AKTUALNOŚCI
WIADOMOŚĆ
Seria GT | 21 lutego 2015
Patryk Krutyj otwiera stawkę na Adelajdzie
Pod nieobecność Mateusza Bogusza to Patryk Krutyj uzyskał najlepszy czas na treningu i sporą przewagę nad rywalami. Pierwszą trójkę uzupełnili Mateusz Dąbrowski oraz Patryk Rogozik.
Przez większość czasu to właśnie kierowca LOTOS GT widniał na czele tabeli. Tylko na krótkie chwile niekiedy prowadzenie odbierali mu Mateusz Dąbrowski, Marcel Grudziński, Jacek Hamburg a nawet Maciej Miłosz. Było to spowodowane stale poprawiającymi się warunkami w końcowej części sesji. Jednak wtedy Patryk Krutyj wręcz zmiażdżył rywali. Z czasu 1:21.904, który wcześniej dawał mu prowadzenie, "urwał" jeszcze ponad sekundę i ostatecznie zakończył sesję z rezultatem 1:20.656. Strata drugiego Mateusza Dąbrowskiego wynosiła aż 0.915 sekundy.
Po sesji jednak Patryk Krutyj (+0.5 sekundy), jak i 9 innych kierowców, otrzymał karę za ścięcie toru. Ponieważ korzyść jaką odniósł kierowca nie była duża, z jego przewagi nad resztą stawki zostały jeszcze 0.4 sekundy. Kolejnym ukaranym był Maciej Miłosz, który dość niespodziewanie zajmował trzecie miejsce w nieoficjalnych wynikach. Jednak sekunda doliczona do jego wyniku spowodowała że stracił jeszcze cztery oczka. Tym samym za Mateuszem Dąbrowskim znalazł się Patryk Rogozik, ostatni kierowca z czasem poniżej 1:22. Niewiele do tej granicy brakło Dawidowi Czepieli - zaledwie 0.033 sekundy. Warto zauważyć, że był on jednym z najmniej jeżdżących kierowców podczas tej sesji. Pokonał zaledwie 10 okrążeń, pod tym względem znacznie ustępował czołówce, natomiast w całej stawce mniejszy dystans pokonał tylko Bartłomiej Nowak - 9 kółek.
Kolejne dwa miejsca zajęli Jacek Hamburg i Sebastian Kosmala, ale ich strata do Patryka Krutyj wyniosła odpowiednio 1.3 i 1.4 sekundy. Ten drugi jednak "przespał" ostatnie pięć minut sesji i nie wykorzystał szansy na poprawę czasu. Siódmy był wspomniany wcześniej Maciej Miłosz, ósmy Marcel Grudziński, dziewiąty Aleksy Mainusz, a dziesiąty Maciej Cabała. Cała trójka z miejsc 8 - 10 otrzymała półsekundowe kary za ścięcia toru.
Drugą dziesiątkę ze stratą 0.069 sekundy do kierowcy przed sobą otwiera Adam Jurzysta. On także nie przekroczył liczby 20 przejechanych okrążeń, tak jak Czepiela, Nowak oraz Siwek (12 kółek). Kolejne pozycje zajęli: Mateusz Sowa, Mateusz Kulesza, Przemysław Pieczykolan, najaktywniejszy kierowca sesji (48 okr.) - Dominik Lewiński, kierowca testowy WSL - Michał Kozera, Adrian Pińczuk, Arkadiusz Siwek oraz Bartłomiej Nowak. Tylko ten ostatni nie uzyskał progu czasowego, ale było to jego jedyne pomiarowe okrążenie.
Kary po treningu:
Patryk Krutyj:
+0.5 sek. za 14.3a
+1 PK za 14.3a
Maciej Miłosz:
+1 sek. za 14.3b
+2 PK za 14.3b
Marcel Grudziński:
+0.5 sek. za 14.3a
+1 PK za 14.3a
Aleksy Mainusz:
+0.5 sek. za 14.3a
+1 PK za 14.3a
Maciej Cabała:
+0.5 sek. za 14.3a
+1 PK za 14.3a
Mateusz Sowa:
+0.5 sek. za 14.3a
+1 PK za 14.3a
Przemysław Pieczykolan:
+0.5 sek. za 14.3a
+1 PK za 14.3a
Dominik Lewiński:
+1 sek. za 14.3b
+2 PK za 14.3b
Michał Kozera:
+0.5 sek. za 14.3a
+1 PK za 14.3a
Arkadiusz Siwek:
+0.5 sek. za 14.3a
+1 PK za 14.3a
Bartłomiej Nowak:
+0.5 sek. za 14.3a
+1 PK za 14.3a
Po sesji jednak Patryk Krutyj (+0.5 sekundy), jak i 9 innych kierowców, otrzymał karę za ścięcie toru. Ponieważ korzyść jaką odniósł kierowca nie była duża, z jego przewagi nad resztą stawki zostały jeszcze 0.4 sekundy. Kolejnym ukaranym był Maciej Miłosz, który dość niespodziewanie zajmował trzecie miejsce w nieoficjalnych wynikach. Jednak sekunda doliczona do jego wyniku spowodowała że stracił jeszcze cztery oczka. Tym samym za Mateuszem Dąbrowskim znalazł się Patryk Rogozik, ostatni kierowca z czasem poniżej 1:22. Niewiele do tej granicy brakło Dawidowi Czepieli - zaledwie 0.033 sekundy. Warto zauważyć, że był on jednym z najmniej jeżdżących kierowców podczas tej sesji. Pokonał zaledwie 10 okrążeń, pod tym względem znacznie ustępował czołówce, natomiast w całej stawce mniejszy dystans pokonał tylko Bartłomiej Nowak - 9 kółek.
Kolejne dwa miejsca zajęli Jacek Hamburg i Sebastian Kosmala, ale ich strata do Patryka Krutyj wyniosła odpowiednio 1.3 i 1.4 sekundy. Ten drugi jednak "przespał" ostatnie pięć minut sesji i nie wykorzystał szansy na poprawę czasu. Siódmy był wspomniany wcześniej Maciej Miłosz, ósmy Marcel Grudziński, dziewiąty Aleksy Mainusz, a dziesiąty Maciej Cabała. Cała trójka z miejsc 8 - 10 otrzymała półsekundowe kary za ścięcia toru.
Drugą dziesiątkę ze stratą 0.069 sekundy do kierowcy przed sobą otwiera Adam Jurzysta. On także nie przekroczył liczby 20 przejechanych okrążeń, tak jak Czepiela, Nowak oraz Siwek (12 kółek). Kolejne pozycje zajęli: Mateusz Sowa, Mateusz Kulesza, Przemysław Pieczykolan, najaktywniejszy kierowca sesji (48 okr.) - Dominik Lewiński, kierowca testowy WSL - Michał Kozera, Adrian Pińczuk, Arkadiusz Siwek oraz Bartłomiej Nowak. Tylko ten ostatni nie uzyskał progu czasowego, ale było to jego jedyne pomiarowe okrążenie.
Kary po treningu:
Patryk Krutyj:
+0.5 sek. za 14.3a
+1 PK za 14.3a
Maciej Miłosz:
+1 sek. za 14.3b
+2 PK za 14.3b
Marcel Grudziński:
+0.5 sek. za 14.3a
+1 PK za 14.3a
Aleksy Mainusz:
+0.5 sek. za 14.3a
+1 PK za 14.3a
Maciej Cabała:
+0.5 sek. za 14.3a
+1 PK za 14.3a
Mateusz Sowa:
+0.5 sek. za 14.3a
+1 PK za 14.3a
Przemysław Pieczykolan:
+0.5 sek. za 14.3a
+1 PK za 14.3a
Dominik Lewiński:
+1 sek. za 14.3b
+2 PK za 14.3b
Michał Kozera:
+0.5 sek. za 14.3a
+1 PK za 14.3a
Arkadiusz Siwek:
+0.5 sek. za 14.3a
+1 PK za 14.3a
Bartłomiej Nowak:
+0.5 sek. za 14.3a
+1 PK za 14.3a
Wyniki:
Poz | Kierowca | Zespół | Okr | Czas |
---|---|---|---|---|
01 | Patryk Krutyj | LOTOS GT | 46 | 1:21.156 |
02 | Mateusz Dąbrowski | WSL | 37 | 1:21.571 |
03 | Patryk Rogozik | Ferrari Marlboro GT | 35 | 1:21.915 |
04 | Dawid Czepiela | Red Bull | 10 | 1:22.033 |
05 | Jacek Hamburg | Barwell | 39 | 1:22.416 |
06 | Sebastian Kosmala | LOTOS GT | 23 | 1:22.569 |
07 | Maciej Miłosz | Polish Tigers | 40 | 1:22.617 |
08 | Marcel Grudziński | Red Bull | 44 | 1:22.849 |
09 | Aleksy Mainusz | Martini | 44 | 1:22.950 |
10 | Maciej Cabała | NOS | 38 | 1:23.429 |
11 | Adam Jurzysta | EV Racing | 18 | 1:23.498 |
12 | Mateusz Sowa | Lamborghini | 43 | 1:23.529 |
13 | Mateusz Kulesza | Polish Tigers | 43 | 1:23.646 |
14 | Przemysław Pieczykolan | Gazprom Lada | 33 | 1:23.728 |
15 | Dominik Lewiński | EV Racing | 48 | 1:24.207 |
16 | Michał Kozera | WSL | 25 | 1:24.682 |
17 | Adrian Pińczuk | DFP Lamborghini | 46 | 1:25.503 |
18 | Arkadiusz Siwek | DFP Lamborghini | 12 | 1:25.571 |
19 | Bartłomiej Nowak | Lamborghini | 9 | 1:28.935 |
KOMENTARZE
Brak postów
NAJBLIŻSZE SESJE
SERWERY
Serwer F1
Adres:
91.237.52.91:10000
Tor:
Sesja:
F1, Wyścig
Serwer wyłączony
Serwer F1 | |
Serwer GT | |
Serwer egzaminacyjny |
POGODA
Zachmurzenie
Powietrze:
12 °C
Tor:
12 °C
WTO
25 °C
ŚRO
25 °C
CZW
23 °C
TEAMSPEAK
ADMINISTRACJA GŁÓWNA
KLASYFIKACJA
Kierowcy | Zespoły |
Seria F1 | ||
---|---|---|
01 | Adrian Babiński | 537 |
02 | Patryk Krutyj | 462 |
03 | Aleksy Mainusz | 364 |
Seria GT | ||
---|---|---|
01 | Patryk Krutyj | 253 |
02 | Radosław Bogusz | 191 |
03 | Mateusz Bogusz | 177 |