AKTUALNOŚCI
WIADOMOŚĆ
27 lutego 2013
F1 zawita w Malezji!
Drugie Grand Prix serii F1 odbędzie się na torze Sepang International Circuit, położonym w Malezji. Długość jednego okrążenia wynosi 5 543 metrów, nie brakuje różnego typu zakrętów i wzniesień.
Tor rozpoczyna się długą prostą, która kończy się ostrym hamowaniem przed zakrętem numer 1. Jest to prawostronny zakręt, w którym tor delikatnie opada. Zaraz za nim znajduje się zakręt numer 2 i długi zakręt numer 3, na końcu którego wjeżdżamy pod górę do zakrętu numer 4 pod kątem 90 stopni. Zakręty 5 i 6 są szybkie, kolejny w lewo i prawo. Kiedy jest się w zakrętach 7 i 8, które są jak jeden zakręt o podwójnym wierzchołku, trzeba uważać na mały wybój w środku zakrętów, który może wybić samochód z równowagi. Po tych zakrętach znajdujemy się na długiej prostej, która prowadzi nas do zakrętu numer 9, który delikatnie się unosi. Przez zakręt 10 dojeżdżamy do tego z numerem 11. Mijamy zakręt numer 12 i 13, po których trzeba uważać. Znajduje się tam zakręt 14, z którego można łatwo wylecieć. Okrążenie kończy się bardzo długą prostą i mocnym hamowaniem. Po zakręcie numer 15 witamy się z liną mety, bądź zjeżdżamy do alei serwisowej.
Rok temu wygrał tutaj Patryk Krutyj jeżdżący wtedy dla zespołu Mercedes. Drugie miejsce zajął jego obecny partner z zespołu – Patryk Rogozik. Podium uzupełnił Łukasz Jasiński, który dotychczas w tym sezonie jeździł w serii GP2, ale w tym tygodniu znów zobaczymy go w bolidzie F1. Czy czeka nas kolejny dublet McLarena? A może ktoś będzie w stanie pokonać obu Patryków? Frekwencja w F1 jest coraz lepsza, więc zapowiada się bardzo ciekawy wyścig.
Tor rozpoczyna się długą prostą, która kończy się ostrym hamowaniem przed zakrętem numer 1. Jest to prawostronny zakręt, w którym tor delikatnie opada. Zaraz za nim znajduje się zakręt numer 2 i długi zakręt numer 3, na końcu którego wjeżdżamy pod górę do zakrętu numer 4 pod kątem 90 stopni. Zakręty 5 i 6 są szybkie, kolejny w lewo i prawo. Kiedy jest się w zakrętach 7 i 8, które są jak jeden zakręt o podwójnym wierzchołku, trzeba uważać na mały wybój w środku zakrętów, który może wybić samochód z równowagi. Po tych zakrętach znajdujemy się na długiej prostej, która prowadzi nas do zakrętu numer 9, który delikatnie się unosi. Przez zakręt 10 dojeżdżamy do tego z numerem 11. Mijamy zakręt numer 12 i 13, po których trzeba uważać. Znajduje się tam zakręt 14, z którego można łatwo wylecieć. Okrążenie kończy się bardzo długą prostą i mocnym hamowaniem. Po zakręcie numer 15 witamy się z liną mety, bądź zjeżdżamy do alei serwisowej.
Rok temu wygrał tutaj Patryk Krutyj jeżdżący wtedy dla zespołu Mercedes. Drugie miejsce zajął jego obecny partner z zespołu – Patryk Rogozik. Podium uzupełnił Łukasz Jasiński, który dotychczas w tym sezonie jeździł w serii GP2, ale w tym tygodniu znów zobaczymy go w bolidzie F1. Czy czeka nas kolejny dublet McLarena? A może ktoś będzie w stanie pokonać obu Patryków? Frekwencja w F1 jest coraz lepsza, więc zapowiada się bardzo ciekawy wyścig.
KOMENTARZE
Brak postów
NAJBLIŻSZE SESJE
GP Brazylii
Kwalifikacje | Zakończona |
Wyścig | Zakończona |
SERWERY
Serwer F1
Adres:
91.237.52.91:10000
Tor:
Sesja:
F1, Wyścig
Serwer wyłączony
Serwer F1 | |
Serwer egzaminacyjny |
POGODA
Słonecznie
Powietrze:
20 °C
Tor:
25 °C
ŚRO
21 °C
CZW
21 °C
PIĄ
23 °C
TEAMSPEAK
ADMINISTRACJA SERII F1
Szef serii:
Pomocnicy:
KLASYFIKACJA
Kierowcy | Zespoły |
01 | Adrian Babiński | 537 |
02 | Patryk Krutyj | 462 |
03 | Aleksy Mainusz | 364 |
04 | Marcel Pawiński | 316 |
05 | Dawid Czepiela | 269 |
06 | Maciej Wysmulski | 200 |
07 | Radosław Cupał | 189 |
08 | Wojciech Bobrowicz | 149 |
09 | Damian Wolkiewicz | 146 |
10 | Mateusz Majka | 142 |