FacebookYouTubeTwitchCupSell
FORUM OGÓLNE
19 cze 2014 09:36
Dawid Czepiela napisał(a):
Łukasz Czerwiński napisał(a):
Dawid Czepiela napisał(a):
Dawid Kuszel napisał(a):
A jeżeli ktoś gorszym bolidem znajdzie się wysoko... wtedy winni są Ci, którzy z silnikiem, skrzynią i aero na 10 zajmują miejsce 8 czy 9.


Tylko tego nie rozumiem. I to jest dobra odpowiedź, a nie jakieś spiny Pieczyka.
No w GP2 są małe różnice, ale to raczej nie wynika z ulepszeń bolidu, gdyż CHYBA są takie same w GP2 i F1. To co? Aż taka różnica w setupach? Czy przepaść między umiejętnościami kierowców w F1? Akurat w czołówce w Austin walka była przez cały wyścig (mowa o Crafterze, Rekadym, Radku, Sebie dopóki jechał i Mohito).


Bo w GP2 jest taka fizyka, że nie pozwala, aby ktoś odstawił resztę na dwie sekundy. Po 1 jest ona dużo prostsza, przez co ilość przejechanych okrążeń nie przekłada się tak na wyniki, po 2 ograniczony setup, wiadomo o co chodzi, a po 3 chyba? pasuje ona większości zawodników.


Ale z drugiej strony ulepszenia bolidu muszą coś dawać, bo inaczej to będzie bez sensu zbieranie kasy, wydawanie jej, a ulepszenia nic nie będą dawać. Swoją drogą kierowca X, który przejedzie dajmy na to 100 okrazen powinien miec przewage nad kierowca Y (np.: Radkiem), ktory nie trenuje przed kwalifikacjami.


Ulepszenia działają w drugą stronę, bo jak ktoś ma przewagę nad stawką, to dzięki ulepszeniom tylko ją powiększa. Może nie zawsze to widać, ale to przecież tak działa. Z tym treningiem to nie jest tak, całkowicie bez treningu niewiele można zdziałać i takie duże różnice w przygotowaniach mają wpływ. Szybciej można za to osiągnąć swój "limit" na torze, nie trzeba przejechać 500 okrażęń, tylko wystarczy dużo mniej.
19 cze 2014 09:39
Łukasz Czerwiński napisał(a):
Dawid Czepiela napisał(a):
Łukasz Czerwiński napisał(a):
Dawid Czepiela napisał(a):
Dawid Kuszel napisał(a):
A jeżeli ktoś gorszym bolidem znajdzie się wysoko... wtedy winni są Ci, którzy z silnikiem, skrzynią i aero na 10 zajmują miejsce 8 czy 9.


Tylko tego nie rozumiem. I to jest dobra odpowiedź, a nie jakieś spiny Pieczyka.
No w GP2 są małe różnice, ale to raczej nie wynika z ulepszeń bolidu, gdyż CHYBA są takie same w GP2 i F1. To co? Aż taka różnica w setupach? Czy przepaść między umiejętnościami kierowców w F1? Akurat w czołówce w Austin walka była przez cały wyścig (mowa o Crafterze, Rekadym, Radku, Sebie dopóki jechał i Mohito).


Bo w GP2 jest taka fizyka, że nie pozwala, aby ktoś odstawił resztę na dwie sekundy. Po 1 jest ona dużo prostsza, przez co ilość przejechanych okrążeń nie przekłada się tak na wyniki, po 2 ograniczony setup, wiadomo o co chodzi, a po 3 chyba? pasuje ona większości zawodników.


Ale z drugiej strony ulepszenia bolidu muszą coś dawać, bo inaczej to będzie bez sensu zbieranie kasy, wydawanie jej, a ulepszenia nic nie będą dawać. Swoją drogą kierowca X, który przejedzie dajmy na to 100 okrazen powinien miec przewage nad kierowca Y (np.: Radkiem), ktory nie trenuje przed kwalifikacjami.


Ulepszenia działają w drugą stronę, bo jak ktoś ma przewagę nad stawką, to dzięki ulepszeniom tylko ją powiększa. Może nie zawsze to widać, ale to przecież tak działa. Z tym treningiem to nie jest tak, całkowicie bez treningu niewiele można zdziałać i takie duże różnice w przygotowaniach mają wpływ. Szybciej można za to osiągnąć swój "limit" na torze, nie trzeba przejechać 500 okrażęń, tylko wystarczy dużo mniej.


Dlatego skoro ktoś jeździ od początku i osiąga dobre wyniki to moim zdaniem nagrodą za dobre wyniki są ulepszenia, dlatego pojawia się przepaść, bo inni kierowcy albo nie jeżdzą regularnie, albo słabsze zespoły nie mają ulepszeń i kierowców. Gdyby każdy jeździł od początku przepaści by nie było.
19 cze 2014 10:35
Nie nie nie. Moim zdaniem powinno się wywalić ulepszenia hamulców i zawieszenia, a zamiast tego dać zużycie paliwa i czas postoju. Tego i tak nikt nie kupuje, a na przykład taki Rekady, który pochłania paliwo, będzie musiał dojść do zespołu, który ma zmniejszone zużycie paliwa.

Aero jest fajne, skrzynia biegów też jest spoko. A co gdyby spróbować zredukować przez ulepszenia zużycie opon?
Dodane 19 czerwca 2014 12:35:
O ile w ogóle się da... ktoś kiedyś powiedział, że rFactor daje takie możliwości, ale ktoś to jedno, a Rafik cudotwórca to drugie.
19 cze 2014 11:07
Ma ktoś może raceedit z Kanady (oficjalny F1) ściągnięty w Mp3?
19 cze 2014 11:08
będziesz "oglądał" race edit w mp3? :D
19 cze 2014 11:10
Paliwo i opony to moim zdaniem bardzo dobry pomysł. Z tym że opony można ulepszyć na dwa sposoby - mniejsze zużycie albo mniejszy spadek przyczepności podczas zużycia. I to by było trudne do zrealizowania, nie wiem czy w ogóle możliwe, ale takie ulepszenie, że bolid jest "trwalszy", tzn. mniejsze uszkodzenia.
Dodane 19 czerwca 2014 13:11:
Pitstop też dobry pomysł. A może jeszcze takie ulepszenie że mniejsza strata docisku za bolidem jadącym z przodu?
19 cze 2014 11:16
Dawid Kuszel napisał(a):
Nie nie nie. Moim zdaniem powinno się wywalić ulepszenia hamulców i zawieszenia, a zamiast tego dać zużycie paliwa i czas postoju. Tego i tak nikt nie kupuje, a na przykład taki Rekady, który pochłania paliwo, będzie musiał dojść do zespołu, który ma zmniejszone zużycie paliwa.

Aero jest fajne, skrzynia biegów też jest spoko. A co gdyby spróbować zredukować przez ulepszenia zużycie opon?
Dodane 19 czerwca 2014 12:35:
O ile w ogóle się da... ktoś kiedyś powiedział, że rFactor daje takie możliwości, ale ktoś to jedno, a Rafik cudotwórca to drugie.



Dobre! <ok>
Zmodyfikowane 19 cze 2014 11:16 przez Adam Jurzysta.
19 cze 2014 11:17
Dawid Kuszel napisał(a):
będziesz "oglądał" race edit w mp3? :D


Nie ale lubię słuchać sobie "race editów" Zazwyczaj mają tam dobrą muzykę (i fajne team radio). Mam każdy race edit (w Mp3) od 2010r + kilka z 2009
19 cze 2014 11:42
A to nie lepiej znaleźć info jaki utwór jest w danym race editcie i potem go ściągnąć?
19 cze 2014 11:48
Też można. Ale jak już kolekcjonuję to wole mieć. A niestety za późno się obudziłem i na YT już zablokowali. A ze strony oficlajnej mój program nie ściąga
NAJBLIŻSZE SESJE

GP Brazylii

Interlagos

Brazylia
KwalifikacjeZakończona
WyścigZakończona
SERWERY
Serwer F1
Adres:
91.237.52.91:10000
Sesja:
F1, Wyścig
Serwer wyłączony
Dołącz na serwer
Serwer F1wył
Serwer egzaminacyjnywył
POGODA
Zachmurzenie
Zachmurzenie
Powietrze:
19 °C
Tor:
20 °C
WTO
Deszcz
21 °C
ŚRO
Deszcz
18 °C
CZW
Częściowe zachmurzenie
25 °C
TEAMSPEAK
Serwer TeamSpeak 3
Adres:
91.237.52.91:9987
Serwer wyłączony
Dołącz na serwer
KLASYFIKACJA
KierowcyZespoły
01Adrian Babiński537
02Patryk Krutyj462
03Aleksy Mainusz364
04Marcel Pawiński316
05Dawid Czepiela269
06Maciej Wysmulski200
07Radosław Cupał189
08Wojciech Bobrowicz149
09Damian Wolkiewicz146
10Mateusz Majka142

Aktualności | Ogłoszenia | Pomoc | Download | Regulamin | Polityka prywatności

Kontakt:
f1onlinepl@gmail.com

Liczba odwiedzin:
46 997 037

stat4u

Korzystanie z witryny f1-online.pl oznacza zgodę na wykorzystywanie plików cookie, z których niektóre mogą być już zapisane w folderze przeglądarki.

Więcej informacji można znaleźć w Polityce prywatności.