AKTUALNOŚCI
WIADOMOŚĆ
27 listopada 2015
Przedostatni dzwonek!
Przedostania runda zostanie rozegrana ponownie w USA. Kierowcy udają się na tor Indianapolis, który jest oddalony od Road America o 531 km.
Indianapolis Motor Speedway gościł podczas jednego sezonu GP2. Było to w sezonie 2013. gdzie zwycięstwo odniósł Patryk Łucków. Po trzy sezonowej przerwie tor powrócił do kalendarza, jednak kierowcy ścigać się będą w innych bolidach, niż kierowcy z tamtego okresu. Okrązenie toru liczy sobie długości 4.192 km, oraz posiada 13. zakrętów (4. lewe, 9. prawych).
Okrążenie rozpoczynamy od pokonania długiej prostej start/meta, po czym mocno hamujemy do 1. zakrętu. Zaraz za pierwszym zakrętem pokonujemy lewy zakręt, a następnie łukowatą prostą, która prowadzi nas do trudnego, prawego zakrętu. Kolejny prawy zakręt i mocne hamowanie do 6. zakrętu. Przed zakrętem 6. kończymy pierwszy sektor. Następnie długi lewy zakręt, który wyprowadza nas do prawego zakrętu. Prosta po czym następuje hamowanie do mocnego lewego zakrętu, a zaraz po nim pokonujemy szykanę prawo, lewo. Kończymy drugi sektor i przejeżdżamy przez prawy zakręt, który jest zdradliwy. Następnie wyjeżdżamy na kawałek owalnej części toru, która prowadzi nas na prostą start/meta.
W ostatnim wyścigu zwycięstwo odniósł Marcel Pawiński, przed Aleksym Mainuszem i Maciejem Żmudzińskim. Sytuacja o mistrzostwo zaostrza nam się z wyścigu na wyścig, gdyż Jacka Hamburga nie ujrzeliśmy na mecie tego wyścigu, co dało Pawińskiemu 12. punktów przewagi. Jeżeli marzy o drugim tytule w GP2 musi dojechać przed Hamburgiem z przewagą 3. punktów. Najlepszy rozwiązaniem wydaje się być wygrana.
Czy tor Indianapolis ukaże nam mistrza serii GP2? Być może będziemy zmuszeni poczekać kolejny tydzień. Na wszystkie pytania odpowiemy około 21:00 w niedzielę!
Okrążenie rozpoczynamy od pokonania długiej prostej start/meta, po czym mocno hamujemy do 1. zakrętu. Zaraz za pierwszym zakrętem pokonujemy lewy zakręt, a następnie łukowatą prostą, która prowadzi nas do trudnego, prawego zakrętu. Kolejny prawy zakręt i mocne hamowanie do 6. zakrętu. Przed zakrętem 6. kończymy pierwszy sektor. Następnie długi lewy zakręt, który wyprowadza nas do prawego zakrętu. Prosta po czym następuje hamowanie do mocnego lewego zakrętu, a zaraz po nim pokonujemy szykanę prawo, lewo. Kończymy drugi sektor i przejeżdżamy przez prawy zakręt, który jest zdradliwy. Następnie wyjeżdżamy na kawałek owalnej części toru, która prowadzi nas na prostą start/meta.
W ostatnim wyścigu zwycięstwo odniósł Marcel Pawiński, przed Aleksym Mainuszem i Maciejem Żmudzińskim. Sytuacja o mistrzostwo zaostrza nam się z wyścigu na wyścig, gdyż Jacka Hamburga nie ujrzeliśmy na mecie tego wyścigu, co dało Pawińskiemu 12. punktów przewagi. Jeżeli marzy o drugim tytule w GP2 musi dojechać przed Hamburgiem z przewagą 3. punktów. Najlepszy rozwiązaniem wydaje się być wygrana.
Czy tor Indianapolis ukaże nam mistrza serii GP2? Być może będziemy zmuszeni poczekać kolejny tydzień. Na wszystkie pytania odpowiemy około 21:00 w niedzielę!
KOMENTARZE
Brak postów
NAJBLIŻSZE SESJE
GP Brazylii
Kwalifikacje | Zakończona |
Wyścig | Zakończona |
SERWERY
Serwer F1
Adres:
91.237.52.91:10000
Tor:
Sesja:
F1, Wyścig
Serwer wyłączony
Serwer F1 | |
Serwer egzaminacyjny |
POGODA
Zachmurzenie
Powietrze:
15 °C
Tor:
15 °C
PON
17 °C
WTO
25 °C
ŚRO
25 °C
TEAMSPEAK
ADMINISTRACJA SERII F1
Szef serii:
Pomocnicy:
KLASYFIKACJA
Kierowcy | Zespoły |
01 | Adrian Babiński | 537 |
02 | Patryk Krutyj | 462 |
03 | Aleksy Mainusz | 364 |
04 | Marcel Pawiński | 316 |
05 | Dawid Czepiela | 269 |
06 | Maciej Wysmulski | 200 |
07 | Radosław Cupał | 189 |
08 | Wojciech Bobrowicz | 149 |
09 | Damian Wolkiewicz | 146 |
10 | Mateusz Majka | 142 |