FacebookYouTubeTwitchCupSell
FORUM OGÓLNE
11 lis 2016 23:48
Na GP Brazylii zapowiadają deszcz, więc może być obsuwa (oby nie).
11 lis 2016 23:54
Mateusz Guzowski napisał(a):
Dawid Czepiela napisał(a):
1 Mateusz Kaczyński Renault Sport 36 1:51.580 -

105% - 1.47.159

tso?

Czasoprzestrzeń zagieta


Tak było!
12 lis 2016 00:06
Marek Prędkiewicz napisał(a):
Na GP Brazylii zapowiadają deszcz, więc może być obsuwa (oby nie).

Jak deszcz to po dobrym tempie Massy i Botassa.
12 lis 2016 11:16
Chciałbym zwrócić uwagę na wersję " Antykryspinową " Spa, która wgl mnie jest porażką, Rafik. Tam, gdzie jeździło się na limicie, teraz są pobocza, na które jak sie wyjedzie, to leci się na bande, bo tak chamsko wciagają. Już pomijam fakt, że ta wersja toru i tak nic nie dała, bo np Kryspin i tak dostał +0.5 sek, i tak ( Jak XDD ). Jeśli w GT mamy jechać na tym torze, i Monza ma też wyglądać w ten sam sposób, to lepiej sobie darować tą zabawe, bo już ta wersja toru byłaby lepsza -> https://www.youtube.com/watch?v=jctap0ot 1L4
Nie lepiej byłoby zrobić bardzo słabo-przyczepnej trawy? i jak dla mnie powinno być poprawione S3, a dokładniej ostatnia szykana, wy<cenzura>ać te szerokie tarki, wstawić krawężniki, i jazda :v
Dodane 12 listopada 2016 12:19:
Chodzi głównie o to, że na takiej wersji toru jeździ sie nieprzyjemnie, a raczej taki cel nie był.
12 lis 2016 11:46
Mateusz Majka napisał(a):
Chciałbym zwrócić uwagę na wersję " Antykryspinową " Spa, która wgl mnie jest porażką, Rafik. Tam, gdzie jeździło się na limicie, teraz są pobocza, na które jak sie wyjedzie, to leci się na bande, bo tak chamsko wciagają. Już pomijam fakt, że ta wersja toru i tak nic nie dała, bo np Kryspin i tak dostał +0.5 sek, i tak ( Jak XDD ). Jeśli w GT mamy jechać na tym torze, i Monza ma też wyglądać w ten sam sposób, to lepiej sobie darować tą zabawe, bo już ta wersja toru byłaby lepsza -> https://www.youtube.com/watch?v=jctap0ot 1L4
Nie lepiej byłoby zrobić bardzo słabo-przyczepnej trawy? i jak dla mnie powinno być poprawione S3, a dokładniej ostatnia szykana, wy<cenzura>ać te szerokie tarki, wstawić krawężniki, i jazda :v
Dodane 12 listopada 2016 12:19:
Chodzi głównie o to, że na takiej wersji toru jeździ sie nieprzyjemnie, a raczej taki cel nie był.


Pokrzyczeli, pojęczeli i po rewolucji. <wyśmiewacz>
12 lis 2016 12:04
Mateusz Majka napisał(a):
Chciałbym zwrócić uwagę na wersję " Antykryspinową " Spa, która wgl mnie jest porażką, Rafik. Tam, gdzie jeździło się na limicie, teraz są pobocza, na które jak sie wyjedzie, to leci się na bande, bo tak chamsko wciagają. Już pomijam fakt, że ta wersja toru i tak nic nie dała, bo np Kryspin i tak dostał +0.5 sek, i tak ( Jak XDD ). Jeśli w GT mamy jechać na tym torze, i Monza ma też wyglądać w ten sam sposób, to lepiej sobie darować tą zabawe, bo już ta wersja toru byłaby lepsza -> https://www.youtube.com/watch?v=jctap0ot 1L4
Nie lepiej byłoby zrobić bardzo słabo-przyczepnej trawy? i jak dla mnie powinno być poprawione S3, a dokładniej ostatnia szykana, wy<cenzura>ać te szerokie tarki, wstawić krawężniki, i jazda :v
Dodane 12 listopada 2016 12:19:
Chodzi głównie o to, że na takiej wersji toru jeździ sie nieprzyjemnie, a raczej taki cel nie był.


Miejscami nawet połową bolidu nie wyjedzie się na pobocze, a już łapie.
12 lis 2016 12:11
Można się przyzwyczaić - już nie krytykujcie pracy Rafika.
12 lis 2016 12:18
Na Monzy też w kilku miejscach będą spowalniające zielone krawężniki, ale opór będzie mniejszy, bo na Spa trochę przesadziłem.
12 lis 2016 12:20
Marcel Pawiński napisał(a):
Można się przyzwyczaić - już nie krytykujcie pracy Rafika.

Nikt nie krytykuje pracy Rafała tylko moim zdaniem trochę przesadził w niektórych miejscach. Tak jak mówi Mateusz Majka zwykła trawa z gorszą przyczepnością załatwi sprawę, ale tutaj się pojawia następne pytanie czy to jest tak proste do zrobienia?
12 lis 2016 12:36
Krzysztof Pieczykolan napisał(a):
Marcel Pawiński napisał(a):
Można się przyzwyczaić - już nie krytykujcie pracy Rafika.

Nikt nie krytykuje pracy Rafała tylko moim zdaniem trochę przesadził w niektórych miejscach. Tak jak mówi Mateusz Majka zwykła trawa z gorszą przyczepnością załatwi sprawę, ale tutaj się pojawia następne pytanie czy to jest tak proste do zrobienia?


Skoro zrobienie specjalnych tarek z jakąś tam własciwoscią przyczepności czy coś jak widać nie jest trudne, to raczej przerobienie trawy nawet na całym torze też nie powinno byc problemem.
NIE ZNAM SIE ALE SIE WYPOWIEM :v
NAJBLIŻSZE SESJE

GP Brazylii

Interlagos

Brazylia
KwalifikacjeZakończona
WyścigZakończona
SERWERY
Serwer F1
Adres:
91.237.52.91:10000
Sesja:
F1, Wyścig
Serwer wyłączony
Dołącz na serwer
Serwer F1wył
Serwer egzaminacyjnywył
POGODA
Zachmurzenie
Zachmurzenie
Powietrze:
12 °C
Tor:
12 °C
SOB
Deszcz
24 °C
NIE
Zachmurzenie
18 °C
PON
Deszcz
16 °C
TEAMSPEAK
Serwer TeamSpeak 3
Adres:
91.237.52.91:9987
Serwer wyłączony
Dołącz na serwer
KLASYFIKACJA
KierowcyZespoły
01Adrian Babiński537
02Patryk Krutyj462
03Aleksy Mainusz364
04Marcel Pawiński316
05Dawid Czepiela269
06Maciej Wysmulski200
07Radosław Cupał189
08Wojciech Bobrowicz149
09Damian Wolkiewicz146
10Mateusz Majka142

Aktualności | Ogłoszenia | Pomoc | Download | Regulamin | Polityka prywatności

Kontakt:
f1onlinepl@gmail.com

Liczba odwiedzin:
45 756 393

stat4u

Korzystanie z witryny f1-online.pl oznacza zgodę na wykorzystywanie plików cookie, z których niektóre mogą być już zapisane w folderze przeglądarki.

Więcej informacji można znaleźć w Polityce prywatności.