FacebookYouTubeTwitchCupSell
FORUM OGÓLNE
12 lis 2016 12:38
W miejscach, w których na poszerzeniu toru można zyskać najwięcej, nie ma trawy, tylko jest zielony krawężnik, a za nim asfalt. A mnie nie stać na na modyfikację siatki toru.
Dodane 12 listopada 2016 13:39:
Albo jest szeroka tarka.
12 lis 2016 12:49
Rafał Cupał napisał(a):
W miejscach, w których na poszerzeniu toru można zyskać najwięcej, nie ma trawy, tylko jest zielony krawężnik, a za nim asfalt. A mnie nie stać na na modyfikację siatki toru.
Dodane 12 listopada 2016 13:39:
Albo jest szeroka tarka.

<ok>
A dałoby radę zrobić tą płaszczyznę nie tyle co zwalniającą, a poprostu " śliską " ?
12 lis 2016 13:00
Śliskie tarki praktycznie nie spowalniają.
12 lis 2016 13:07
Rafał Cupał napisał(a):
Śliskie tarki praktycznie nie spowalniają.

Tak, a na mokrym torze jeździ się szybciej.
12 lis 2016 13:08
Ta jazda jest całkowicie nieprzyjemna i zabija frajdę, na przyszłość bym to zmienił i tak już nie robił. Co do GT, to też może warto co innego zrobić. Nie można było zastosować spowalniaczy z Hungaro za tarkami?
12 lis 2016 13:29
ale najlepsze jest to, że w ostatniej szykanie nadal można ściąć mimo takiej roboty wykonanej xD

p.s. Rafale, kiedy serwer?
Zmodyfikowane 12 lis 2016 13:29 przez Adrian Babiński.
12 lis 2016 13:43
Mateusz Majka napisał(a):
Rafał Cupał napisał(a):
Śliskie tarki praktycznie nie spowalniają.

Tak, a na mokrym torze jeździ się szybciej.

Krawężniki, o których mowa, nie są na środku zakrętu, tylko na wyjściach, gdzie przyczepność jest znacznie mniej istotna.

Dawid Czepiela napisał(a):
Ta jazda jest całkowicie nieprzyjemna i zabija frajdę, na przyszłość bym to zmienił i tak już nie robił. Co do GT, to też może warto co innego zrobić. Nie można było zastosować spowalniaczy z Hungaro za tarkami?

Takie spowalniacze robi się wielokrotnie dłużej, a są bardziej niebezpieczne.
12 lis 2016 14:11
Ale tarki są po to, żeby z nich korzystać i najezdzac na nie, a nie unikać. To już wole 100 skarg za ścięcie niż taka przyjemność z jazdy.
12 lis 2016 14:18
Dawid Czepiela napisał(a):
Ale tarki są po to, żeby z nich korzystać i najezdzac na nie, a nie unikać. To już wole 100 skarg za ścięcie niż taka przyjemność z jazdy.

Chcesz TEGO?
12 lis 2016 14:43
Dawid Czepiela napisał(a):
Ale tarki są po to, żeby z nich korzystać i najezdzac na nie, a nie unikać. To już wole 100 skarg za ścięcie niż taka przyjemność z jazdy.

To masz pecha. Tobie ostatnio chyba życie nie pasuje, bo co nie wejdę na forum/stronę to czytam tylko twoje bólodupienie. A na tarki wciąż można najeżdżać <papa>
NAJBLIŻSZE SESJE

GP Brazylii

Interlagos

Brazylia
KwalifikacjeZakończona
WyścigZakończona
SERWERY
Serwer F1
Adres:
91.237.52.91:10000
Sesja:
F1, Wyścig
Serwer wyłączony
Dołącz na serwer
Serwer F1wył
Serwer egzaminacyjnywył
POGODA
Deszcz
Deszcz
Powietrze:
11 °C
Tor:
11 °C
SOB
Deszcz
24 °C
NIE
Zachmurzenie
18 °C
PON
Deszcz
16 °C
TEAMSPEAK
Serwer TeamSpeak 3
Adres:
91.237.52.91:9987
Serwer wyłączony
Dołącz na serwer
KLASYFIKACJA
KierowcyZespoły
01Adrian Babiński537
02Patryk Krutyj462
03Aleksy Mainusz364
04Marcel Pawiński316
05Dawid Czepiela269
06Maciej Wysmulski200
07Radosław Cupał189
08Wojciech Bobrowicz149
09Damian Wolkiewicz146
10Mateusz Majka142

Aktualności | Ogłoszenia | Pomoc | Download | Regulamin | Polityka prywatności

Kontakt:
f1onlinepl@gmail.com

Liczba odwiedzin:
45 754 149

stat4u

Korzystanie z witryny f1-online.pl oznacza zgodę na wykorzystywanie plików cookie, z których niektóre mogą być już zapisane w folderze przeglądarki.

Więcej informacji można znaleźć w Polityce prywatności.