1. Wersja ta na 100% nie będzie wersją, na której będziemy jeździć w sezonie, nawet jakby nie było w niej żadnych błędów.
2. Nowe mody będą posiadały nowy system wersjonowania. Wersje będą niezależne od sezonu. Każda większa zmiana w modzie, np. z wersji 2.0 na 3.0, będzie instalowana w osobnych folderach, a więc będzie można posiadać kilka wersji moda jako oddzielne serie rFactora. Jednak przy wybraniu „wszystkich serii” w grze, będzie spory bałagan w liście pojazdów, a więc zalecane jest usunięcie wersji testowej po wydaniu „stabilnej” wersji moda.
3. W modzie brakuje jeszcze programu startowego i aktualizatora, a więc nie ma wbudowanego w starter de-instalatora. Dlatego de-instalację trzeba przeprowadzać ręcznie poprzez usunięcie:
- folderu „GameData\Vehicles\F1OnlineP L\v01beta\”
- folderu „GameData\Sounds\F1OnlinePL\ v01beta\”
- pliku „rFm\F1OnlinePL\F1OnlinePLv0 1beta.rfm”
4. Mod zawiera fizykę na nowy sezon, jednak trzeba zwrócić uwagę na asystenty. Te pomoce, które w sezonie będą zakazane w poszczególnych seriach, w modzie będą albo nie działały, albo powodowały zwiększenie masy samochodu. Do poprawnego testowania fizyki musicie więc ustawić pomoce zgodnie z poniższą tabelą:
Dodatkowe uwagi:
- niezniszczalność działa dla każdej serii, ale w sezonie będzie oczywiście wyłączona we wszystkich seriach,
- w DTM TC jest dostępne na poziomie wysokim, ale zarówno na niskim jak i wysokim TC działa w 50% (czyli mniej więcej pomiędzy typowym ustawieniem wysokim i niskim).
5. Błędy należy zgłaszać w odpowiednim temacie tej kategorii forum zgodnie z podanym tam przeze mnie szablonem.
Mod umieszczony jest na naszym dedyku, więc powinien się dość szybko ściągać. Link do pobrania: http://www.f1-online.pl/pobieralnia/1/74 /.