FacebookYouTubeTwitchCupSell
FORUM TEMATYCZNE
Konto usunięte
5 lut 2016 12:31
Na godziny przed rozpoczęciem sezonu na torze Mt Panorama Circuit, który jest domowym torem dla naszego zespołu i zarazem areną zmagań 1 rundy serii GT, odbyła się prezentacja samochodu marki BMW Z4, przy którym po zeszłym sezonie jednogłośnie pozostał zespół Team Falken Tire GT. Barwy nie zostały zmienione, wszystko pozostało w znanej, lubianej i bardzo charakterystycznej kolorystyce. Zeszłoroczny, debiutancki sezon zakończony w górnej połówce tabeli klasyfikacji generalnej uznaję jako szef zespołu za sukces. Obecnie jednak chcemy mierzyć minimum jedno oczko wyżej i mamy nadzieję, że uda się sprostać temu zadaniu.
Kierowcami na sezon I 2016 zostali: Maciej Miłosz, który występował już w barwach Falkena przez większość sezonu II 2015 oraz sprowadzony w miejscie Dawida Płonki, Mateusz Sowa. Kierowcą testowym został Kamil Śmieja. Nowych kierowców witam na pokładzie a wszystkim życzę szczęścia!

Maciej Miłosz #14 powiedział:

"Jestem bardzo szczęśliwy, że mogę dalej jeździć w zespole Team Falken Tire GT. Po niezbyt udanym zeszłorocznym sezonie, tym razem jestem gotowy na walkę o TOP 10 w klasyfikacji generalnej, tym bardziej, że cele zespołu są naprawdę wysokie."

Mateusz Sowa #15 powiedział:

"Rozpoczynam nowy sezon z nowymi nadziejami i nowym zespołem. Zostałem miło przywitany przez mechaników jak i szefa zespołu Falken. Ciesze się również, że moim partnerem został Maciej Miłosz, z którym się świetnie dogaduję. Po pierwszych jazdach nowym dla mnie BMW Z4 mogę powiedzieć, że prowoadzi się świetnie. Dużo muszę jeszcze pracować, aby z tej bestii wyciągnąć jak najwięcej, ale cele na ten sezon są jasne.Pierwsza dziesiątka w klasyfikacji generalnej kierowców i szóste miejsce w klasyfikacji generalej konstruktorów. Ale nie muszę mówić, że to są cele minimalne."



5 lut 2016 15:31
Tuż przed pierwszym treningiem, jak w poprzednim sezonie na torze Buthurst przyłapano nowe malowanie zespołu TAG Heuer Red Bull GT.
Kierowcami zespołu pozostaną niezmiennie: Jacek Hamburg i Konrad Żerebiec.
Celem nadrzędnym zespołu jest obronienie tytułu mistrzowskiego. Szefostwo zespołu liczy na dalszą, owocną współpracę oraz na równorzędną walkę obu kierowców w klasyfikacji indywidualnej.
Za zrobienie malowania miał być odpowiedzialny Mateusz Kulesza, jednak szef wraz z kierowcami doszli do porozumienia, iż malowanie nie spełnia wymogów zespołu, więc ostatecznym malowaniem zajął się Konrad Żerebiec.

O to co powiedział v-ce mistrz poprzedniego sezonu Jacek Hamburg:
"Już w sobotę podczas kwalifikacji rozpocznę swój 3 pełny sezon serii GT. Postanowiłem pozostać przy barwach Red Bulla. Uważam, że
panuje tutaj bardzo dobra atmosfera i dobrze współpracuje mi się z szefem zespołu - Dawidem, jak też z moim kolegą zespołowym - Konradem. Celem nadrzędnym
zespołu jest oczywiście obrona mistrzostwa a moim celem osobistym jest jak zawsze mistrzostwo serii. Dwa sezony temu po wielu przygodach zakończyłem na 3 miejscu, w
zeszłym sezonie otarłem się o mistrzostwo, ale skończyło się na P2. Prawem serii coraz lepszych wyników z roku na rok liczę na to, że stać mnie na mistrzostwo
w sezonie I 2016. Rywale jednak nie śpią i o wygraną w którejkolwiek z klasyfikacji będzie bardzo trudno. Wystarczy spojrzeć na listę startową i składy takich
zespołów jak choćby FSP, Dragon czy Łada. Inni też mogą zaskoczyć. Dodatkowo muszę pamiętać, że Konrad jest bardzo dobrym kolegą zespołowym i staramy się współpracować
na wielu płaszczyznach na rzecz zespołu, ale na torze podczas walki zamienia się w ogromnie groźnego rywala, którego nie można lekceważyć."


Oto kilka zdjęć nowego Red Bulla z tytularnym sponsorem TAG Heuer:




Dodane 27 sierpnia 2016 22:58:
Nowy Red Bull McLarenowski na sezon II 2016!

Kierowcami zostali: Patryk Krutyj i Marcel Pawiński.






Konto usunięte
31 sie 2016 14:05
W dniu dzisiejszym, na domowym dla zespołu torze Mount Panorama w australijskim Bathurst, miała miejsce prezentacja nowego samochodu - Nissana GT-R - w jak zawsze pięknych barwach zespołu Team Falken Tire GT na sezon II 2016. Zespół reprezentować będą zawodnicy, którzy pełnili już tę funkcję za kierownicą BMW Z4 w drugiej części minionego sezonu, a więc: Adrian Babiński oraz Dawid Płonka. Dziękuję w tym miejscu Mateuszowi Boguszowi za pomoc w wykonaniu malowania.

Adrian Babiński (#14) powiedział:

"Pierwszy pełny sezon w serii GT zapowiada się ciekawie. Postanowiłem zostać w zespole Falkena, ponieważ ma… najładniejsze malowania. Oczywiście żartuję. Barwy zespołu nie były główną przyczyną pozostania a jedynie miłym dodatkiem. Najbardziej cenię sobie świetną atmosferę w zespole oraz profesjonalne podejście szefostwa. Będąc pod skrzydłami mistrza serii na pewno jestem w stanie wiele się nauczyć i mam nadzieję trochę przyspieszyć. Dodatkowo w drugim samochodzie zasiądzie Dawid, z którym bardzo dobrze dogadywałem się w ostatnich wyścigach. Cele? Niestety stawka w GT jest tak mocna, że każda pozycja w top 5 będzie dla mnie wielkim sukcesem. Jako zespół chcielibyśmy poprawić pozycję z zeszłego sezonu, co powinno być spokojnie w naszym zasięgu. Rywale? Najmocniej wyglądają Red Bulle oraz nowy zespół Burnee i prawdopodobnie to oni będą walczyć o najwyższe cele. Tak czy inaczej wszystko zweryfikuje sezon, na który już nie mogę się doczekać".

Dawid Płonka (#15) powiedział:

"Nowy sezon, nowe nadzieje. Liczę na dobrą walkę. Mam nadzieję, że będę w stanie walczyć na czele grupy pościgowej za liderami nadchodzącego sezonu. Mój cel jest sprecyzowany TOP 8 na koniec sezonu w klasyfikacji generalnej kierowców".

Jacek Hamburg (szef zespołu) powiedział:

"Team Falken Tire GT ma co roku sprecyzowane cele jeśli chodzi o miejsce zespołu w stawce. W debiutanckim sezonie II 2015 cel w postaci TOP 8 został osiągnięty, niestety nie udało się to samo w minionym sezonie, powtórzenie 7 miejsca w generalce była lekkim zawodem a założenia były nieco bardziej ambitne. Zdecydował też występ podczas 2-godzinnego wyścigu na Yas Marina. W tym roku jednak cele stawiam jeszcze wyżej i liczę, że Falken dostanie się do TOP 5 klasyfikacji zespołów na koniec zbliżającego się sezonu. Na początek nasz domowy tor w postaci obiektu Bathurst i liczę, że obaj kierowcy powalczą o pierwszą dziesiątkę i większe punkty na dobry początek. Uważam, że Adrian i Dawid to bardzo porządni i szybcy kierowcy, którzy bardzo rzadko odpadają z wyścigów. Ich równa, dobra jazda i częste osiąganie mety może być kluczem do osiągniecia postawionych celów a ja jako szef będę starał się pomóc moim kierowcom w pełni moich możliwości".

Prezentacja:





Zmodyfikowane 31 sie 2016 16:31 przez Konto usunięte.
31 sie 2016 15:50
Coś się popsuło i nie widać zdjęć.
31 sie 2016 16:31
Krzysztof Pieczykolan napisał(a):
Coś się popsuło i nie widać zdjęć.

Nie pij tyle.
Dodane 31 sierpnia 2016 18:36:
Podczas dzisiejszych prywatnych testów na torze Hungaroring zaprezentował się zespół Manor GT, który korzysta z BMW M6. Kierowcami tego zespołu został Kryspin Słomiński (wersja czerwona) i Dawid Czepiela (wersja pomarańczowa).





31 sie 2016 16:48
Komentator podczas transmisji GT nie będzie miał problemu z odróżnieniem Manorów :)
Zmodyfikowane 31 sie 2016 16:49 przez Grzegorz Furca.
31 sie 2016 17:06
Ale wy faile dajecie w tych zdjęciach :D każde mogę oznaczyć co razi w oczy ale za dużo roboty więc użyje jednego - http://prntscr.com/ccl2hz
Zmodyfikowane 31 sie 2016 17:06 przez Konrad Żerebiec.
Konto usunięte
31 sie 2016 18:25
Konrad Żerebiec napisał(a):
Ale wy faile dajecie w tych zdjęciach :D każde mogę oznaczyć co razi w oczy ale za dużo roboty więc użyje jednego - http://prntscr.com/ccl2hz


Czekamy więc na mniej spłaszczony banner Zeetexa :P #wojnaoponiarzy #Falkenrlz #Zeetexklapa 8-)
7 lut 2017 01:26
Po gorączkowych negocjacjach do stawki GT dołączył zespół Viper. Z przyczyn logistycznych w takim pośpiechu nie było możliwe przygotowanie dwóch Dodge'ów na sezon. Do dyspozycji pozostały poprzednio używane egzemplarze Ferrari trzymane pod plandeką przez zimę (podobno Jacek Hamburg tylko we wtorki na skargi jeździł). Po zmianie malowania oraz zwerbowaniu dwóch kaskaderów, sprawdzone zostały podstawowe funkcje pojazdu: driftowanie oraz driftowanie. Czy w nadchodzącym sezonie będzie to niezbędne? Raczej nie, ale i tak warto było.







Zmodyfikowane 7 lut 2017 01:29 przez Grzegorz Brojak.
11 lut 2017 11:07

Post został usunięty przez autora

NAJBLIŻSZE SESJE

Runda 12

La Sarthe

Francja
KwalifikacjeZakończona
WyścigZakończona
SERWERY
Serwer GT
Adres:
91.237.52.91:12000
Sesja:
GT, Wyścig
Serwer wyłączony
Dołącz na serwer
Serwer GTwył
Serwer egzaminacyjnywył
POGODA
Zachmurzenie
Zachmurzenie
Powietrze:
20 °C
Tor:
20 °C
CZW
Deszcz
21 °C
PIĄ
Deszcz
23 °C
SOB
Deszcz
22 °C
TEAMSPEAK
Serwer TeamSpeak 3
Adres:
91.237.52.91:9987
Serwer wyłączony
Dołącz na serwer
KLASYFIKACJA
KierowcyZespoły
01Patryk Krutyj253
02Radosław Bogusz191
03Mateusz Bogusz177
04Adrian Babiński154
05Aleksy Mainusz145
06Marcel Pawiński136
07Patryk Topczewski78
08Kryspin Słomiński77
09Mateusz Guzowski69
10Maciej Paruch68

Aktualności | Ogłoszenia | Pomoc | Download | Regulamin | Polityka prywatności

Kontakt:
f1onlinepl@gmail.com

Liczba odwiedzin:
41 273 002

stat4u

Korzystanie z witryny f1-online.pl oznacza zgodę na wykorzystywanie plików cookie, z których niektóre mogą być już zapisane w folderze przeglądarki.

Więcej informacji można znaleźć w Polityce prywatności.