FacebookYouTubeTwitchCupSell
TEMAT

Seria F1
Sprawy organizacyjne

Propozycje

FORUM TEMATYCZNE
20 lut 2017 20:41
Ja się tylko podepnę pod to co napisał Alek. W zupełności się z nim zgadzam - obecny format kwalifikacje jest dużo lepszy, niż poprzedni. Nikt nie każe Ci robić też na siłę rywalizacji z samym sobą (odnoszę się tu do tego, że sam na siłę Damian miałbyś sobie tworzyć walkę) ;)
Tylko weź pod uwagę, że nie każde kwalifikacje będą takie same. A to, że nie idzie Ci w Q to nie znaczy, że trzeba od razu wypowiadać się w czyimś imieniu i zmieniać format sesji.
20 lut 2017 22:28
Damian Wolkiewicz napisał(a):
Może jestem nudny, co w sumie jest faktem XD ale po prostu męczy mnie sprawa tych kwalifikacji. Byłem zwolennikiem limitu okrążeń ale zaczynam zmieniać zdanie co chyba jednak jest ludzkie i legalne. <ok> Momentami dochodzi do sytuacji podobnych z Australii w 2016 roku, mamy 10 minut do końca Q i połowa stawki może iść na kawę, bądź ewentualnie do jakiegoś KFC. Przykładowo brakuje rywalizacji do ostatniej sekundy, gdy jesteś w dupie z czasem, a ostatnie okrążenie rozpoczynasz 2 sekundy przed końcem regulaminowego czasu sesji. Na pewno nie dochodzi do "pobudzenia" rywalizacji, wręcz odwrotnie.

Nie jestem tu jedyny, więc zgłaszam wniosek formalny o powołanie ankiety weryfikującej opinię kierowców na temat obecnego systemu kwalifikacji. Do tego osobiście proponuje kolejny eksperyment - 20 minutowe kwalifikacje z zakazem ESC ;) 8-)


Ja <cenzura>ie, a ten dalej swoje. To nie wyjeżdzaj na początku. 10 minut do końca i dopiero zaczynałem jazde, a tor był prawie puściutki ;)
20 lut 2017 22:33
W końcu kwale wymagają myślenia, planu, a nie że "<cenzura> <cenzura>, jade, jestem pro". Kto umie jeździć to i z jednym pomiarowym sobie poradzi.
21 lut 2017 11:44
Zawsze uważałem, że:

1. Kwalifikacje = pokaz umiejętności skoncentrowania się na jednym kółku i powinny być one ograniczone pod kątem liczby okrążeń. Bardzo mi odpowiadał format jednego/dwóch pomiarowych na jednym wyjeździe stosowany jakiś czas w innej lidze. Zwykle moje pierwsze okrążenia są dość konkurencyjne w stosunku do innych rozkręcających się po kilku pomairowych. Nie dotyczy tego moda, bo kompletnie nie czuję bolidu. <lol>

2. Wyścig = pokaz umiejętności skoncentrowania się na dystansie 30-40 minut. Mimo, że sam często na tym dystansie mam problem z maksymalnym skupieniem, raczej jestem zwolennikiem nawet godzinnych wyścigów i dłuższych jak w GT

Niepoważne jest robienie z kwalifikacji drugiego wyścigu tylko dlatego, że nie potrafi się skoncentrować na tych kilku kluczowych pomiarowych.
23 kwi 2017 22:14
Luzna propozycja wychodząca troche w przyszlosc. Moze sezon II 2017 F1 pojedzie na jakims modzie opartym na jakims sezonie z XX wieku? Np: 1993. Wtedy tez bylo wiele zespolow wiec nie byloby problemu malej ilosci teamow. Takie troche urozmaicenie od ciaglych bolidow z obecnych czasow. No i tory moglyby byc rowniez historyczne. Co Wy na to?
23 kwi 2017 23:12
Maciej Żmudziński napisał(a):
Luzna propozycja wychodząca troche w przyszlosc. Moze sezon II 2017 F1 pojedzie na jakims modzie opartym na jakims sezonie z XX wieku? Np: 1993. Wtedy tez bylo wiele zespolow wiec nie byloby problemu malej ilosci teamow. Takie troche urozmaicenie od ciaglych bolidow z obecnych czasow. No i tory moglyby byc rowniez historyczne. Co Wy na to?

Zadam to pytanie na administracyjnym, a jeśli guru poprze, to w życie wejdzie ankieta.
24 kwi 2017 08:48
Mimo wszystko wolałbym nie przeprowadzać znacznych gruntownych rewolucji w bolidach, a tym samym w fizyce. Im mniej takich przeskoków tym bardziej stawka rozumie obecną fizykę i jest bardziej przyzwyczajona do zachowania bolidów, co daje odrobinę większe bezpieczeństwo jazdy przy 30 bolidach.
24 kwi 2017 12:02
Grzegorz Brojak napisał(a):
Mimo wszystko wolałbym nie przeprowadzać znacznych gruntownych rewolucji w bolidach, a tym samym w fizyce. Im mniej takich przeskoków tym bardziej stawka rozumie obecną fizykę i jest bardziej przyzwyczajona do zachowania bolidów, co daje odrobinę większe bezpieczeństwo jazdy przy 30 bolidach.

Ale przecież fizyka może zostać, a bolidy mogą się zmienić :) Ja bym pojeździł bolidami z przed 2009r.
Ja bym pojeździł bolidami z FSONE 2008 lub CTDP 2006.
Zmodyfikowane 24 kwi 2017 12:11 przez Dawid Głowski.
24 kwi 2017 13:04
Ja mam na dysku zmodyfikowaną werjsę CTDP 2005, ma bardzo małe wymagania. Ale tylko 20 bolidów.
24 kwi 2017 14:03
Moim zdaniem jeżeli miałoby zostać 30 bolidów w stawce, to lepiej wziąć sezony 2010-2012 i dorzucić do nich np. Brawna, Toyotę i w zależności od sezonu Renault/Lotus (Renault w sezonach 2011-12, Lotus w przypadku sezonu 2010).
NAJBLIŻSZE SESJE

GP Brazylii

Interlagos

Brazylia
KwalifikacjeZakończona
WyścigZakończona
SERWERY
Serwer F1
Adres:
91.237.52.91:10000
Sesja:
F1, Wyścig
Serwer wyłączony
Dołącz na serwer
Serwer F1wył
Serwer egzaminacyjnywył
POGODA
Zachmurzenie
Zachmurzenie
Powietrze:
20 °C
Tor:
27 °C
PON
Częściowe zachmurzenie
23 °C
WTO
Deszcz
24 °C
ŚRO
Deszcz
22 °C
TEAMSPEAK
Serwer TeamSpeak 3
Adres:
91.237.52.91:9987
Serwer wyłączony
Dołącz na serwer
KLASYFIKACJA
KierowcyZespoły
01Adrian Babiński537
02Patryk Krutyj462
03Aleksy Mainusz364
04Marcel Pawiński316
05Dawid Czepiela269
06Maciej Wysmulski200
07Radosław Cupał189
08Wojciech Bobrowicz149
09Damian Wolkiewicz146
10Mateusz Majka142

Aktualności | Ogłoszenia | Pomoc | Download | Regulamin | Polityka prywatności

Kontakt:
f1onlinepl@gmail.com

Liczba odwiedzin:
41 351 113

stat4u

Korzystanie z witryny f1-online.pl oznacza zgodę na wykorzystywanie plików cookie, z których niektóre mogą być już zapisane w folderze przeglądarki.

Więcej informacji można znaleźć w Polityce prywatności.