22 lut 2014 12:57
Cezary Kołcz napisał(a):
Paskudne V6, wolne, ciche, syf!
To nie świadczy o niczym innym, tylko o tym, że aerodynamika daje w uj mniej docisku niż w poprzednich latach, co wynika z obowiązujących przepisów. To że na prostych jadą szybciej nie oznacza więc, że czasy okrążeń będą lepsze. O jeździe za kimś w tunelu już nie wspomnę. Wychodzi na to, że np w Hiszpanii na prostej nie da rady wyprzedzić bo kierowca nie utrzyma się blisko za przeciwnikiem.
W zeszłorocznym Grand Prix Bahrajnu najwyższą uzyskaną prędkością legitymował się Hamilton (315,9km/h w pierwszym treningu), podczas gdy Fernando Alonso podczas trwających testów zanotował 336,4km/h, a Magnussen 330,2 km/h. Warto dodać, iż najszybszy z silnikami Renault był Vergne z wynikiem... 308,5km/h.
Paskudne V6, wolne, ciche, syf!
To nie świadczy o niczym innym, tylko o tym, że aerodynamika daje w uj mniej docisku niż w poprzednich latach, co wynika z obowiązujących przepisów. To że na prostych jadą szybciej nie oznacza więc, że czasy okrążeń będą lepsze. O jeździe za kimś w tunelu już nie wspomnę. Wychodzi na to, że np w Hiszpanii na prostej nie da rady wyprzedzić bo kierowca nie utrzyma się blisko za przeciwnikiem.





















