FacebookYouTubeTwitchCupSell
FORUM OGÓLNE
24 lut 2016 19:44
http://www.f1-online.pl/forum/tematyczne /16/43/

O J A P I E R D O L E CO ZA OKAZJA !!!!
24 lut 2016 20:06

Post został usunięty przez autora

24 lut 2016 20:25
Marek Prędkiewicz napisał(a):
Patryk Gerber napisał(a):
Marek Prędkiewicz napisał(a):
Jeżeli chcą żeby bolidy w 2017 były dużo szybsze to niech najlepiej zmniejszą wagę minimalną, a nie podnoszą. I tak są już bardzo ciężkie obecne bolidy.

za lekki bolid to również nie dobrze. wieksza waga pozwoli zwiększyć przyczepność mechaniczną (dociązając osie pojazdu)

Hmm, no fakt. Zapomniałem o ERSie, ale i tak uważam, że nie potrzebnie zamierzają dać 20 kg więcej + opony. Im większa waga tym dłuższa droga hamowania i wolniej się jedzie w zakrętach. Najłatwiej się o tym przekonać jadąc z pełnym bakiem.

Te 20 kg jest właśnie na opony przewidziane i inne elementy zawieszenia.
24 lut 2016 20:27
Patryk Gerber napisał(a):
Marek Prędkiewicz napisał(a):
Patryk Gerber napisał(a):
Marek Prędkiewicz napisał(a):
Jeżeli chcą żeby bolidy w 2017 były dużo szybsze to niech najlepiej zmniejszą wagę minimalną, a nie podnoszą. I tak są już bardzo ciężkie obecne bolidy.

za lekki bolid to również nie dobrze. wieksza waga pozwoli zwiększyć przyczepność mechaniczną (dociązając osie pojazdu)

Hmm, no fakt. Zapomniałem o ERSie, ale i tak uważam, że nie potrzebnie zamierzają dać 20 kg więcej + opony. Im większa waga tym dłuższa droga hamowania i wolniej się jedzie w zakrętach. Najłatwiej się o tym przekonać jadąc z pełnym bakiem.

Te 20 kg jest właśnie na opony przewidziane i inne elementy zawieszenia.



Opony mają się nie liczyć do wagi ponoć :D
24 lut 2016 21:48
25 lut 2016 07:04
Mateusz Ziubiński napisał(a):
Patryk Gerber napisał(a):
Marek Prędkiewicz napisał(a):
Patryk Gerber napisał(a):
Marek Prędkiewicz napisał(a):
Jeżeli chcą żeby bolidy w 2017 były dużo szybsze to niech najlepiej zmniejszą wagę minimalną, a nie podnoszą. I tak są już bardzo ciężkie obecne bolidy.

za lekki bolid to również nie dobrze. wieksza waga pozwoli zwiększyć przyczepność mechaniczną (dociązając osie pojazdu)

Hmm, no fakt. Zapomniałem o ERSie, ale i tak uważam, że nie potrzebnie zamierzają dać 20 kg więcej + opony. Im większa waga tym dłuższa droga hamowania i wolniej się jedzie w zakrętach. Najłatwiej się o tym przekonać jadąc z pełnym bakiem.

Te 20 kg jest właśnie na opony przewidziane i inne elementy zawieszenia.



Opony mają się nie liczyć do wagi ponoć :D

Ale na ważeniach samochód jest z oponami <wyśmiewacz>
25 lut 2016 14:45
Gdzie so piniondze za las?!
25 lut 2016 15:01
Mateusz Tomaszewski napisał(a):
Gdzie so piniondze za las?!

Podobno czekają na odbiór na Łącznej 44.
25 lut 2016 15:24
Krzysztof Pieczykolan napisał(a):
Mateusz Tomaszewski napisał(a):
Gdzie so piniondze za las?!

Podobno czekają na odbiór na Łącznej 44.

Styrta się pali, ale już dogasa.
[...]Nie, syna nie ma w domu!
NAJBLIŻSZE SESJE

Runda 12

La Sarthe

Francja
KwalifikacjeZakończona
WyścigZakończona
SERWERY
Serwer GT
Adres:
91.237.52.91:12000
Sesja:
GT, Wyścig
Serwer wyłączony
Dołącz na serwer
Serwer GTwył
Serwer egzaminacyjnywył
POGODA
Zachmurzenie
Zachmurzenie
Powietrze:
13 °C
Tor:
13 °C
WTO
Deszcz
18 °C
ŚRO
Deszcz
20 °C
CZW
Słonecznie
25 °C
TEAMSPEAK
Serwer TeamSpeak 3
Adres:
91.237.52.91:9987
Serwer wyłączony
Dołącz na serwer
KLASYFIKACJA
KierowcyZespoły
01Patryk Krutyj253
02Radosław Bogusz191
03Mateusz Bogusz177
04Adrian Babiński154
05Aleksy Mainusz145
06Marcel Pawiński136
07Patryk Topczewski78
08Kryspin Słomiński77
09Mateusz Guzowski69
10Maciej Paruch68

Aktualności | Ogłoszenia | Pomoc | Download | Regulamin | Polityka prywatności

Kontakt:
f1onlinepl@gmail.com

Liczba odwiedzin:
46 641 632

stat4u

Korzystanie z witryny f1-online.pl oznacza zgodę na wykorzystywanie plików cookie, z których niektóre mogą być już zapisane w folderze przeglądarki.

Więcej informacji można znaleźć w Polityce prywatności.