AKTUALNOŚCI
Z PADOKU
19 lutego 2014
Kilka słów Patryka Krutyj o sezonie I 2014
Przeprowadziliśmy dziś wywiad z Patrykiem Krutyj, mistrzem serii F1 i DTM z poprzedniego sezonu. Ten z pewnością bardzo utalentowany kierowca zgodził się powiedzieć nam, jakie zdanie ma na temat przyszłego sezonu oraz o swoich przygotowaniach do niego.
Niedawno został wydany mod na sezon I 2014. Czy od tego momentu zacząłeś intensywnie ćwiczyć na tej modyfikacji? Jak oceniasz fizykę jazdy samochodów GT i bolidów serii F1 i GP2?
Patryk Krutyj: Witam wszystkich. Mod, ktory został niedawno wydany sprawia mi dużo frajdy. Testowałem bolidy F1 i samochody GT, lecz GP2 nie, gdyż nie będę ścigał się w tej serii. Jest wiele luk w setupie, gdzie można zyskać czas, ale wpierw trzeba trochę przysiąść nad tym i próbować różnych rzeczy. Jak na razie jestem bardzo zadowolony z tego moda.
Jak sądzisz, jaka będzie frekwencja kierowców w poszczególnych seriach? Czy seria GT odniesie większy sukces od serii DTM z poprzedniego sezonu?
PK: Liczę, że frekwencja w tym sezonie wzrośnie. W ubiegłym roku, seria F1 borykała się z niską frekwencją, gdzie w serii GP2, był niemalże ich nadmiar, a powinno być jak już to na odwrót. Według mnie, seria GT odniesie większy sukces niż seria DTM. Jest wiele powodów, np: większy wybór modeli samochodów. Seria DTM, jest typową serią niemiecką, gdzie mamy same samochody niemieckie. Seria GT, posiada samochody typu jak Ferrari, czy Nissan i wiele innych znanych marek z całego świata. Doszły mnie słuchy, że ma być spora frekwencja, dlatego też walka o wygraną z pewnością będzie cięższa.
Czy już jesteś pewny co do swojego kontraktu w serii GT z zespołem DFP 458 Italia Racing? Jak układa ci się współpraca z twoimi partnerami z zespołów?
PK: Miałem problemy z podjęciem właściwej decyzji, ale zdecydowałem się, że jednak zostanę w DFP. Moja współpraca z moimi partnerami układa się prawidłowo, jestem bardzo zadowolony, że będę jeździł z Dawidem Kuszelem, w serii GT, a z Patrykiem Rogozikiem w F1. Znamy się bardzo dobrze i zawsze sobie pomagamy, żeby pojechać jeszcze szybciej.
Jakie są twoje cele na najbliższe wyścigi? A jakie na cały sezon?
PK: Chciałbym oczywiście wygrać. W tej chwili przechodzę znakomite testy, lecz wiem, że będzie mi trudno utrzymać tę przewagę nad konkurencją. Sezon zapowiada się na prawdę ciekawie, głownie ze względu na nowinki, takie jak opady deszczu. Ciężko będzie powtórzyć dominacje z ubiegłych sezonów, ale się nie poddam.
Ostatnio osiągnąłeś sukces w kartingu, czego Tobie gratuluję. Opowiesz coś więcej o tym wydarzeniu? Czy uważasz, że jazda w wolnym czasie go-kartami znacząco wpływa na twoje wyniki w lidze?
PK: Dziękuję. Wyniki w kartingu możliwe, że wpływają na to jak jeżdżę w lidze, lecz wydaję mi się, że to jest właśnie na odwrót. To dzięki wcześniejszym jazdą w tej lidze, potem osiągałem sukcesy w kartingu. Według mnie potrzeba wielkiej pasji, żeby być najlepszym i to dzięki wielkiej pasji uważam, że wygrywam, w lidze jak i w kartingu.
Patryk Krutyj: Witam wszystkich. Mod, ktory został niedawno wydany sprawia mi dużo frajdy. Testowałem bolidy F1 i samochody GT, lecz GP2 nie, gdyż nie będę ścigał się w tej serii. Jest wiele luk w setupie, gdzie można zyskać czas, ale wpierw trzeba trochę przysiąść nad tym i próbować różnych rzeczy. Jak na razie jestem bardzo zadowolony z tego moda.
Jak sądzisz, jaka będzie frekwencja kierowców w poszczególnych seriach? Czy seria GT odniesie większy sukces od serii DTM z poprzedniego sezonu?
PK: Liczę, że frekwencja w tym sezonie wzrośnie. W ubiegłym roku, seria F1 borykała się z niską frekwencją, gdzie w serii GP2, był niemalże ich nadmiar, a powinno być jak już to na odwrót. Według mnie, seria GT odniesie większy sukces niż seria DTM. Jest wiele powodów, np: większy wybór modeli samochodów. Seria DTM, jest typową serią niemiecką, gdzie mamy same samochody niemieckie. Seria GT, posiada samochody typu jak Ferrari, czy Nissan i wiele innych znanych marek z całego świata. Doszły mnie słuchy, że ma być spora frekwencja, dlatego też walka o wygraną z pewnością będzie cięższa.
Czy już jesteś pewny co do swojego kontraktu w serii GT z zespołem DFP 458 Italia Racing? Jak układa ci się współpraca z twoimi partnerami z zespołów?
PK: Miałem problemy z podjęciem właściwej decyzji, ale zdecydowałem się, że jednak zostanę w DFP. Moja współpraca z moimi partnerami układa się prawidłowo, jestem bardzo zadowolony, że będę jeździł z Dawidem Kuszelem, w serii GT, a z Patrykiem Rogozikiem w F1. Znamy się bardzo dobrze i zawsze sobie pomagamy, żeby pojechać jeszcze szybciej.
Jakie są twoje cele na najbliższe wyścigi? A jakie na cały sezon?
PK: Chciałbym oczywiście wygrać. W tej chwili przechodzę znakomite testy, lecz wiem, że będzie mi trudno utrzymać tę przewagę nad konkurencją. Sezon zapowiada się na prawdę ciekawie, głownie ze względu na nowinki, takie jak opady deszczu. Ciężko będzie powtórzyć dominacje z ubiegłych sezonów, ale się nie poddam.
Ostatnio osiągnąłeś sukces w kartingu, czego Tobie gratuluję. Opowiesz coś więcej o tym wydarzeniu? Czy uważasz, że jazda w wolnym czasie go-kartami znacząco wpływa na twoje wyniki w lidze?
PK: Dziękuję. Wyniki w kartingu możliwe, że wpływają na to jak jeżdżę w lidze, lecz wydaję mi się, że to jest właśnie na odwrót. To dzięki wcześniejszym jazdą w tej lidze, potem osiągałem sukcesy w kartingu. Według mnie potrzeba wielkiej pasji, żeby być najlepszym i to dzięki wielkiej pasji uważam, że wygrywam, w lidze jak i w kartingu.
KOMENTARZE
Brak postów
NAJBLIŻSZE SESJE
GP Brazylii
Kwalifikacje | Zakończona |
Wyścig | Zakończona |
SERWERY
Serwer F1
Adres:
91.237.52.91:10000
Tor:
Sesja:
F1, Wyścig
Serwer wyłączony
Serwer F1 | |
Serwer egzaminacyjny |
POGODA
Zachmurzenie
Powietrze:
17 °C
Tor:
17 °C
WTO
24 °C
ŚRO
23 °C
CZW
21 °C
TEAMSPEAK
ADMINISTRACJA SERII F1
Szef serii:
Pomocnicy:
KLASYFIKACJA
Kierowcy | Zespoły |
01 | Adrian Babiński | 537 |
02 | Patryk Krutyj | 462 |
03 | Aleksy Mainusz | 364 |
04 | Marcel Pawiński | 316 |
05 | Dawid Czepiela | 269 |
06 | Maciej Wysmulski | 200 |
07 | Radosław Cupał | 189 |
08 | Wojciech Bobrowicz | 149 |
09 | Damian Wolkiewicz | 146 |
10 | Mateusz Majka | 142 |