Odświeżam, bo przepadło na forum administracji.
Punkt 13.5 - Zmienić kryteria z szacowanego zysku czasowego na skalę ścięcia (czyli administracja ocenia czy kierowca wjechał szybciej w zakręt niż podczas poprawnego przejazdu, jak szeroko wypadł bądź jak mocno ściął, czy odpuścił po opuszczeniu toru bądź bezpośrednio po powrocie, itp). Po prostu nic by się nie zmieniało w tym temacie, bo teraz też administracja ocenia czy ścięcie było na karę 0.5 sekundy czy 1 sekundy (przykładowo wziąłem wartości kar za kwalifikacje, ale miałoby to dotyczyć także wyścigu). Po prostu usuwamy kryterium czasowe, żeby nie było kontrowersji że "skąd wiesz że tam zyskałem 0.301 sek a nie 0.299".
W obecnej wersji tego punktu regulaminu odnosimy się tylko do pojedynczych okrążeń. Czyli kierowca nie przekracza pewnej dopuszczonej granicy na okrążeniu = brak kary. Moja propozycja jest taka by odnosić się do pełnego wyścigu. Jak na kogoś pójdą skargi np. za 10 małych ścięć - adekwatna do tego kara według oceny administracji.
W tej sytuacji zamiast dodawać kolejne kary za notoryczne ścinanie w tym samym miejscu administracja mogłaby po prostu podnieść karę.
Oczywiście, może się potem pojawić kość niezgody że jak ta administracja ocenia, że akurat taka kara a nie mniejsza albo że nie ma kary a według czyjegoś uznania powinna być. Ale w tej kwestii nie ma takiego kompromisu, do którego prędzej czy później ktoś by się nie doczepił (a to dlatego że ścięcie ścięciu nierówne - podobnie jak z kolizjami, gdzie mamy wyznaczone tylko progi kar, zaś administracja wybiera jedną z nich w zależności od oceny sytuacji).