FacebookYouTubeTwitchCupSell
TEMAT
FORUM TEMATYCZNE
25 paź 2016 13:35
Rafał Cupał napisał(a):
Krzysztof Woźniak napisał(a):
Utajnić skargi. Wgląd ma tylko szef serii i tylko do informacji na kogo, za co i kiedy. Szef serii jest zobowiązany do zachowania tajemnicy skargi (tzn.: do nie informowania oskarżonego o tym, że jest oskarżony oraz do niepodawania liczby skarg). Można, a raczej nawet wypadałoby wpisać to do kodeksu administratora (jeżeli jest).

Średni pomysł:
a) Dublowanie pracy - ktoś może nie wiedzieć, że na daną osobę została zgłoszona już skarga, więc będzie sam analizował powtórkę.
b) Brak możliwości odpowiedzi skargami na skargi.

Ad. a) można dodać zapis, że skargi złożone w obrębie +/- 5 sekund (chodzi o czas na powtórce) traktowane są przez admina (i stronę) jako jedna (jeżeli dotyczy tej samej osoby i tej samej specyfikacji czynu
Ad. b) to chyba dobrze. Obecnie mamy problem z tym, że osoby wkurzone na to, że jak ktoś mógł na nich złożyć skargę szukają okazji do "zemsty", co jest najdurniejszą rzeczą jaką w życiu widziałem. Zresztą, teraz niby też do końca nie wiadomo kto składał skargi, a i tak pewne osoby są obciążane.

Inny pomysł - co do skarg.
Za ścięcie toru uznajmy sytuację, w której kierowca po powrocie na tor miał prędkość wyższą niż 50% prędkości w momencie, kiedy zaczął być poza torem.

Ewentualnie zróbmy tak, że przed weekendem ustalamy, że zakręty X, Y i Z to są zakręty, w których faktycznie można zyskać wyjazdem poza tor (i, wiadomo, dodajmy proste), a gra nie da za to kary, więc sprawdzamy tylko te rejony
25 paź 2016 14:06
No właśnie nie do końca dobrze. W wyniku odwetu ilość skarg rośnie i obejmuje więcej kierowców, ale zdecydowanie mniej wkurzająca jest sytuacja, w której każdy ma jakieś skargi, niż gdy skargi są tylko np. na jedną osobę.
25 paź 2016 14:16
Ale też może sprawić, że przez to wszyscy będą składali na wszystko i wszystkich, albo nie będzie żadnych skarg.
25 paź 2016 14:26
W tej sprawie jest pewny paradoks. Otóż skargi na wszystko i na wszystkich to wbrew pozorom najbardziej sprawiedliwe rozwiązanie, jakie można osiągnąć. Problemem jest to, że ludzie nie lubią dostawać kar albo ogólnie jak ktoś na nich skarży i się z tego powodu wypłakują na forum. Nie może to być jednak powodem, dla którego mamy ułatwiać powstawanie sytuacji, w których tylko konkretni kierowcy są rozliczani z regulaminu, bo to dla nich najlepszy pretekst, żeby się wkurzyć i stąd spierdzielić, albo żeby zemścić się w następnej rundzie powodując kolejną burzę.
Zmodyfikowane 25 paź 2016 14:26 przez Rafał Cupał.
25 paź 2016 14:58
Krzysztof Woźniak napisał(a):
Utajnić skargi. Wgląd ma tylko szef serii i tylko do informacji na kogo, za co i kiedy. Szef serii jest zobowiązany do zachowania tajemnicy skargi (tzn.: do nie informowania oskarżonego o tym, że jest oskarżony oraz do niepodawania liczby skarg). Można, a raczej nawet wypadałoby wpisać to do kodeksu administratora (jeżeli jest).


Administrator nie zawsze będzie obiektywny. Jestem na nie, to już lepiej niech jest jak jest, niż wprowadzać taką durną zmianę. Przykład? Marcel vs Konrad w GT.
Dodane 25 października 2016 16:59:
Problem jest też w kwestii skarg inny, można składać skargę co 2 sekundy bodajże. Co jeśli ktoś zetnie szykanę 2 razy, a nie może podać czasu na powtórce w obrębie sekundy? Liczone jest tylko jedno ścięcie zamiast dwóch, a nie powinno tak być.
Dodane 25 października 2016 17:00:
Inny pomysł - co do skarg.
Za ścięcie toru uznajmy sytuację, w której kierowca po powrocie na tor miał prędkość wyższą niż 50% prędkości w momencie, kiedy zaczął być poza torem.




TY SERIO CZY NA ŻARTY? ...............
25 paź 2016 15:03
Rafał Cupał napisał(a):
No właśnie nie do końca dobrze. W wyniku odwetu ilość skarg rośnie i obejmuje więcej kierowców, ale zdecydowanie mniej wkurzająca jest sytuacja, w której każdy ma jakieś skargi, niż gdy skargi są tylko np. na jedną osobę.

Jakoś nie zauważyłem wczoraj... w GP2 są na prawie każdego, a dalej gównoburza na forum.

Rafał Cupał napisał(a):
W tej sprawie jest pewny paradoks. Otóż skargi na wszystko i na wszystkich to wbrew pozorom najbardziej sprawiedliwe rozwiązanie, jakie można osiągnąć. Problemem jest to, że ludzie nie lubią dostawać kar albo ogólnie jak ktoś na nich skarży i się z tego powodu wypłakują na forum. Nie może to być jednak powodem, dla którego mamy ułatwiać powstawanie sytuacji, w których tylko konkretni kierowcy są rozliczani z regulaminu, bo to dla nich najlepszy pretekst, żeby się wkurzyć i stąd spierdzielić, albo żeby zemścić się w następnej rundzie powodując kolejną burzę.

<ok>
25 paź 2016 15:44
moim zdaniem, w regulaminie być zapisek:
Wszystkie punkty są bazą, do określenia sytuacji, a sprawdzający skargi moze uceniac sytuację w inny sposób. Lub coś w tym stylu.
Nie wiem dokładnie jak to napisać i czy rozumiecie ale juz wyjaśniam.
Runda GP2 w Austrii.
Jadę za Radkiem a za nami trochę dalej Mateusz Kaczyński (nie tu nie bedzie hejtu na Cb Mati). Rozpocząłem atak w zakręcie numer 1. Gdy zrównaliśmy się prawie, zrezygnowałem z niego i zeby nie stworzyć zagrozenia, zahamowałem wczesniej, aby schować się za nim. Wg. ogolnie przyjętej kultury wyscigowej ze tak powiem, i wg. Regulaminów wyścigów REALNYCH. Przekroczenia nie było.
Zabawa zaczyna się tu! Mateusz za nami chciał skorzystać na tym i zaczął hamować w ostatnim momencie, aby do nas odrobić, ja w tym czasie wracałem za Radka. Mateusz zeby we mnie nie uderzyć, uciekł poza tor, stracił na tym, a pozniej zgłosił skargę jako: "nieprzepisowa obrona pozycji". Nie broniłem sie przed nim tylko nie chciałem uderzyć w jadącego przede mną. i tu cytuję regulamin: Punkt 15.1
b) o ile nie wymaga tego inna zasada, nie może przedwcześnie hamować do zakrętu stwarzając zagrożenie dla samochodów z tyłu.

Ragulamin jest czysto teorytyczny, dlatego musiałęm dostać kare, bo TEORYTYCZNIE mogłem zaatakować Radka.
16 maj 2017 20:36
4.6 Przed każdym sezonem budżety wszystkich użytkowników oraz zespołów są redukowane tak, żeby średnio każdy zespół było stać na jedno najdroższe ulepszenie z poziomu pierwszego do drugiego.


Proponuję zmianę w związku z wprowadzeniem zniżek na ulepszenia i nagromadzeniem sporych budżetów przez dużą część teamów. Zamiast jednego najdroższego ulepszenia proponuję dwa lub trzy poziomy.
Dodane 16 maja 2017 22:51:
+ dodatkowy zapis w rodzaju: "Przed pierwszym wyścigiem sezonu, szefowi zespołu przysługuje prawo ustalenia mnożnika, który zostanie zastosowany do jednoczesnego zwiększenia ceny ulepszeń jak i zmniejszenia skutków redukcji po zakończeniu sezonu.

O ile to by było oczywiście wykonalne. W każdym razie nie podoba mi się sytuacja, w której nie opłaca się myśleć długoterminowo, bo redukcja zmniejszy budżety powiedzmy dziesięciokrotnie.
20 maj 2017 12:15
Plus oczywiście warto przypomnieć, o zmianie płac w F1, w przypadku utrzymania 30 bolidów. :D
NAJBLIŻSZE SESJE
F1WyścigZakończona
GTKwalifikacjeZakończona
GTWyścigZakończona
F1KwalifikacjeZakończona
F1WyścigZakończona
SERWERY
Serwer F1
Adres:
91.237.52.91:10000
Sesja:
F1, Wyścig
Serwer wyłączony
Dołącz na serwer
Serwer F1wył
Serwer GTwył
Serwer egzaminacyjnywył
POGODA
Słonecznie
Słonecznie
Powietrze:
16 °C
Tor:
22 °C
PIĄ
Słonecznie
26 °C
SOB
Deszcz
23 °C
NIE
Zachmurzenie
19 °C
TEAMSPEAK
Serwer TeamSpeak 3
Adres:
91.237.52.91:9987
Serwer wyłączony
Dołącz na serwer
KLASYFIKACJA
KierowcyZespoły
Seria F1
01Adrian Babiński537
02Patryk Krutyj462
03Aleksy Mainusz364
Seria GT
01Patryk Krutyj253
02Radosław Bogusz191
03Mateusz Bogusz177

Aktualności | Ogłoszenia | Pomoc | Download | Regulamin | Polityka prywatności

Kontakt:
f1onlinepl@gmail.com

Liczba odwiedzin:
41 215 451

stat4u

Korzystanie z witryny f1-online.pl oznacza zgodę na wykorzystywanie plików cookie, z których niektóre mogą być już zapisane w folderze przeglądarki.

Więcej informacji można znaleźć w Polityce prywatności.