FacebookYouTubeTwitchCupSell
FORUM OGÓLNE
26 lut 2016 14:55
Adrian Babiński napisał(a):
Taka burza na temat jednej sytuacji z wyprzedzaniem, nie wnikam już czy słuszna czy nie, a każdy ma gdzieś, że 3/4 kierowców ścinała tor jak po<cenzura>***. W kwalu było sprawdzane co do milimetra a wyścig już się rządził swoimi prawami - szkoda tylko, że niektórzy starali się jechać w granicach toru. To jest dramat k***. Że na tym antyludzkim torze ci kierowcy mieli po 118 ścięć w wyścigu każdy, i że to nie jest czymś wartym tego, żeby tym kierowcom wprowadzić kary +40 sek. Ja mam to w piź*** kur**, bo mnie wstać na wszystko. Dziś wypierd*** do Montrealu, już ulepszenia kupione. I będę się z was śmiał.

Not sure if bait or troll, or serious.
26 lut 2016 14:55
Krzysztof, ja już pisałem wiele razy. Nie wiem jak jest na Montrealu, bo jeszcze nie jeździłem, ale moim zdaniem najprostszym rozwiązaniem jest edytowanie toru i dodanie w kluczowych miejscach trochę tarek, żeby po prostu wyłączyć możliwość ścinania. Edytować tory raczej umiecie, bo na każdym jest pełno od log F1-online. Jak nie, to ja mogę spróbować, bo kiedyś próbowałem się w to bawić.

Paweł, wszystko po trochu <lol>

Przecież mi nie chodzi o to, żeby teraz karać kierowców za każde ścięcie. Dlatego nie bawiłem się w skargi. Chciałem jakieś rozwiązanie zaproponować.
Zmodyfikowane 26 lut 2016 15:01 przez Adrian Babiński.
26 lut 2016 15:11
Adrian Babiński napisał(a):
Krzysztof, ja już pisałem wiele razy. Nie wiem jak jest na Montrealu, bo jeszcze nie jeździłem, ale moim zdaniem najprostszym rozwiązaniem jest edytowanie toru i dodanie w kluczowych miejscach trochę tarek, żeby po prostu wyłączyć możliwość ścinania.


Bardzo dobry pomysł <ok>
26 lut 2016 15:25
Adrian Babiński napisał(a):
Krzysztof, ja już pisałem wiele razy. Nie wiem jak jest na Montrealu, bo jeszcze nie jeździłem, ale moim zdaniem najprostszym rozwiązaniem jest edytowanie toru i dodanie w kluczowych miejscach trochę tarek, żeby po prostu wyłączyć możliwość ścinania. Edytować tory raczej umiecie, bo na każdym jest pełno od log F1-online. Jak nie, to ja mogę spróbować, bo kiedyś próbowałem się w to bawić.

Paweł, wszystko po trochu <lol>

Przecież mi nie chodzi o to, żeby teraz karać kierowców za każde ścięcie. Dlatego nie bawiłem się w skargi. Chciałem jakieś rozwiązanie zaproponować.


Ja osobiście nie uważam, że dawanie jakichś ograniczników jest dobrym rozwiązaniem... To jest F1 (lub GP2 jeśli ktoś tam jeździ #Hołota :D) tutaj się zasuwa na limicie i wiadomo, że nie da rady pokonać każdego kółka w wyścigu czysto. Każdy ma na sumieniu, czy pojechał czysto czy nie i jak ktoś chce to może go zaskarżyć, nikt mu tego nie zabrania.
27 lut 2016 10:14
<cenzura>enie! Pozdrawiam Borowczyk
27 lut 2016 10:19
Pozdrawiam mistrz "co ty tam jeszcze robisz" Q1 CS:GO A.D. 2016.
27 lut 2016 17:46
Jak coś to jest chętny do F1 ! :D <papa> <papa> <papa> <papa> <papa>
27 lut 2016 18:23
Nie mogłem być obecny na kwalach w gt dlatego że gdy podłączałem kierownice zepsuło się usb i nie mogłem ruszyć nawet myszko :( i wszystko wariowało.
Zmodyfikowane 27 lut 2016 18:44 przez Mateusz Prażewski.
27 lut 2016 18:41

Post został usunięty przez autora

NAJBLIŻSZE SESJE

GP Brazylii

Interlagos

Brazylia
KwalifikacjeZakończona
WyścigZakończona
SERWERY
Serwer F1
Adres:
91.237.52.91:10000
Sesja:
F1, Wyścig
Serwer wyłączony
Dołącz na serwer
Serwer F1wył
Serwer egzaminacyjnywył
POGODA
Słonecznie
Słonecznie
Powietrze:
21 °C
Tor:
31 °C
CZW
Deszcz
22 °C
PIĄ
Częściowe zachmurzenie
25 °C
SOB
Zachmurzenie
22 °C
TEAMSPEAK
Serwer TeamSpeak 3
Adres:
91.237.52.91:9987
Serwer wyłączony
Dołącz na serwer
KLASYFIKACJA
KierowcyZespoły
01Adrian Babiński537
02Patryk Krutyj462
03Aleksy Mainusz364
04Marcel Pawiński316
05Dawid Czepiela269
06Maciej Wysmulski200
07Radosław Cupał189
08Wojciech Bobrowicz149
09Damian Wolkiewicz146
10Mateusz Majka142

Aktualności | Ogłoszenia | Pomoc | Download | Regulamin | Polityka prywatności

Kontakt:
f1onlinepl@gmail.com

Liczba odwiedzin:
46 472 702

stat4u

Korzystanie z witryny f1-online.pl oznacza zgodę na wykorzystywanie plików cookie, z których niektóre mogą być już zapisane w folderze przeglądarki.

Więcej informacji można znaleźć w Polityce prywatności.