Klusek Twoje myślenie jest trochę błędne.
1) AIM, czyli jak to ty nazywasz - obsługa broni nie jest cechą, którą trenuje się w grupie. Każdy sam musi pracować nad tym, jak strzela. Ale sam AIM to niecałe 50% sukcesu.
2) CS to gra strategiczna/taktyczna/zespoł owa. Podstawową cechą gracza, jaką musi się on wykazywać jest tak zwane MYŚLENIE. To wg mnie i Papito najważniejszy aspekt w trakcie gry rankingowej. Gracz musi potrafić myśleć, przewidywać, analizować zachowania swoich kolegów, ale przede wszystkim przeciwników. Musi czuć grę, wiedzieć (rozumieć) kiedy może wychylić, jak może wygrać pojedynek 1v1, jak może obronić pakę, obronić bombsite i tak dalej. Musi umieć wykorzystywać granaty do gry, wiedzieć gdzie sobie rzucić smoke'a, żeby sobie pomóc, a nie zaszkodzić.
3) Jeżeli gracz potrafi MYŚLEĆ w trakcie gry, nie może przy tym ulegać tak zwanej PRESJI. To kolejny ważny czynnik. Jak nie idzie, albo jak sytuacja jest trudna nie można wyłączać mózgu, kupować P90 i raszować w każdej rundzie tej samej pozycji. Dalej patrząc należy umieć się komunikować. To jest absolutna podstawa - przekazywanie krótkiego, treściwego i bardzo dokładnego INFO jest konieczne do rozegrania meczu zespołowego. Jeżeli ktoś po tym jak kolejny raz zginie niczym
a puszcza przez mikrofon wiązankę epitetów na temat tego, co by zrobił ze starą tego, co go bestialsko
, a nie powie nikomu z jakiej pozycji dostał kulę w
, to gra nie ma sensu.
4) Opanowując te trzy rzeczy: MYŚLENIE, INFO, AIM (kolejność wskazuje na ważność danej cechy) można myśleć o budowaniu zespołu. Dobieraniu graczy na konkretne pozycje i pracy nad taktykami. Do tego dochodzą wspomniane już przeze mnie granaty, czyli umiejętność rzucania ich w konkretne miejsca na mapie i tak dalej.
PS.
Odnośnie gracza 3. b) -> brakuje nawiasu (rage, brawurowa obsługa broni PM, bomberman, jedyny taki S
ESYN, okej)