FacebookYouTubeTwitchCupSell
F1 ONLINE - ŚWIAT WIRTUALNYCH WYŚCIGÓW W SIECI

Liga F1 Online (w skrócie F1O) w obecnej formie istnieje od połowy roku 2012. Nie oznacza to jednak, że jesteśmy ligą bardzo młodą – wcześniej byliśmy znani jako The One League, która powstała z połączenia dwóch niezależnych lig. Razem mamy za sobą już 7 lat i 12 sezonów aktywnego rywalizowania. Od samego początku aż do roku 2012 liga opierała się na grze F1 Challenge '99-'02. Byliśmy czołową ligą korzystającą z tej gry w Polsce, jednak wykryliśmy lukę w jej zabezpieczeniach, dlatego postanowiliśmy z niej zrezygnować na rzecz aktualnie jednego z najlepszych symulatorów wyścigów – gry rFactor.


Od zawsze stawialiśmy sobie 2 główne cele: umożliwić naszym kierowcom jazdę w jak najlepszych warunkach, a także to, aby jak najbardziej uatrakcyjnić zwykłe rozgrywki sieciowe tak, żeby rywalizacja stała się jeszcze ciekawsza. Pierwszy, najważniejszy cel spełniamy przede wszystkim poprzez zapobieganie wszelkim problemom technicznym. Posiadamy własny serwer, na którym pingi są minimalne, a w razie wystąpienia jakichkolwiek problemów, zrobimy wszystko nie żałując czasu i pieniędzy, aby je jak najszybciej wyeliminować i nie dopuścić do wystąpienia ich w przyszłości. Doświadczenie, zebrane przez zarząd na grze F1 Challenge '99-'02 (znacznie trudniejszej do opanowania ze względu na niemałą ilość błędów i problemów, które ta gra przysparzała), niezwykle pomaga administratorom w sprawny sposób zarządzać sesjami. Dużą wagę przywiązujemy również do regulaminu – staramy się, żeby jak najprecyzyjniej oraz najsprawiedliwiej określał postępowanie w prawie każdej sytuacji oraz wysokości kar za złamanie zasad. Nasza administracja zasłynęła z tego, że niezależnie od sytuacji zawsze skrupulatnie przestrzega regulaminu.


Posiadamy trzy serie wyścigowe: F1, GP2 i GT. Choć same wyścigi zapewniają dużo emocji, staramy się, żeby również poza wyścigami nasi użytkownicy nie odczuwali znudzenia. Pomaga w tym stworzony i stale rozwijany przez nas system menadżerski. Każdy zespół posiada szefa wybranego przez administrację spośród wszystkich chętnych użytkowników. Szefowie zespołów (za wyjątkiem serii F1) mogą zmienić zarówno nazwę swojego zespołu jak również malowanie bolidu. Za wygrane w sesjach pieniądze zespoły mogą ulepszać osiągi swoich bolidów. Z systemem menadżerskim związany jest również sposób przydzielania kierowców do zespołów. Odbywa się to przy pomocy systemu kontraktów – w pełni automatycznie, administracja nie ma wpływu na składy zespołów.


Oprócz systemu menadżerskiego na naszej witrynie internetowej istnieje kilka innych systemów, które zwiększają ciekawość oraz ułatwiają życie zarówno użytkownikom jak i administratorom. Są to na przykład: typer, w którym każdy użytkownik może wygrać pieniądze za dobre obstawienie pierwszej piątki w wyścigach ligowych; system automatycznie tworzonej listy startowej do sesji; statystyki kierowców i zespołów oraz system skarg na kierowców za incydenty, które miały miejsce w wyścigu.


Od sezonu 2014 udział w lidze jest całkowicie darmowy.

NAJBLIŻSZE SESJE
F1WyścigZakończona
GTKwalifikacjeZakończona
GTWyścigZakończona
F1KwalifikacjeZakończona
F1WyścigZakończona
SERWERY
Serwer F1
Adres:
91.237.52.91:10000
Sesja:
F1, Wyścig
Serwer wyłączony
Dołącz na serwer
Serwer F1wył
Serwer GTwył
Serwer egzaminacyjnywł
POGODA
Zachmurzenie
Zachmurzenie
Powietrze:
13 °C
Tor:
13 °C
WTO
Zachmurzenie
20 °C
ŚRO
Deszcz
20 °C
CZW
Zachmurzenie
19 °C
TEAMSPEAK
Serwer TeamSpeak 3
Adres:
91.237.52.91:9987
Dostęp tylko dla użytkowników
Dołącz na serwer
KLASYFIKACJA
KierowcyZespoły
Seria F1
01Adrian Babiński537
02Patryk Krutyj462
03Aleksy Mainusz364
Seria GT
01Patryk Krutyj253
02Radosław Bogusz191
03Mateusz Bogusz177

Partnerzy:

LightLeagueLiga rFactorrFanaticFeeder LeaguePole Position F1 LigaLiga F1, liga rFactor

Aktualności | Ogłoszenia | Pomoc | Download | Regulamin | Polityka prywatności

Kontakt:
f1onlinepl@gmail.com

Liczba odwiedzin:
10 780 265

stat4u

Korzystanie z witryny f1-online.pl oznacza zgodę na wykorzystywanie plików cookie, z których niektóre mogą być już zapisane w folderze przeglądarki.

Więcej informacji można znaleźć w Polityce prywatności.