmianie opon i sporych problemach kierowców znalazłem się na P5 z realnymi szansami na P4. Postanowiłem nie naprawiać czerwonych uszkodzeń. Być może miało to wpływ na moje tempo. Później jeszcze atakował mnie dużo szybszy kierowca Dragona, chyba Menel, który wyspinował. Nie była moim celem walka za wszelką cenę, bo wiedziałem, że oni walczą o mistrzostwo, jednak te ataki były bardzo optymistyczne, na zasadzie "zjedź albo się rozwalimy". Raczej zostawiłem dość miejsca.

Tak czy siak, udało się jakimś cudem kontynuować wyścig przed MattiQulem. Dabro96 miał coraz gorsze opony i też była szansa go przeskoczyć. Nagle wszystko się skończyło, crash gry i do widzenia.

Szkoda, bo była szansa na awans Falkena do TOP5, po problemach Nasriego.

Podsumowując. Sezon był nieudany pod względem prędkości. Nie wiem jakim cudem udało się zdobyć tyle punktów i zajmować jakieś tam pozycje z takim a nie innym tempem. To mój pierwszy sezon, w zasadzie pół sezonu i trochę zbiło mnie tempo czołówki, gdzie odstawiali resztę czasem i na 2 sekundy. Pod koniec załapałem trochę o co chodzi w jeździe moim autem, ale niestety musiałem przez dwa wyścigi pauzować.

Na samym początku negocjacji z Falkenem zaznaczyłem, że serię GT będę traktował, z powodu braku czasu, drugorzędnie i tak też niestety było. Ustawienia brałem jakie mi podkładali pod nos, a prawie każda moja zmiana okazywała się działać na 0 lub na minus.

Nawiasem mówiąc bardzo mi się spodobała jazda autami GT i przyjąłem ofertę przedłużenia kontraktu na następny sezon. Mam nadzieję, że będę miał trochę więcej czasu na trening.

p.s.
Podziękowania dla Mateusza Majki, który dla beki wysłał wszystkim seta na La Sarthe, a potem się okazało, że to był mój set praktycznie do końca sezonu <ok> <lol>

8 cze 2016 12:05
Mój wyścig był pełen emocji od startu do mety. 5 minut przed wyścigiem nie wiedziałem w jakim zespole jade... chciałem jechać w Audi WRT jednak Mateusz nie zaakceptował mojej oferty na czas i wróciłem do Williams GT. W Ferrari jechało mi się świetnie tylko był problem,przegrzewanie silnika. Miałem ustawione chłodzenie na 5 ale to nic nie dawało, nadal silnik się grzal. Postanowiłem nie zmniejszać obrotów i jechać na 100% ile się da.
Start z 22 pozycji był ciężki. Jeszcze przed pierwszym zakrętem Plonka zepchnął mnie na ścianę przez co miałem cały bok na żółto. Jechałem ostrożnie pierwsze okrążenia żeby nie uszkodzić auta ponieważ wyścig trwa 2h a nie 2 okrążenia.
Jechałem dobrze, czysto, szybko. Miałem bardzo fajne, konkurencyjne tempo. Skorzystałem na kolizjach i problemach innych i ukończyłem wyścig bardzo wysoko. Straciłem sporo czasu w pit stopie ponieważ zgasilem silnik i nie odpalił mi on tak jak chciałem :P
Na ostatnim okrążeniu starałem się dopaść Dąbro, jednak był za daleko. Powiedziałem mu żeby poczekał to wjedziemy na metę razem. Uczynił tak, jednak się nie dogadalismy i go wyprzedzilem o 0.013s... Mam nadzieje ze po karach wrócę na moje, zasłużone 5 miejsce ;)

Martwi mnie tylko postawa niektórych zawodników... Mam tu np na myśli Marcela który jechał za ostro. Ja rozumiem ze miał tempo i chciał odrabiać ale bez przesady. Spowodował kolizję z Łukaszem Damsem na 1 okrążeniu, potem atakował wszystkich na tzw YOLO. Mnie wyprzedził pchając się w szykanie przez co uszkodził mi lewa stronę auta. Tak się nie wyprzedza. Bardzo się ciesze ze Konrad zaatakował go tak jak on innych.

Ogólnie sezon dla mnie tragiczny ale odpuściłem całkowicie gt skupiając się na f1. Ostatni wyścig w gt mnie bardzo cieszył i chce takie wyścigi jechać częściej.
8 cze 2016 13:11
Cwaniaczki :P Mogłem to przewidzieć :D
8 cze 2016 13:58
Maciej Żmudziński napisał(a):
Cwaniaczki :P Mogłem to przewidzieć :D

Zobacz na repa. Serio było tak jak Qul mówi :P
8 cze 2016 14:00
Na relacji widziałem, co odwalacie xd
8 cze 2016 14:11
Mateusz Dąbrowski napisał(a):
Maciej Żmudziński napisał(a):
Cwaniaczki :P Mogłem to przewidzieć :D

Zobacz na repa. Serio było tak jak Qul mówi :P


Bawcie się dalej :P
Widzę są tacy co chcą równo z Wami złożyć skargi - tak dla zabawy 8-)
NAJBLIŻSZE SESJE

Runda 12

La Sarthe

Francja
KwalifikacjeZakończona
WyścigZakończona
SERWERY
Serwer GT
Adres:
91.237.52.91:12000
Sesja:
GT, Wyścig
Serwer wyłączony
Dołącz na serwer
Serwer GTwył
Serwer egzaminacyjnywył
POGODA
Zachmurzenie
Zachmurzenie
Powietrze:
21 °C
Tor:
23 °C
SOB
Deszcz
23 °C
NIE
Zachmurzenie
19 °C
PON
Deszcz
16 °C
TEAMSPEAK
Serwer TeamSpeak 3
Adres:
91.237.52.91:9987
Serwer wyłączony
Dołącz na serwer
KLASYFIKACJA
KierowcyZespoły
01Patryk Krutyj253
02Radosław Bogusz191
03Mateusz Bogusz177
04Adrian Babiński154
05Aleksy Mainusz145
06Marcel Pawiński136
07Patryk Topczewski78
08Kryspin Słomiński77
09Mateusz Guzowski69
10Maciej Paruch68

Aktualności | Ogłoszenia | Pomoc | Download | Regulamin | Polityka prywatności

Kontakt:
f1onlinepl@gmail.com

Liczba odwiedzin:
41 221 749

stat4u

Korzystanie z witryny f1-online.pl oznacza zgodę na wykorzystywanie plików cookie, z których niektóre mogą być już zapisane w folderze przeglądarki.

Więcej informacji można znaleźć w Polityce prywatności.