AKTUALNOŚCI
WIADOMOŚĆ
28 maja 2013
Porsche pod Budapesztem
Kierowcy Porsche Supercup nie mają odpoczynku - od razu z toru Hockenheim przenoszą się na Rundę 8, na tor Hungaroring położony w Węgrzech.
Tor Hungaroring jest dla kierowców bardzo wymagający fizycznie ze względu na swój układ. Krótkie proste oraz długie i szybkie zakręty będą stanowiły dla kierowców nie lada wyzwanie.
Prosta startowa prowadząca do zakrętu nr 1 jest krótka i wyboista, na jej dohamowaniu powinniśmy zobaczyć kilka manewrów wyprzedzania. Pierwszy prawy zakręt jest dość ostry i przejeżdżamy go na pierwszym biegu. Krótki dojazd do "dwójki" - lewy nawrót schodzący w dół, tuż po nim jedziemy pełnym gazem przez "trójkę" i z powrotem jedziemy pod górę. Zakręt 4 sprawia kierowcą duże trudności, jest to "ślepy" zakręt o 90 stopni w lewo. Zero odpoczynku i jedziemy przez długi prawy nawrót. Po nim mamy szykanę (6-7), po której następuje trudna sekwencja. Zakręty od 8 do 11 jedziemy bez chwili na złapanie tchu. Na dojeździe do prawego "T12" kończymy drugi sektor. Zakręt 13 to lewy nawrót, po nim możemy zjechać do boksów w prawo, lub jechać prosto do ostatniego zakrętu nr 14 - prawy nawrót. Tutaj kończymy okrążenie tego toru.
Na pewno do faworytów zalicza się kierowców ekip SET oraz Mild Seven. Zapewne będziemy mogli znów zobaczyć walkę pomiędzy Bartoszem Bulawkin i Nikodemem Wiśniewskim, ale nie można zapomnieć o Łukaszu Jasińskim. Podczas ostatniego wyścigu blisko podium znalazł się również Patryk Łucków, lecz został on zdyskwalifikowany. O formie poszczególnych zespołów przekonamy się już w najbliższy czwartek podczas treningu. Zapraszamy!
Prosta startowa prowadząca do zakrętu nr 1 jest krótka i wyboista, na jej dohamowaniu powinniśmy zobaczyć kilka manewrów wyprzedzania. Pierwszy prawy zakręt jest dość ostry i przejeżdżamy go na pierwszym biegu. Krótki dojazd do "dwójki" - lewy nawrót schodzący w dół, tuż po nim jedziemy pełnym gazem przez "trójkę" i z powrotem jedziemy pod górę. Zakręt 4 sprawia kierowcą duże trudności, jest to "ślepy" zakręt o 90 stopni w lewo. Zero odpoczynku i jedziemy przez długi prawy nawrót. Po nim mamy szykanę (6-7), po której następuje trudna sekwencja. Zakręty od 8 do 11 jedziemy bez chwili na złapanie tchu. Na dojeździe do prawego "T12" kończymy drugi sektor. Zakręt 13 to lewy nawrót, po nim możemy zjechać do boksów w prawo, lub jechać prosto do ostatniego zakrętu nr 14 - prawy nawrót. Tutaj kończymy okrążenie tego toru.
Na pewno do faworytów zalicza się kierowców ekip SET oraz Mild Seven. Zapewne będziemy mogli znów zobaczyć walkę pomiędzy Bartoszem Bulawkin i Nikodemem Wiśniewskim, ale nie można zapomnieć o Łukaszu Jasińskim. Podczas ostatniego wyścigu blisko podium znalazł się również Patryk Łucków, lecz został on zdyskwalifikowany. O formie poszczególnych zespołów przekonamy się już w najbliższy czwartek podczas treningu. Zapraszamy!
KOMENTARZE
Brak postów
NAJBLIŻSZE SESJE
GP Brazylii
Kwalifikacje | Zakończona |
Wyścig | Zakończona |
SERWERY
Serwer F1
Adres:
91.237.52.91:10000
Tor:
Sesja:
F1, Wyścig
Serwer wyłączony
Serwer F1 | |
Serwer egzaminacyjny |
POGODA
Zachmurzenie
Powietrze:
15 °C
Tor:
15 °C
SOB
22 °C
NIE
25 °C
PON
23 °C
TEAMSPEAK
ADMINISTRACJA SERII F1
Szef serii:
Pomocnicy:
KLASYFIKACJA
Kierowcy | Zespoły |
01 | Adrian Babiński | 537 |
02 | Patryk Krutyj | 462 |
03 | Aleksy Mainusz | 364 |
04 | Marcel Pawiński | 316 |
05 | Dawid Czepiela | 269 |
06 | Maciej Wysmulski | 200 |
07 | Radosław Cupał | 189 |
08 | Wojciech Bobrowicz | 149 |
09 | Damian Wolkiewicz | 146 |
10 | Mateusz Majka | 142 |