28 maj 2013 20:24
FORUM
FORUM OGÓLNE
28 maj 2013 20:29
28 maj 2013 21:08
To już n-ty raz jest tutaj. Ile razy jeszcze będziecie się tym podniecać?
28 maj 2013 21:14
Maciej Paruch napisał(a):
NIKO NIE DOSTAŁ ZA TO ŚCINANIE? WTF
Uwaga, zaraz wyniki w PSC zmienią się nie do poznania.
Dodane 28 maja 2013 22:13:
Żadnych kar nie otrzymali: Niko, Jasina, Klusek i Adrian
Dodane 28 maja 2013 22:14:
5 dyskwalifikacji
Dodane 28 maja 2013 22:13:
Żadnych kar nie otrzymali: Niko, Jasina, Klusek i Adrian
Dodane 28 maja 2013 22:14:
5 dyskwalifikacji
NIKO NIE DOSTAŁ ZA TO ŚCINANIE? WTF
28 maj 2013 21:15
RAFIK DIESEL~!
Dodane 28 maja 2013 23:17:
Maciej Paruch napisał(a):
A Bartol?
Dodane 28 maja 2013 23:17:
Maciej Paruch napisał(a):
Uwaga, zaraz wyniki w PSC zmienią się nie do poznania.
Dodane 28 maja 2013 22:13:
Żadnych kar nie otrzymali: Niko, Jasina, Klusek i Adrian
Dodane 28 maja 2013 22:14:
5 dyskwalifikacji
Dodane 28 maja 2013 22:13:
Żadnych kar nie otrzymali: Niko, Jasina, Klusek i Adrian
Dodane 28 maja 2013 22:14:
5 dyskwalifikacji
A Bartol?
28 maj 2013 21:25
Chyba tylko PK dostałem.
28 maj 2013 21:28
Szczerze mówiąc, to brak oburzenia Bariego z powodu regulaminu jest trochę podejrzany. Dokładne przestrzeganie zasad daje czasami zaskakujące (negatywnie) efekty. W tych 152 skargach musiała zdarzyć się przynajmniej jedna taka sytuacja. Jutro chyba dokonam małej kontroli i przejrzę niektóre incydenty. Zobaczę, czy Bari aby na pewno prawidłowo nakłada kary, czy może po cichu kara wg własnego uznania albo o czymś zapomina, itp. B)
29 maj 2013 04:52
Przy łacznie 3 godzinach ślęczenia nad powtórką mogłem coś przeoczyć.
Dodane 29 maja 2013 07:04:
A jeśli miałbym na coś narzekać... zaczynał irytować mnie punkt 17.3
Trochę bez sensu, bo jak ktoś wyjechał i za nim było te 5 samochodów, to musiał je przepuścić. A że nikt tego nie robił, wlepiałem wszystkim kary (gdzie faktycznie było mniej niż te 3 odległości).
Druga sprawa jest taka, że właściwie to wszyscy łamali przepisy SC, ale skargi były złożone tylko na niektórych. Ale to już akurat nie ma nic do regulaminu.
I trzecia:
Wczoraj już na to marudziłem, tylko na przykładzie ścięcia toru i zachowania na torze. W każdej skardze na zachowanie na torze i kolizję w tej samej sekundzie, gdzie była kolizja, klikałem spam przy zachowaniu, bo jak mówi 17.8, jeśli kierowca dostaje karę za kolizję, to nie dostaje kary za łamanie zasad zachowania na torze. Ktoś nie doczytał i to już jego pech/problem.
I po czwarte, ktoś musiał mieć niezły ból dupy, skoro składał skargi na dwa, trzy ścięcia - to musiałyby być naprawdę mocne wyjazdy, żeby z nich samych kierowca zyskał sekundę. Składający skargi na pewno widział te ścięcia na powtórce, ale i tak trzeba było złożyć, choć nie podlega to karze, bo łączny zysk nie jest wystarczający. Zdarzały się też skargi na lekkie puknięcia, na których uderzony kierowca nawet nie stracił pozycji. Albo skargi na kierowcę, który jedzie swoim torem, uderza w niego inny samochód i się obraca, a winny ma być ten, który właściwie nie mógł nic zrobić, bo to tamten wjechał na jego tor jazdy.
Dodane 29 maja 2013 07:04:
A jeśli miałbym na coś narzekać... zaczynał irytować mnie punkt 17.3
Po przebywaniu poza torem dłużej niż 1 sekundę, nie wolno powracać na tor, gdy w niewielkiej odległości (do około 3 długości samochodu bezpieczeństwa) od miejsca przebywania samochodu użytkownika, zbliża się do niego samochód przebywający na torze i nie jadący pod prąd. Złamanie tej zasady grozi karą czasową 5 sekund i 2 punktami karnymi.
Trochę bez sensu, bo jak ktoś wyjechał i za nim było te 5 samochodów, to musiał je przepuścić. A że nikt tego nie robił, wlepiałem wszystkim kary (gdzie faktycznie było mniej niż te 3 odległości).
Druga sprawa jest taka, że właściwie to wszyscy łamali przepisy SC, ale skargi były złożone tylko na niektórych. Ale to już akurat nie ma nic do regulaminu.
I trzecia:
17.8. Użytkownik, który otrzymał karę za spowodowanie kolizji, ponieważ w momencie kolizji nie przestrzegał zasad zachowania na torze, nie otrzyma dodatkowej kary za złamanie tych zasad.
Wczoraj już na to marudziłem, tylko na przykładzie ścięcia toru i zachowania na torze. W każdej skardze na zachowanie na torze i kolizję w tej samej sekundzie, gdzie była kolizja, klikałem spam przy zachowaniu, bo jak mówi 17.8, jeśli kierowca dostaje karę za kolizję, to nie dostaje kary za łamanie zasad zachowania na torze. Ktoś nie doczytał i to już jego pech/problem.
I po czwarte, ktoś musiał mieć niezły ból dupy, skoro składał skargi na dwa, trzy ścięcia - to musiałyby być naprawdę mocne wyjazdy, żeby z nich samych kierowca zyskał sekundę. Składający skargi na pewno widział te ścięcia na powtórce, ale i tak trzeba było złożyć, choć nie podlega to karze, bo łączny zysk nie jest wystarczający. Zdarzały się też skargi na lekkie puknięcia, na których uderzony kierowca nawet nie stracił pozycji. Albo skargi na kierowcę, który jedzie swoim torem, uderza w niego inny samochód i się obraca, a winny ma być ten, który właściwie nie mógł nic zrobić, bo to tamten wjechał na jego tor jazdy.
29 maj 2013 06:24
Zyskałem 5 pozycji nie ukończyłem wyścigu a była szansa na duże punkty. Ale jest jeden plus tego wszystkiego sprawca kolizji dostał DQ
29 maj 2013 07:53
Rafał Cupał napisał(a):
WoW, Rafik zagina czasoprzestrzeń O,o
Jutro chyba dokonałem małej kontroli i przejrzę niektóre incydenty.
WoW, Rafik zagina czasoprzestrzeń O,o
NAJBLIŻSZE SESJE
GP Brazylii
| Kwalifikacje | Zakończona |
| Wyścig | Zakończona |
SERWERY

Serwer F1
Adres:
91.237.52.91:10000
Tor:
Sesja:
F1, Wyścig
Serwer wyłączony
| Serwer F1 | ![]() |
| Serwer egzaminacyjny | ![]() |
POGODA

Słonecznie
Powietrze:
12 °C
Tor:
14 °C
ŚRO

22 °C
CZW

20 °C
PIĄ

21 °C
TEAMSPEAK
ADMINISTRACJA SERII F1
Szef serii:
Pomocnicy:
KLASYFIKACJA
| Kierowcy | Zespoły |
| 01 | Adrian Babiński | 537 |
| 02 | Patryk Krutyj | 462 |
| 03 | Aleksy Mainusz | 364 |
| 04 | Marcel Pawiński | 316 |
| 05 | Dawid Czepiela | 269 |
| 06 | Maciej Wysmulski | 200 |
| 07 | Radosław Cupał | 189 |
| 08 | Wojciech Bobrowicz | 149 |
| 09 | Damian Wolkiewicz | 146 |
| 10 | Mateusz Majka | 142 |

















