FacebookYouTubeTwitchCupSell
FORUM OGÓLNE
29 wrz 2013 19:23
czy komus coś złego uczyniłem swoim niecnym postępowaniem?
29 wrz 2013 19:23
GREGOR JESTEŚ Mistrzem........ <dobani>
29 wrz 2013 19:35
z Sokolim.Okiem.TV
Nie od dziś wiadomo, że kierowcy wykorzystują każdy centymetr toru w walce o jak najlepszy czas okrążenia. Tym ważniejsze jest to w trakcie kwalifikacji, gdzie różnica 0,1 sekundy może zadecydować o starcie z pole position lub drugiej linii. Przepisy jasno określają, że podczas całego okrążenia co najmniej dwa koła muszą znajdować się zawsze na torze. Jak sędziowie zapatrują się na ten przepis w trakcie kwalifikacji, bo niejednokrotnie zdarza się, że kierowca opuści tor (najczęściej na wyjściu z zakrętu)? Czy kiedyś w historii F1 zdarzyło się, by sędziowie anulowali czas zdobywcy pole position właśnie przez to, że nadużywał dobroci poboczy? (Mateusz P.)
Uściślijmy: w myśl przepisów białe linie wymalowane na skraju jezdni są uważane za część toru, ale tarki/krawężniki już nie. Regulamin stanowi, że kierowca opuszcza tor w momencie, w którym żadna część samochodu nie ma już kontaktu z białą linią. W Formule 1 nie ma z tym większych problemów i w czasie kwalifikacji zawodnicy z reguły trzymają się przepisów – rzadko pojawia się komunikat sędziowski o treści „track limits”. Kiedy już dojdzie do tego typu wykroczenia, sędziowie reagują dość szybko i prawie od razu anulują czas okrążenia, na którym doszło do wykroczenia. O wiele częściej takie przewinienia zdarzają się w seriach towarzyszących, przed wszystkim w Porsche Supercup. Tam komunikat „track limits” pojawia się zdecydowanie częściej – najpierw jako ostrzeżenie w zestawieniu z numerem startowym zawodnika, a przy recydywie sędziowie oczywiście skreślają czas okrążenia. Z reguły odbywa się to bardzo szybko, praktycznie na następnym okrążeniu. Czasami „track limits” pojawia się także podczas wyścigu – np. w Belgii podczas zawodów Porsche Supercup, kiedy kierowcy masowo naruszali granice toru na wyjściu z łuku Blanchimont. Widoczny wówczas na ekranach komunikat dyrekcji wyścigu o treści „track limits” był właśnie ostrzeżeniem przed opuszczaniem granic toru na wyjściu.
29 wrz 2013 19:46
Mam Mistrza !!
29 wrz 2013 19:47
Patryk Krutyj napisał(a):
Mam Mistrza !!


Znowu.... <lol>
29 wrz 2013 19:47
Jako szef:

<brawo> <brawo> <brawo>

Jako kierowca:
29 wrz 2013 19:48
Graty Menel ;(
29 wrz 2013 19:49
Patryk Krutyj napisał(a):
Mam Mistrza !!

Nikt się tym nie ekscytuje. Dla nas mistrz to ten co jest drugi w generalce. Zobaczymy w przyszłym sezonie
29 wrz 2013 19:52
mnie bug na otrze z walki wyeliminował...
29 wrz 2013 19:53
W przyszłym sezonie mistrzem będzie pewno ten co będzie trzeci w generalce. Oby nie.
Zmodyfikowane 29 wrz 2013 19:53 przez Maciej Młynek.
NAJBLIŻSZE SESJE

GP Brazylii

Interlagos

Brazylia
KwalifikacjeZakończona
WyścigZakończona
SERWERY
Serwer F1
Adres:
91.237.52.91:10000
Sesja:
F1, Wyścig
Serwer wyłączony
Dołącz na serwer
Serwer F1wył
Serwer egzaminacyjnywył
POGODA
Słonecznie
Słonecznie
Powietrze:
15 °C
Tor:
19 °C
CZW
Częściowe zachmurzenie
23 °C
PIĄ
Zachmurzenie
21 °C
SOB
Deszcz
23 °C
TEAMSPEAK
Serwer TeamSpeak 3
Adres:
91.237.52.91:9987
Serwer wyłączony
Dołącz na serwer
KLASYFIKACJA
KierowcyZespoły
01Adrian Babiński537
02Patryk Krutyj462
03Aleksy Mainusz364
04Marcel Pawiński316
05Dawid Czepiela269
06Maciej Wysmulski200
07Radosław Cupał189
08Wojciech Bobrowicz149
09Damian Wolkiewicz146
10Mateusz Majka142

Aktualności | Ogłoszenia | Pomoc | Download | Regulamin | Polityka prywatności

Kontakt:
f1onlinepl@gmail.com

Liczba odwiedzin:
47 432 265

stat4u

Korzystanie z witryny f1-online.pl oznacza zgodę na wykorzystywanie plików cookie, z których niektóre mogą być już zapisane w folderze przeglądarki.

Więcej informacji można znaleźć w Polityce prywatności.