AKTUALNOŚCI
WIADOMOŚĆ
Seria GP2 | 26 października 2014
Aleksy Mainusz ponownie z Pole Position!
Sensacyjne kwalifikacje? Skądże. Do przewidzenia było zwycięstwo jednego z kierowców z teamów DFP Renault lub Lotos. Wygrał Aleksy Mainusz przed Łukaszem Jasińskim (obaj DFP), a za nimi uplasowali się Rafał Szostak i Dawid Płonka (obaj Lotos).
Po raz drugi w sezonie i drugi raz rzędu z Pole Position ruszy Aleksy Mainusz, który swój najlepszy czas kwalifikacji uzyskał na drugim okrążeniu pomiarowym. Jak świetne to było okrążenie dobitnie pokazuje fakt, iż połączenie najlepszych sektorów "Alka" było tylko o 0,022s lepsze od czasu na Pole Position. Drugi czas kwalifikacji uzyskał Łukasz Jasiński, który po kwalifikacjach narzekał bardzo na to, że nie mógł skleić idealnego okrążenia. I wszystko to widać w czasach. Wg sektorów Łukasz mógł poprawić czas Aleksego aż o ponad 0,4s jednak nie miało to miejsca. Byli to jedyni kierowcy, którzy zeszli poniżej bariery 1:38.
Na trzecim polu startowym ustawi się Rafał Szostak, który do zwycięzcy kwalifikacji stracił już 0,4s, ale również miał spory zapas, a obok niego w drugiej linii swój pojazd ustawi Dawid Płonka, który tak samo jak Aleksy, ustanowił swój najszybszy czas okrążenia praktycznie po idealnym swoim połączeniu sektorów. Na piątej pozycji do wyścigu ustawi się Adrian Homoncik, który o milimetry ściął tor, jednak administracja postanowiła nie nakładać na tego kierowce kary, gdyż zysk był znikomy. Stracił on do poprzedzającego kierowcy aż 0,5s. Adrian był najbardziej pracowitym kierowcą kwalifikacji, gdyż wykonał aż 18 pełnych okrążeń. Szósty w kwalifikacjach był Mateusz Żarski, który stracił do Adriana tylko 0,026s. To najlepszy wynik tego kierowcy w "czasówce" w tym sezonie. Jest to również ostatni kierowca, który zmieścił się w sekundzie straty do zwycięzcy kwalifikacji. Na siódmej pozycji uplasował się Karol Piękoś, a obok niego w czwartej linii ustawi się Dominik Lewiński. Piąta linia należy już do Jakuba Brańskiego, który wykonał jedno pomiarowe okrążenie, a 10 był Patryk Gerber.
Na dalszych pozycjach kwalifikacje zakończyli: Jakub Kłos (kara czasowa 0,5s), Szymon Kmiecik, który został ukarany największą karą, bo aż sekundową, za ogromne ścięcie na okrążeniu pomiarowym, Hubert Szolc, również z 0,5s karą, Marcin Kowalski, Bartłomiej Nowak i ostatnie miejsce należy do Jacka Hamburga, który również postanowił poszerzyć tor za co dostał słuszną karę.
Kary - Kwalifikacje:
Adrian Homoncik:
brak kary za 14.3 - znikomy zysk
Szymon Kmiecik:
+1 sek. za 14.3b
+2 PK za 14.3b
Jakub Klos:
+0,5 sek. za 14.3a
+1 PK za 14.3a
Hubert Szolc:
+0,5 sek. za 14.3a
+1 PK za 14.3a
Jacek Hamburg:
+0,5 sek. za 14.3a
+1 PK za 14.3a
Aleksy Mainusz:
+1 PK za 10.5 (10.1)
Mateusz Żarski:
+1 PK za 10.5 (10.1)
Na trzecim polu startowym ustawi się Rafał Szostak, który do zwycięzcy kwalifikacji stracił już 0,4s, ale również miał spory zapas, a obok niego w drugiej linii swój pojazd ustawi Dawid Płonka, który tak samo jak Aleksy, ustanowił swój najszybszy czas okrążenia praktycznie po idealnym swoim połączeniu sektorów. Na piątej pozycji do wyścigu ustawi się Adrian Homoncik, który o milimetry ściął tor, jednak administracja postanowiła nie nakładać na tego kierowce kary, gdyż zysk był znikomy. Stracił on do poprzedzającego kierowcy aż 0,5s. Adrian był najbardziej pracowitym kierowcą kwalifikacji, gdyż wykonał aż 18 pełnych okrążeń. Szósty w kwalifikacjach był Mateusz Żarski, który stracił do Adriana tylko 0,026s. To najlepszy wynik tego kierowcy w "czasówce" w tym sezonie. Jest to również ostatni kierowca, który zmieścił się w sekundzie straty do zwycięzcy kwalifikacji. Na siódmej pozycji uplasował się Karol Piękoś, a obok niego w czwartej linii ustawi się Dominik Lewiński. Piąta linia należy już do Jakuba Brańskiego, który wykonał jedno pomiarowe okrążenie, a 10 był Patryk Gerber.
Na dalszych pozycjach kwalifikacje zakończyli: Jakub Kłos (kara czasowa 0,5s), Szymon Kmiecik, który został ukarany największą karą, bo aż sekundową, za ogromne ścięcie na okrążeniu pomiarowym, Hubert Szolc, również z 0,5s karą, Marcin Kowalski, Bartłomiej Nowak i ostatnie miejsce należy do Jacka Hamburga, który również postanowił poszerzyć tor za co dostał słuszną karę.
Kary - Kwalifikacje:
Adrian Homoncik:
brak kary za 14.3 - znikomy zysk
Szymon Kmiecik:
+1 sek. za 14.3b
+2 PK za 14.3b
Jakub Klos:
+0,5 sek. za 14.3a
+1 PK za 14.3a
Hubert Szolc:
+0,5 sek. za 14.3a
+1 PK za 14.3a
Jacek Hamburg:
+0,5 sek. za 14.3a
+1 PK za 14.3a
Aleksy Mainusz:
+1 PK za 10.5 (10.1)
Mateusz Żarski:
+1 PK za 10.5 (10.1)
Wyniki:
Poz | Kierowca | Zespół | Okr | Czas |
---|---|---|---|---|
01 | Aleksy Mainusz | DFP Renault | 14 | 1:37.725 |
02 | Łukasz Jasiński | DFP Renault | 21 | 1:37.875 |
03 | Rafał Szostak | Lotos Team | 21 | 1:38.148 |
04 | Dawid Płonka | Lotos Team | 19 | 1:38.172 |
05 | Adrian Homoncik | Ferrari Marlboro | 23 | 1:38.660 |
06 | Mateusz Żarski | Petronas GP | 19 | 1:38.686 |
07 | Karol Piękoś | Repsol GP2 | 22 | 1:38.986 |
08 | Dominik Lewiński | ART | 19 | 1:39.037 |
09 | Jakub Brański | HRT | 5 | 1:39.442 |
10 | Patryk Gerber | Lotus | 18 | 1:39.571 |
11 | Jakub Kłos | Repsol GP2 | 22 | 1:39.888 |
12 | Szymon Kmiecik | Ferrari Marlboro | 20 | 1:40.360 |
13 | Hubert Szolc | Movistar | 22 | 1:41.075 |
14 | Marcin Kowalski | Oak GP2 | 21 | 1:41.152 |
15 | Bartłomiej Nowak | Estrella Galicia | 22 | 1:41.219 |
16 | Jacek Hamburg | Oak GP2 | 18 | 1:41.567 |
KOMENTARZE
Brak postów
NAJBLIŻSZE SESJE
SERWERY
Serwer F1
Adres:
91.237.52.91:10000
Tor:
Sesja:
F1, Wyścig
Serwer wyłączony
Serwer F1 | |
Serwer GT | |
Serwer egzaminacyjny |
POGODA
Zachmurzenie
Powietrze:
11 °C
Tor:
11 °C
PIĄ
19 °C
SOB
25 °C
NIE
24 °C
TEAMSPEAK
ADMINISTRACJA GŁÓWNA
KLASYFIKACJA
Kierowcy | Zespoły |
Seria F1 | ||
---|---|---|
01 | Adrian Babiński | 537 |
02 | Patryk Krutyj | 462 |
03 | Aleksy Mainusz | 364 |
Seria GT | ||
---|---|---|
01 | Patryk Krutyj | 253 |
02 | Radosław Bogusz | 191 |
03 | Mateusz Bogusz | 177 |