27 paź 2016 11:03
Zmodyfikowane 27 paź 2016 11:04 przez Grzegorz Brojak.
FORUM
Post został usunięty przez autora
Z drugiej strony kolejny antyścinacz wzdłuż tarki na wyjściu z tego zakrętu moim zdaniem zachęci kierowców do ścinania, bo przy zbyt szerokim przejechaniu zakrętu i próbie utrzymania się na torze łatwiej będzie stracić kontrolę niż w sytuacji gdy wybierzemy pobocze.
a admini pewnie powiedzą - Admin tez człowiek... Taaaa
a admini pewnie powiedzą - Admin tez człowiek... Taaaa
.
Z drugiej strony kolejny antyścinacz wzdłuż tarki na wyjściu z tego zakrętu moim zdaniem zachęci kierowców do ścinania, bo przy zbyt szerokim przejechaniu zakrętu i próbie utrzymania się na torze łatwiej będzie stracić kontrolę niż w sytuacji gdy wybierzemy pobocze.
a admini pewnie powiedzą - Admin tez człowiek... Taaaa
GP Brazylii
| Kwalifikacje | Zakończona |
| Wyścig | Zakończona |

| Serwer F1 | ![]() |
| Serwer egzaminacyjny | ![]() |




| Kierowcy | Zespoły |
| 01 | Adrian Babiński | 537 |
| 02 | Patryk Krutyj | 462 |
| 03 | Aleksy Mainusz | 364 |
| 04 | Marcel Pawiński | 316 |
| 05 | Dawid Czepiela | 269 |
| 06 | Maciej Wysmulski | 200 |
| 07 | Radosław Cupał | 189 |
| 08 | Wojciech Bobrowicz | 149 |
| 09 | Damian Wolkiewicz | 146 |
| 10 | Mateusz Majka | 142 |