FacebookYouTubeTwitchCupSell
WIADOMOŚĆ
24 września 2015
Maciej Młynek przed Ferrari w GP Belgii!
Maciej Młynek utrzymał wywalczone w kwalifikacjach pierwsze miejsce i zgarnął komplet 15 punktów w Grand Prix Belgii. Podium uzupełnili kierowcy Ferrari: drugi, z niewielką stratą do lidera był Patryk Krutyj, a trzeci Rafał Cupał.
Wypowiedzi kierowców:

Mateusz Bogusz (P4): W odróżnieniu od GT tutaj bolid się prowadził przyjemnie, choć powoli w porównaniu do top 3. W skrócie moje 40 minut przed wyścigiem wyglądało tak: - Set jest? - Nie (miałem ich kilkadziesiąt i zapomniałem na którym chciałem jechać wyścig). - Taktyka jest? - Nie. - YOLO. Ruszyłem na Hardach, bo jakoś taki miałem kaprys. Byłem trochę zaskoczony że byłem w stanie wytrzymać ataki pociagu jaki się wytworzył w moim otoczeniu, w pewnym momencie nawet spadłem w jego otchłań, ale podejrzewam, że wtedy moje opony postanowiły, że też chcą mieć chwilę chwały, przebiłem się na początek, kawałeczek odjechałem i później odpierałem ataki Radka Cupała. Później gdy Radek zjechał dogonił mnie duet Jurzysta/Rafał Cupał i ja już będąc świadkiem ostatniej woli moich opon próbowałem jeszcze walczyć, ale zanim zjechałem do boksu oba szalone bolidy mnie wyprzedziły. Założyłem softy i stwierdziłem, że trochę je po oszczędzam bym na koniec mógł przycisnąć i może coś ugrać. Niestety to nie miało miejsca, Mateusz Kulesza miał na tym torze jakieś przebudzenie mocy, bo zamiast oszczędzać opony to walczyłem z nim i wkrótce przez chwile z Radkiem C. Skutkiem tej walki było to, że gdy uwolniłem się od kierowcy Toro Rosso, moje opony były mniej więcej "na styk" do końca wyścigu i to nie licząc opcjonalnej pogoni za drugim kierowcą Ferrari. Mimo wszystko próbowałem się zbliżać i na ostatnim okrążeniu uznałem, że dość tego oszczędzania i rzutem na taśmę spróbuję przynajmniej dogonić czerwone widmo i tak przez prawie cały 3 sektor zamiatałem tyłem, ponieważ "skończyła mi się" tylna lewa opona, a prawa miała do niej zaraz dołączyć, na szczęście nie stało się nic poważnego i udało się utrzymać P4. Wnioski? Myślałem że na Spa przebudzę się odrobinę (jak to zwykle ze mną na tym torze bywa), ale to się nie stało i uświadomiło mi, że do top 2 nie mam nawet dojścia, ale pewnie jeszcze będę próbował się tam dostać. YOLO na T1 na L1 za tydzień na Monzy.

Radosław Cupał (P8): Jak na Belgię, to wyścig był dość ciekawy. Jednak ósme miejsce i moje tempo nie są zbyt satysfakcjonujące. Być może jest to spowodowane tym, że w ogóle nie ćwiczyłem do tego wyścigu, za wyjątkiem kilku okrążeń na kwalifikacjach. Razem z Dawidem musimy szybko wymyślić jakiś przepis na sukces, bo jak dotąd idzie nam beznadziejnie.

Mateusz Kulesza (P9): GP Belgii w moim wykonaniu wyglądało bardzo dobrze. Zaczynając od treningów miałem dobre tempo, byłem bardzo konkurencyjny. Porównywając moje czasy z czasami kolegów były one dla mnie szokujące bo zwykle traciłem 1-1,5s. Udało mi się "wygrać" trening ale wiedziałem, że koledzy kryli się z tempem. Niestety z powodu pracy nie mogę występować w kwalifikacjach przez co tracę szanse na walkę o czołowe lokaty. Startowałem do wyścigu z 17 lokaty. Widziałem, że wyścig będzie mega trudny. Bolid miałem ustawiony bardziej pod S2 (miałem 330km/h na prostej). Wiedziałem, że będzie trudno wyprzedzać, ale postanowiłem nic nie zmieniać bo czułem się pewnie na tym secie. Tuż po starcie był zamęt ostry, ale udało mi się jakoś wyjechać i byłem 13. Potem zapierdzielałem jak głupi, jechałem totalnie na maxa. Wybrałem strategię na tzw."yolo" i pojechałem s-s-h. Chciałem jak najdłużej się liczyć w walce. Udało mi się to aż za dobrze... Jechaliśmy w 4-5 obok siebie i do T1 niestety zahamowałem za późno i trochę narobiłem bałaganu... przepraszam. Uszkodziłem sobie auto, ale postanowiłem nie naprawiać bo nie jechało się źle. Traciłem tylko 3-4 km/h na prostej bez tunelu. Na 1 pit zjechałem o 1 okr na późno przez co straciłem z 3-4s bo opony nic nie trzymały i latałem jak Urbańska na lodzie. Na nowym ogumieniu jechałem jak najszybciej się da i walczyłem z Mateuszem Boguszem przez około 4 okr bok w bok. Po zjeździe do boksu i założeniu hardów jechało się średnio, ale już nie walczyłem o nic bo nie było szans dogonić kolegów. Biorąc pod uwagę moją postawę w GT, GP2 ten wyścig był dla mnie idealny i daje mi motywacje to jazdy.

Dawid Kuszel (P12): Sporo wyprzedzałem, więc wyścig był udany do momentu przebicia opony. Osoba, na której to zrobiłem powinna dawno temu spalić silnik przez agresywne hamowanie biegami, ale w tym sezonie pech mnie nie opuszcza. Ale nie ważne, teraz wiem jak jeździ... Wracając do rzeczy miłych, po genialnym starcie pana kowalskiego musiałem odrabiać kilka pozycji i udawało się nawet wyprzedzać po dwóch kierowców na jednym zakręcie, dwukrotnie. Plus to też mały drift w Eau Rouge, z którego wyszedłem bez najmniejszego szwanku.

Maciej Paruch (P13): Wyścig dobry, zero błędów, dobre jak na mnie tempo i co najważniejsze, dojechałem niezdublowany, chyba pierwszy raz w F1 udało mi się to osiągnąć. Ale tak jak spodziewałem się przed weekendem, to wszystko to za mało na punkty. Mimo to jestem zadowolony, tym bardziej że drugi raz w tym sezonie kończę wyścig przed Czarkiem.

Kary:

Brak kar

Powtórka z relacji:

Liczba wyświetleń: 1821 (19 użytkowników)
KOMENTARZE
Brak postów
NAJBLIŻSZE SESJE

GP Brazylii

Interlagos

Brazylia
KwalifikacjeZakończona
WyścigZakończona
SERWERY
Serwer F1
Adres:
91.237.52.91:10000
Sesja:
F1, Wyścig
Serwer wyłączony
Dołącz na serwer
Serwer F1wył
Serwer egzaminacyjnywył
POGODA
Zachmurzenie
Zachmurzenie
Powietrze:
14 °C
Tor:
14 °C
CZW
Zachmurzenie
21 °C
PIĄ
Deszcz
21 °C
SOB
Słonecznie
26 °C
TEAMSPEAK
Serwer TeamSpeak 3
Adres:
91.237.52.91:9987
Serwer wyłączony
Dołącz na serwer
KLASYFIKACJA
KierowcyZespoły
01Adrian Babiński537
02Patryk Krutyj462
03Aleksy Mainusz364
04Marcel Pawiński316
05Dawid Czepiela269
06Maciej Wysmulski200
07Radosław Cupał189
08Wojciech Bobrowicz149
09Damian Wolkiewicz146
10Mateusz Majka142

Aktualności | Ogłoszenia | Pomoc | Download | Regulamin | Polityka prywatności

Kontakt:
f1onlinepl@gmail.com

Liczba odwiedzin:
41 166 562

stat4u

Korzystanie z witryny f1-online.pl oznacza zgodę na wykorzystywanie plików cookie, z których niektóre mogą być już zapisane w folderze przeglądarki.

Więcej informacji można znaleźć w Polityce prywatności.