AKTUALNOŚCI
WIADOMOŚĆ
21 lutego 2015
Patryk Krutyj dominuje w treningu
Patryk Krutyj nie dał nikomu żadnych szans podczas końcówki treningu w Malezji na przesychającym torze. Na drugiej i trzeciej pozycji trening ukończyli: Patryk Rogozik (McLaren) i Adam Jurzysta (Sauber).
Sesja rozpoczęła się opadami deszczu, jak to z reguły bywa w Malezji. Jednak w piątkowy wieczór deszcz nie był bardzo mocny i większość kierowców podróżowała na oponach przejściowych. Tego dnia było bardzo chłodno, temperatura wynosiła zaledwie 18 stopni. Pod koniec sesji kierowcy zaczęli jeździć już na slickach, jednak pomimo przeschnięcia suchej linii, tor nie był zbyt przyczepny.
Patryk Krutyj pomimo tego, że nad drugim Patrykiem Rogozikiem miał aż 0,4s przewagi, uzyskał rekord tylko w drugim sektorze. Jego czasw tymże sektorze wynosił 38.638s, a Adam Jurzysta do Patryka w tym sektorze stracił zaledwie 0.051s. Inni kierowcy w tym fragmencie toru dużo potracili. Następny najlepszy czas w tym sektorze należał do Dawida Czepieli, ale uzyskał on już 39.084, czyli ponad 0,4s gorzej od zwycięzcy treningu! Natomiast rekord w pierwszym sektorze uzyskał Patryk Rogozik, a w trzeciej partii toru najszybszy był kierowca BAR - Aleksander Brzozowski.
Czwarty trening ukończył Dawid Czepiela, który do najszybszego Patryka Krutyja stracił aż 0,8s. Za Dawidem na tablicy wyników widnieją: Aleksander Brzozowski i Rafał Cupał. Obaj kierowcy do Dawida stracili odpowiednio: 0.009s i 0.042s. Na siódmej i ósmej lokacie trening ukończyli: Mateusz Dąbrowski i Sebastian Kosmala, ale wiele mówi się o tym, że żaden z dwójki tych kierowców nie odkrył kart. Szczególnie chodzi tutaj o kierowce Jaguara, który podczas treningu w Australii też nie popisywał się zbyt dobrymi czasami, a następnego dnia zdobył Pole Position. Dopiero na dziewiątym miejscu trening ukończył Radosław Cupał, który jako jedyny otrzymał karę za ścięcie toru. Radek pierwotnie był czwarty. Ostatnim kierowcą w TOP10 był Kryspin Słomiński, jednak on znacząco odstawał od reszty stawki i do poprzedzającego go jeżdzącego szefa BAR stracił aż 1.1s. Na dalszych pozycjach trening ukończyli: Mateusz Kulesza, Karol Piękoś, Paweł Jakowanis, Patryk Smagacz, Bartłomiej Nowak. Wszyscy Ci kierowcy uzyskali wymagane 107% czasu zwycięzcy sesji. Jednak w tym dniu progu czasowego nie było dane uzyskać: Krzysztofowi Woźniakowi, oraz Maćkom: Cabale i Miłoszowi, jednak oni zakończyli jazdę w treningu, kiedy tor jeszcze był wilgotny.
Podczas treningu nie widzieliśmy drugiego kierowcy Jaguara - Macieja Młynka, oraz drugiego kierowcy Ferrari - Dawida Kuszel. Ci kierowcy powinni namieszać podczas kwalifikacji. W Australii Maciej był dopiero ósmy, ale uzyskał karę, natomiast Dawid był na wysokiej 3. lokacie. Walka o Pole Position powinna rozstrzygnąć się miedzy czwórką kierowców: Patrykiem Krutyj, Adamem Jurzystą i dwójką kierowców Jaguara. Kwalifikacje będą zacięte na pewno na dalszych pozycjach w TOP10. Punkty stracone w Australii będą chcieli odrobić: Dawid Czepiela i Mateusz Dąbrowski. Podczas kwalifikacji nie zapowiadane są opady deszczu, ale to jest Malezja i tutaj wszystko może się zdarzyć.
Kary po treningu:
Patryk Rogozik:
+1 PK za 15.1
Adam Jurzysta:
+3 PK za 15.1
Radosław Cupał:
+0,5 sek. za 14.3a
+1 PK za 14.3a
Dawid Czepiela:
+1 PK za 15.1
Paweł Jakowanis:
+2 PK za 15.1
Patryk Smagacz:
+0,5 sek. za 14.3a
+1 PK za 14.3a
Maciej Miłosz:
+0,5 sek. za 14.3a
+1 PK za 14.3a
Patryk Krutyj pomimo tego, że nad drugim Patrykiem Rogozikiem miał aż 0,4s przewagi, uzyskał rekord tylko w drugim sektorze. Jego czasw tymże sektorze wynosił 38.638s, a Adam Jurzysta do Patryka w tym sektorze stracił zaledwie 0.051s. Inni kierowcy w tym fragmencie toru dużo potracili. Następny najlepszy czas w tym sektorze należał do Dawida Czepieli, ale uzyskał on już 39.084, czyli ponad 0,4s gorzej od zwycięzcy treningu! Natomiast rekord w pierwszym sektorze uzyskał Patryk Rogozik, a w trzeciej partii toru najszybszy był kierowca BAR - Aleksander Brzozowski.
Czwarty trening ukończył Dawid Czepiela, który do najszybszego Patryka Krutyja stracił aż 0,8s. Za Dawidem na tablicy wyników widnieją: Aleksander Brzozowski i Rafał Cupał. Obaj kierowcy do Dawida stracili odpowiednio: 0.009s i 0.042s. Na siódmej i ósmej lokacie trening ukończyli: Mateusz Dąbrowski i Sebastian Kosmala, ale wiele mówi się o tym, że żaden z dwójki tych kierowców nie odkrył kart. Szczególnie chodzi tutaj o kierowce Jaguara, który podczas treningu w Australii też nie popisywał się zbyt dobrymi czasami, a następnego dnia zdobył Pole Position. Dopiero na dziewiątym miejscu trening ukończył Radosław Cupał, który jako jedyny otrzymał karę za ścięcie toru. Radek pierwotnie był czwarty. Ostatnim kierowcą w TOP10 był Kryspin Słomiński, jednak on znacząco odstawał od reszty stawki i do poprzedzającego go jeżdzącego szefa BAR stracił aż 1.1s. Na dalszych pozycjach trening ukończyli: Mateusz Kulesza, Karol Piękoś, Paweł Jakowanis, Patryk Smagacz, Bartłomiej Nowak. Wszyscy Ci kierowcy uzyskali wymagane 107% czasu zwycięzcy sesji. Jednak w tym dniu progu czasowego nie było dane uzyskać: Krzysztofowi Woźniakowi, oraz Maćkom: Cabale i Miłoszowi, jednak oni zakończyli jazdę w treningu, kiedy tor jeszcze był wilgotny.
Podczas treningu nie widzieliśmy drugiego kierowcy Jaguara - Macieja Młynka, oraz drugiego kierowcy Ferrari - Dawida Kuszel. Ci kierowcy powinni namieszać podczas kwalifikacji. W Australii Maciej był dopiero ósmy, ale uzyskał karę, natomiast Dawid był na wysokiej 3. lokacie. Walka o Pole Position powinna rozstrzygnąć się miedzy czwórką kierowców: Patrykiem Krutyj, Adamem Jurzystą i dwójką kierowców Jaguara. Kwalifikacje będą zacięte na pewno na dalszych pozycjach w TOP10. Punkty stracone w Australii będą chcieli odrobić: Dawid Czepiela i Mateusz Dąbrowski. Podczas kwalifikacji nie zapowiadane są opady deszczu, ale to jest Malezja i tutaj wszystko może się zdarzyć.
Kary po treningu:
Patryk Rogozik:
+1 PK za 15.1
Adam Jurzysta:
+3 PK za 15.1
Radosław Cupał:
+0,5 sek. za 14.3a
+1 PK za 14.3a
Dawid Czepiela:
+1 PK za 15.1
Paweł Jakowanis:
+2 PK za 15.1
Patryk Smagacz:
+0,5 sek. za 14.3a
+1 PK za 14.3a
Maciej Miłosz:
+0,5 sek. za 14.3a
+1 PK za 14.3a
Wyniki:
Poz | Kierowca | Zespół | Okr | Czas |
---|---|---|---|---|
01 | Patryk Krutyj | Ferrari | 41 | 1:33.348 |
02 | Patryk Rogozik | McLaren | 41 | 1:33.788 |
03 | Adam Jurzysta | Sauber | 38 | 1:33.878 |
04 | Dawid Czepiela | McLaren | 37 | 1:34.107 |
05 | Aleksander Brzozowski | BAR | 36 | 1:34.118 |
06 | Rafał Cupał | Renault | 38 | 1:34.149 |
07 | Mateusz Dąbrowski | Sauber | 32 | 1:34.433 |
08 | Sebastian Kosmala | Jaguar | 30 | 1:34.449 |
09 | Radosław Cupał | BAR | 29 | 1:34.543 |
10 | Kryspin Słomiński | Williams | 22 | 1:35.609 |
11 | Mateusz Kulesza | Renault | 33 | 1:35.707 |
12 | Karol Piękoś | Jordan | 21 | 1:35.889 |
13 | Paweł Jakowanis | Toyota | 34 | 1:35.925 |
14 | Patryk Smagacz | Minardi | 25 | 1:39.447 |
15 | Bartłomiej Nowak | Jordan | 26 | 1:39.652 |
16 | Krzysztof Woźniak | Williams | 27 | 1:40.406 |
17 | Maciej Cabała | Minardi | 22 | 1:41.680 |
18 | Maciej Miłosz | Toyota | 12 | 1:47.193 |
KOMENTARZE
Brak postów
NAJBLIŻSZE SESJE
GP Brazylii
Kwalifikacje | Zakończona |
Wyścig | Zakończona |
SERWERY
Serwer F1
Adres:
91.237.52.91:10000
Tor:
Sesja:
F1, Wyścig
Serwer wyłączony
Serwer F1 | |
Serwer egzaminacyjny |
POGODA
Słonecznie
Powietrze:
14 °C
Tor:
19 °C
SOB
26 °C
NIE
24 °C
PON
17 °C
TEAMSPEAK
ADMINISTRACJA SERII F1
Szef serii:
Pomocnicy:
KLASYFIKACJA
Kierowcy | Zespoły |
01 | Adrian Babiński | 537 |
02 | Patryk Krutyj | 462 |
03 | Aleksy Mainusz | 364 |
04 | Marcel Pawiński | 316 |
05 | Dawid Czepiela | 269 |
06 | Maciej Wysmulski | 200 |
07 | Radosław Cupał | 189 |
08 | Wojciech Bobrowicz | 149 |
09 | Damian Wolkiewicz | 146 |
10 | Mateusz Majka | 142 |