AKTUALNOŚCI
WIADOMOŚĆ
Seria GP2 | 13 kwietnia 2014
Półmetek sezonu
Za nami połowa sezonu. Administracja przedstawia podsumowanie tego okresu sezonu.
Droga ku mistrzostwu
DFP zdecydowanie zmierza ku mistrzostwu. Początkowo Dawid Kuszel w 3 początkowych wyścigach sezonu nie schodził z podium, wygrywając przy tym dwukrotnie dopiero do wpadki w Kanadzie i utraty licencji na Silverstone. Drugi kierowca, Sebastian Cygler, jeżdżący od rundy 2 w zespole DFP również ostatnio pokazuje znakomitą formę. Dodatkowo zatrudnienie Kamila Topczewskiego było strzałem w dziesiątkę, bo jego forma również wygląda na wysoką. Czy ktoś zdoła zatrzymać ten zespół w drugiej części sezonu??
Mistrzowie w formie
Zagrozić DFP może ubiegłoroczny mistrz w klasyfikacji konstruktorów Hoonigan GP2. Znakomity początek sezonu, gdzie Patryk Łucków zwyciężył w Australii. W drugiej rundzie złapali małą zadyszkę zdobywając tylko 8 punktów, ale duet Patryk i Cezary Kołcz wygląda na solidny, mogą potwierdzić to dwa miejsca na podium. Ich forma ciągle rośnie, mimo niepowodzenia w ostatnim wyścigu, czy to oznacza powrót na szczyty?
Nowy team w czole stawki
Lotus GP2 to jedno z zaskoczeń tego sezonu. Jedenasty zespół ubiegłego sezonu, na jego półmetku jest na trzeciej pozycji. Główną podporą tego zespołu jest Paweł Andrzejewski, raz wygrywając, trzy razy stając na podium a tylko raz będąc poza czołową piątką. Jego forma nie przekłada się na formę Tomasza Bokuniewicza, który ma wielkie problemy, bo na 6 startów zdobył jedynie 2 punkty w Hiszpanii. Być może jeśli Tomek się obudzi lub szef zespołu wymieni go na lepszego kierowcę team ten dołączy do do walki o mistrzostwo?
Pozytywne zaskoczenie
Kolejnym zaskoczeniem jest wysoka pozycja Lotosa. Po równej końcówce ubiegłego sezonu skończyli na 9 pozycji, lecz nikt nie spodziewałby się że zajdą tak wysoko na półmetku sezonu. Niezmienny duet Łukasz Czerwiński i Rafał Szostak jeżdża w tym sezonie zdecydowanie lepiej. Zespół zaliczył bardzo dobry początek sezonu gdzie w 1 i 2 rundzie trzykrotnie stawali na podium. Potem było już nieco gorzej, bo w kolejnych 3 zdobyli tylko 16 punktów. W Niemczech ponownie jeden z kierowców powrócił na podium, drugi ma sporego pecha. Czy i ten team ma szansę na walkę w drugiej części sezonu?
Team środka stawki
Audi to również zaskoczenie - oczywiście na plus. To głównie bardzo dobra postawa Kamila Topczewskiego zapewniła im sporą ilość punktów. Nieco gorzej szło drugiemu kierowcy, bo Dawid Nitka w 5 rundach zdobył jedynie 5 punktów, a z dalszej jazdy postanowił zrezygnować. Jak wiemy Kamil zdecydował się na transfer do lepszego DFP, a więc możemy zadawać sobie pytanie czy to oznacza załamanie formy zespołu i nagły spadek w drugiej części sezonu?
Upadek starego mistrza?
Verva Racing jest kolejnym, jednak negatywnym zaskoczeniem. Mistrzowska ekipa z sezonu 2012 zalicza kolejny spadek w dół. Zmiana wizerunku, po przegranej w klasyfikacji konstruktorów w końcówce ubiegłego sezonu, nic nie dała. Przez zespół przewinęło się już sporo kierowców, jednak wydaje się że pod tym względem ekipa ustabilizowała się. Marek Jabłoński i Maciej Cabała ostatnio przynoszą coraz lepsze wyniki dla Vervy.
Kolejne zaskoczenie
Ostatni zespół ubiegłego sezonu w tym zdołał się nieco odbudować i obecnie zajmuje 7 pozycję z niewielką stratą do rywali. Lepiej punktującym kierowcą w tym teamie jest zdecydowanie Szymon Kmiecik i to on zdobył zdecydowaną ilość punktów. Swoją cegiełkę dołożył także Patryk Bęgier, zdobywając 4 punkty w Monaco. Zespół ten zamyka środek stawki i raczej nie mają czego obawiać się z tyłu. Ich celem na drugą część sezonu powinno być gonienie czoła stawki.
Druga liga
Do "tyłów" tego sezonu możemy zaliczyć aż 5 zespołów - są to Repsol GP2, Petronas GP, Silent Speed, Red Bull GP2 oraz Sauber GP2. Zespoły te wyraźnie odstają od reszty stawki, mając bardzo mała zdobycz punktową, a nawet czasami jej brak. Trudno by było komentować każdy zespół z osobna bo pokazują oni podobną formę. Większości z nich udało się urwać pojedyncze punkty w któreś z rund. Najlepiej wypada tutaj Repsol GP2 który w Kanadzie zdobył swoje 6 punktów oraz w Niemczech jeden z kierowców otarł się o podium. Z zerowym stanem konta pozostaje wciąż Red Bull GP2.
DFP zdecydowanie zmierza ku mistrzostwu. Początkowo Dawid Kuszel w 3 początkowych wyścigach sezonu nie schodził z podium, wygrywając przy tym dwukrotnie dopiero do wpadki w Kanadzie i utraty licencji na Silverstone. Drugi kierowca, Sebastian Cygler, jeżdżący od rundy 2 w zespole DFP również ostatnio pokazuje znakomitą formę. Dodatkowo zatrudnienie Kamila Topczewskiego było strzałem w dziesiątkę, bo jego forma również wygląda na wysoką. Czy ktoś zdoła zatrzymać ten zespół w drugiej części sezonu??
Mistrzowie w formie
Zagrozić DFP może ubiegłoroczny mistrz w klasyfikacji konstruktorów Hoonigan GP2. Znakomity początek sezonu, gdzie Patryk Łucków zwyciężył w Australii. W drugiej rundzie złapali małą zadyszkę zdobywając tylko 8 punktów, ale duet Patryk i Cezary Kołcz wygląda na solidny, mogą potwierdzić to dwa miejsca na podium. Ich forma ciągle rośnie, mimo niepowodzenia w ostatnim wyścigu, czy to oznacza powrót na szczyty?
Nowy team w czole stawki
Lotus GP2 to jedno z zaskoczeń tego sezonu. Jedenasty zespół ubiegłego sezonu, na jego półmetku jest na trzeciej pozycji. Główną podporą tego zespołu jest Paweł Andrzejewski, raz wygrywając, trzy razy stając na podium a tylko raz będąc poza czołową piątką. Jego forma nie przekłada się na formę Tomasza Bokuniewicza, który ma wielkie problemy, bo na 6 startów zdobył jedynie 2 punkty w Hiszpanii. Być może jeśli Tomek się obudzi lub szef zespołu wymieni go na lepszego kierowcę team ten dołączy do do walki o mistrzostwo?
Pozytywne zaskoczenie
Kolejnym zaskoczeniem jest wysoka pozycja Lotosa. Po równej końcówce ubiegłego sezonu skończyli na 9 pozycji, lecz nikt nie spodziewałby się że zajdą tak wysoko na półmetku sezonu. Niezmienny duet Łukasz Czerwiński i Rafał Szostak jeżdża w tym sezonie zdecydowanie lepiej. Zespół zaliczył bardzo dobry początek sezonu gdzie w 1 i 2 rundzie trzykrotnie stawali na podium. Potem było już nieco gorzej, bo w kolejnych 3 zdobyli tylko 16 punktów. W Niemczech ponownie jeden z kierowców powrócił na podium, drugi ma sporego pecha. Czy i ten team ma szansę na walkę w drugiej części sezonu?
Team środka stawki
Audi to również zaskoczenie - oczywiście na plus. To głównie bardzo dobra postawa Kamila Topczewskiego zapewniła im sporą ilość punktów. Nieco gorzej szło drugiemu kierowcy, bo Dawid Nitka w 5 rundach zdobył jedynie 5 punktów, a z dalszej jazdy postanowił zrezygnować. Jak wiemy Kamil zdecydował się na transfer do lepszego DFP, a więc możemy zadawać sobie pytanie czy to oznacza załamanie formy zespołu i nagły spadek w drugiej części sezonu?
Upadek starego mistrza?
Verva Racing jest kolejnym, jednak negatywnym zaskoczeniem. Mistrzowska ekipa z sezonu 2012 zalicza kolejny spadek w dół. Zmiana wizerunku, po przegranej w klasyfikacji konstruktorów w końcówce ubiegłego sezonu, nic nie dała. Przez zespół przewinęło się już sporo kierowców, jednak wydaje się że pod tym względem ekipa ustabilizowała się. Marek Jabłoński i Maciej Cabała ostatnio przynoszą coraz lepsze wyniki dla Vervy.
Kolejne zaskoczenie
Ostatni zespół ubiegłego sezonu w tym zdołał się nieco odbudować i obecnie zajmuje 7 pozycję z niewielką stratą do rywali. Lepiej punktującym kierowcą w tym teamie jest zdecydowanie Szymon Kmiecik i to on zdobył zdecydowaną ilość punktów. Swoją cegiełkę dołożył także Patryk Bęgier, zdobywając 4 punkty w Monaco. Zespół ten zamyka środek stawki i raczej nie mają czego obawiać się z tyłu. Ich celem na drugą część sezonu powinno być gonienie czoła stawki.
Druga liga
Do "tyłów" tego sezonu możemy zaliczyć aż 5 zespołów - są to Repsol GP2, Petronas GP, Silent Speed, Red Bull GP2 oraz Sauber GP2. Zespoły te wyraźnie odstają od reszty stawki, mając bardzo mała zdobycz punktową, a nawet czasami jej brak. Trudno by było komentować każdy zespół z osobna bo pokazują oni podobną formę. Większości z nich udało się urwać pojedyncze punkty w któreś z rund. Najlepiej wypada tutaj Repsol GP2 który w Kanadzie zdobył swoje 6 punktów oraz w Niemczech jeden z kierowców otarł się o podium. Z zerowym stanem konta pozostaje wciąż Red Bull GP2.
KOMENTARZE
Brak postów
NAJBLIŻSZE SESJE
SERWERY
Serwer F1
Adres:
91.237.52.91:10000
Tor:
Sesja:
F1, Wyścig
Serwer wyłączony
Serwer F1 | |
Serwer GT | |
Serwer egzaminacyjny |
POGODA
Zachmurzenie
Powietrze:
13 °C
Tor:
13 °C
SOB
22 °C
NIE
25 °C
PON
23 °C
TEAMSPEAK
ADMINISTRACJA GŁÓWNA
KLASYFIKACJA
Kierowcy | Zespoły |
Seria F1 | ||
---|---|---|
01 | Adrian Babiński | 537 |
02 | Patryk Krutyj | 462 |
03 | Aleksy Mainusz | 364 |
Seria GT | ||
---|---|---|
01 | Patryk Krutyj | 253 |
02 | Radosław Bogusz | 191 |
03 | Mateusz Bogusz | 177 |