FacebookYouTubeTwitchCupSell
TEMAT

Seria GT
Sprawy organizacyjne

Pomysły

FORUM TEMATYCZNE
14 maj 2017 22:37
Grzegorz Furca napisał(a):
No niby dużo roboty nie jest (zwłaszcza że i tak aktualizuję grę przed każdym uruchomieniem), ale na sam początek zróbmy ankietę czy kierowcom to odpowiada.

No i można w razie potrzeby poszerzyć zakres numerów, nawet do 999.


Ja bym rozszerzył do 9999. Widzę już jeden numer, który byłby rozchwytywany przez część stawki mającą rozum i godność człowieka. <wyśmiewacz>

W kwestii nazwisk dałbym dowolność pomiędzy wyborem nicku, nazwisk czy inicjałów, albo skrótów 3-literowych jak w F1. Od czasu wyeliminowania nicków z, newsów, wyników itp. byłoby to fajnym przypomnieniem.
Zmodyfikowane 14 maj 2017 22:37 przez Grzegorz Brojak.
14 maj 2017 22:53
Nie powiem że jestem przeciw temu pomysłowi ale wiem chyba jak do się skończy. 5 szefów wyrazi zainteresowanie, zgodzi się. Reszta też, może jeden pokręci nosem ale przeboleje. Po 3 wyścigu nastąpi wielkie przetasowanie kierowców, szefowie zapomną o update'owaniu skinów, i taki Kowalski będzie jeździł samochodem z numerem i napisem jakiegoś Słonińskiego. Skutek tej sytuacji będzie taki:
a) nikt nie zwróci na to uwagi
b) shitstorm

Czyli tak, idea dobra, wszystko fajnie ale dobrze wiemy że wykonanie nam <cenzura>nie, może gdybyśmy nie mieli takich przetasowań w składzie kierowców nie byłoby problemu, ale niestety przetasowania są i szefowie nawet jeśli by rzeczywiście chcieli nie będą nadążali za zmianą malowań.

Wyjścia są moim zdaniem trzy. Pierwsze jest oczywiste - dajemy se spokój.
Drugie - Rafik znowu poświęca czas i tworzy skrypt który (tak samo jak to jest z banerami) dokleja nam do malowań tabliczki z numerami oraz opcjonalnie nazwisko kierowcy w zdefiniowanym przez Rafika miejscu/miejscach. Powoduje to oczywiście pewne ograniczenia związane z malowaniem samochodów.
Trzecie - zarezerwowana zostaje pula numerów 1-30, szefowie zespołów mogą wybrać czy zezwalają w swoim zespole na używanie customowych numerów/nazwisk (jeśli nie to dla nich zostaje wszystko po staremu, przydzielony numer z puli 1-30 odgórnie zgodnie z klasyfikacją zespołową po poprzednim sezonie), a kierowcy mogą wybierać numery od 30 do iluśtam. Dalej są dwie możliwości
3a - w sumie tak jak w propozycji drugiej, skrypt rafikowy dokleja numery.
3b - sam aktualizuje malowanie każdorazowo po ewentualnej zmianie kierowcy.

Jak widzicie jest to masa roboty w każdym rozwiązaniu z wyjątkiem pierwszego. Nie może być też tak że zespół/szef nie zostanie ukarany za brak zmiany malowania, ale nie można też winić jakiegoś szefa za to, że co wyścig ma innych kierowców i ma już serdecznie dość aktualizować malowania. I wyjście "to takiego szefa się obali" nie jest tutaj wyjściem.
Dodane 15 maja 2017 01:05:
Wcześniej był jeszcze temat zmiany samochodów, ktoś dobrze podsumował co o tym myślę:

Mateusz Tomaszewski napisał(a):
Ludzie xD

Weźcie sobie kartkę napiszcie każdą serię jaką chcecie "wprowadzić" i zróbice sobie rachunek simracingowego sumienia.
Przecież takie WEC nie ma najmniejszego sensu przy tak biednej frekwencji jaka jest obecnie w GT... Trzeba byłoby robić wszystkie klasy, żeby to miało jakąkolwiek namiastkę realizmu ;) Nic lepszego poza GT w chwili obecnej nie ma, jeśli chodzi o coś z innej kategorii, niż F1.


I wydaje mi się że do zmiany sima - w tym przypadku najprawdopodobniej nic się nie zmieni. A już na pewno nie przy takiej frekwencji. rF1 wymiera bo jest stary i to fakt, a ludzie wolą kupić jakieś gówniane Assetto Corsy czy projecty Carsy. Pierwszy przypadek potrafie zrozumieć dopóki ktoś nie kupuje każdego DLC które jest im podsuwane przez developerów (bazowa gra dalej pozostaje gównem, jedyną pozytywną rzeczą to jej modułowość, dx11 oraz nie-tak-zła-choć-trochę-osz ukana fizyka), drugi przypadek rozumiem tylko wtedy gdy ktoś dofinansował gre na etapie jej tworzenia i dostali za to jakiś zwrot gotówki. Jest jeszcze RaceRoom, ale tego nie zamierzam omawiać bo bym skończył na kilku linijkach cenzury.
Zmodyfikowane 14 maj 2017 23:10 przez Mateusz Bogusz.
15 maj 2017 08:38
A już na chwilę będąc przy WEC - da się w rFactorze zrobić wyścig ze zmianą kierowców? Że np. jeden jedzie przez godzinę, potem zjazd do boksów i zmienia się z drugim?
15 maj 2017 09:03
Grzegorz Furca napisał(a):
A już na chwilę będąc przy WEC - da się w rFactorze zrobić wyścig ze zmianą kierowców? Że np. jeden jedzie przez godzinę, potem zjazd do boksów i zmienia się z drugim?


Wpisz w szukajce "rFactor Driver Swap", coś tam chyba jest możliwe.
15 maj 2017 10:31
Najlepszym rozwiązaniem odnośnie własnych numerów byłoby przypisanie numeru do danego samochodu na cały sezon. W tej sytuacji lepiej żeby to szef wybierał numery dla swoich samochodów, a kierowca zawsze może się dogadać (jak odejdzie do innego zespołu to już jego problem że straci swój numer).
15 maj 2017 12:25
Mateusz Bogusz napisał(a):
Jest jeszcze RaceRoom, ale tego nie zamierzam omawiać bo bym skończył na kilku linijkach cenzury.


xDDD :D <lol>

Co do numerów. Trzeba byłoby zrobić jakąś ankietę czy coś, żeby poznać zdanie szefów - jeśli wszyscy byliby "za" no to można coś takiego zrobić, bo równałoby się to z możliwymi konsekwencjami, jeśli obowiązek zmiany numerów stałby się faktem. Zrobić jakiś punkcik regulaminu gdzie byłoby napisane jakie kary są za brak zmiany...
Jeśli ktoś czegoś chce, a później nie przestrzega to musi się liczyć z karą.
Jeżeli byliby szefowie, którzy byliby "przeciw" to przecież można ich zespołom dać po prostu stałe numery startowe.
Fajny pomysł też wydaje się z tymi stałymi numerami wybieranymi bezpośrednio przez szefów, ale cóż... Na moje to każda opcja równa się z jakimś (ale zawsze) shitstormem, więc może sobie lepiej faktycznie dać siana z tym.

Osobiście? Nie miałbym ochoty się w to bawić wiedząc jakie przetasowania są w GT. 8-)
15 maj 2017 16:57
Maciej Paruch napisał(a):
Najlepszym rozwiązaniem odnośnie własnych numerów byłoby przypisanie numeru do danego samochodu na cały sezon. W tej sytuacji lepiej żeby to szef wybierał numery dla swoich samochodów, a kierowca zawsze może się dogadać (jak odejdzie do innego zespołu to już jego problem że straci swój numer).


Taki sam pomysł wpadł mi do głowy przed tym sezonem, jednak było za mało czasu by to ogarnąć. To jest w mojej opinii najlepsze rozwiązanie.
15 maj 2017 17:50
Bartłomiej Nowak napisał(a):
Maciej Paruch napisał(a):
Najlepszym rozwiązaniem odnośnie własnych numerów byłoby przypisanie numeru do danego samochodu na cały sezon. W tej sytuacji lepiej żeby to szef wybierał numery dla swoich samochodów, a kierowca zawsze może się dogadać (jak odejdzie do innego zespołu to już jego problem że straci swój numer).


Taki sam pomysł wpadł mi do głowy przed tym sezonem, jednak było za mało czasu by to ogarnąć. To jest w mojej opinii najlepsze rozwiązanie.

Jestem za, tak jest w FE czy NASCAR i jest spoko. Co do nazwisk, dodam jeszcze jeden kamyczek do ogródka - co z testerami? Co z kierowcami, którzy są przypisywani do zespołów przez listę? Dlatego numerki jak najbardziej za, ale nazwiska odpadają, za dużo mieszania. Przy okazji zrobiłbym jeden format tabliczek (w sensie wyglądu).
Zmodyfikowane 15 maj 2017 17:50 przez Krzysztof Woźniak.
15 maj 2017 18:46
Krzysztof Woźniak napisał(a):
Bartłomiej Nowak napisał(a):
Maciej Paruch napisał(a):
Najlepszym rozwiązaniem odnośnie własnych numerów byłoby przypisanie numeru do danego samochodu na cały sezon. W tej sytuacji lepiej żeby to szef wybierał numery dla swoich samochodów, a kierowca zawsze może się dogadać (jak odejdzie do innego zespołu to już jego problem że straci swój numer).


Taki sam pomysł wpadł mi do głowy przed tym sezonem, jednak było za mało czasu by to ogarnąć. To jest w mojej opinii najlepsze rozwiązanie.

Jestem za, tak jest w FE czy NASCAR i jest spoko. Co do nazwisk, dodam jeszcze jeden kamyczek do ogródka - co z testerami? Co z kierowcami, którzy są przypisywani do zespołów przez listę? Dlatego numerki jak najbardziej za, ale nazwiska odpadają, za dużo mieszania. Przy okazji zrobiłbym jeden format tabliczek (w sensie wyglądu).

Krzysztof fajny pomysł ;)
15 maj 2017 20:07

Na bazie nowej tabliczki na Nordschleife coś zrobiłem. F1O i GT tylko aby pokazać w jakim miejscu będą loga. Font to Odessa i myślę, że jest całkiem niezły.
NAJBLIŻSZE SESJE

Runda 12

La Sarthe

Francja
KwalifikacjeZakończona
WyścigZakończona
SERWERY
Serwer GT
Adres:
91.237.52.91:12000
Sesja:
GT, Wyścig
Serwer wyłączony
Dołącz na serwer
Serwer GTwył
Serwer egzaminacyjnywył
POGODA
Słonecznie
Słonecznie
Powietrze:
19 °C
Tor:
25 °C
CZW
Deszcz
21 °C
PIĄ
Deszcz
23 °C
SOB
Deszcz
22 °C
TEAMSPEAK
Serwer TeamSpeak 3
Adres:
91.237.52.91:9987
Serwer wyłączony
Dołącz na serwer
KLASYFIKACJA
KierowcyZespoły
01Patryk Krutyj253
02Radosław Bogusz191
03Mateusz Bogusz177
04Adrian Babiński154
05Aleksy Mainusz145
06Marcel Pawiński136
07Patryk Topczewski78
08Kryspin Słomiński77
09Mateusz Guzowski69
10Maciej Paruch68

Aktualności | Ogłoszenia | Pomoc | Download | Regulamin | Polityka prywatności

Kontakt:
f1onlinepl@gmail.com

Liczba odwiedzin:
41 267 788

stat4u

Korzystanie z witryny f1-online.pl oznacza zgodę na wykorzystywanie plików cookie, z których niektóre mogą być już zapisane w folderze przeglądarki.

Więcej informacji można znaleźć w Polityce prywatności.