AKTUALNOŚCI
WIADOMOŚĆ
Seria GT | 3 października 2015
Radosław Bogusz najszybszy w zmiennych warunkach
Znów Bogusz najlepszy, jednak pod nieobecność Mateusza, to Radosław uzyskał najlepszy czas okrążenia wyprzedzając na ostatnim pomiarowym okrążeniu dwójkę Red Bulla - Konrada Żerebca i Jacka Hamburga.
Już przed rozpoczęciem kwalifikacji mocno padał deszcz i taki warunki utrzymywały się do końca rozgrzewki. Kierowcy nie mogli przewidzieć czy i kiedy przestanie padać, tak więc już od razu ruszyli do walki o najlepsze czasy.
Od samego początku na czele stawki pojawiły się cztery nazwiska, które powinny tam się znaleźć - Hamburg, Żerebiec Bogusz, Dąbrowski i Dams. Warunki oscylowały w okolicach 45% deszczu, co zarazem oznaczało, że tor jest mokry w 45% procentach. W połowie kwalifikacji opady delikatnie zelżały, przez co tor stał się minimalnie mniej mokry, przez co otworzyło się okno, dzięki któremu kierowcy mogli poprawić czasy. Skorzystali na tam Hamburg, który umocnił się na prowadzeniu, ale także m.in. Piotr Gałkowski, który sensacyjnie wdarł się na piątą pozycję.
Później opady ponownie nabrały na sile, jednak na około 8 minut przed końcem deszcze przestał padać i to spowodowało emocjonującą końcówkę na powolnie przesychającym torze. Wszyscy kierowcy starali się przejechać dwa czyste i szybkie kółka, aby zagościć w czołówce. Każdy miał równe szanse - decydowało głównie szczęście.
Początkowo poprawił się Hamburg, jednak już po zakończeniu czasu przeskoczył go jego kolega - Żerebiec. Kiedy wszyscy już cieszyli się z pierwszego pola startowego dla Red Bulla, Radosław Bogusz wyskoczył jak Filip z Konopii i osiągnął najlepszy czas. Wyprzedził on oba Red Bulle o odpowiednio 0.1 i 0.2 sekundy. Na czwarte miejsce awansował Gałkowski, przez co zaliczył najlepszy wynik w karierze i... szanse na duże pierwsze punkty w karierze. Na piątym miejscu uplasował się Dąbrowski.
W dziesiątce znalazło się o wiele więcej zaskoczeń niż sam Gałkowski. Na szóstym miejscu uplasował się Mateusz Kaczyński, który zazwyczaj okupował drugą część stawki. Siódmy był Michał Kozera, podbudowany wynikiem z Brands Hatch, ósmy był Marcel Pawiński, który ciągle nie umie odnaleźć pełni formy po przejściu z Red Bulla do Falkena. Dziewiąte miejsce zajął Kryspin Słomiński, który podobnie jak Kaczyński nie bryluje często w czołówce. Dziesiąte miejsce zajął Maciej Cabała, od którego szefostwo FSP wymaga na pewno więcej.
Więc gdzie się podziali Ci lepsi kierowcy? Ano w drugie dziesiątce. Dams 11., Mainusz 12., Płonka 13., Cupał 14., Czepiela 15. i Jurzysta na pozycji numer 16. Co ciekawe kierowca Audi Eurosport przejechał zaledwie jedno pomiarowe okrążenie pod sam koniec kwalifikacji. Poza tym w kwalifikacjach wzięli udział jeszcze Jakub Brański, Przemysław Pieczykolan, Maciej Paruch, Konrad Poncyliusz. W sumie 20 kierowców.
Wszyscy kierowcy osiągnęli próg czasowy oraz przejechali swoje okrążenia bez nielegalnych zysków. W wyścigu najprawdopodobniej będzie słonecznie, więc w stawce dojdzie zapewne do ogromnych roszad.
KARY - Kwalifikacje:
Patryk Krutyj:
+4 PK za 6.6
Od samego początku na czele stawki pojawiły się cztery nazwiska, które powinny tam się znaleźć - Hamburg, Żerebiec Bogusz, Dąbrowski i Dams. Warunki oscylowały w okolicach 45% deszczu, co zarazem oznaczało, że tor jest mokry w 45% procentach. W połowie kwalifikacji opady delikatnie zelżały, przez co tor stał się minimalnie mniej mokry, przez co otworzyło się okno, dzięki któremu kierowcy mogli poprawić czasy. Skorzystali na tam Hamburg, który umocnił się na prowadzeniu, ale także m.in. Piotr Gałkowski, który sensacyjnie wdarł się na piątą pozycję.
Później opady ponownie nabrały na sile, jednak na około 8 minut przed końcem deszcze przestał padać i to spowodowało emocjonującą końcówkę na powolnie przesychającym torze. Wszyscy kierowcy starali się przejechać dwa czyste i szybkie kółka, aby zagościć w czołówce. Każdy miał równe szanse - decydowało głównie szczęście.
Początkowo poprawił się Hamburg, jednak już po zakończeniu czasu przeskoczył go jego kolega - Żerebiec. Kiedy wszyscy już cieszyli się z pierwszego pola startowego dla Red Bulla, Radosław Bogusz wyskoczył jak Filip z Konopii i osiągnął najlepszy czas. Wyprzedził on oba Red Bulle o odpowiednio 0.1 i 0.2 sekundy. Na czwarte miejsce awansował Gałkowski, przez co zaliczył najlepszy wynik w karierze i... szanse na duże pierwsze punkty w karierze. Na piątym miejscu uplasował się Dąbrowski.
W dziesiątce znalazło się o wiele więcej zaskoczeń niż sam Gałkowski. Na szóstym miejscu uplasował się Mateusz Kaczyński, który zazwyczaj okupował drugą część stawki. Siódmy był Michał Kozera, podbudowany wynikiem z Brands Hatch, ósmy był Marcel Pawiński, który ciągle nie umie odnaleźć pełni formy po przejściu z Red Bulla do Falkena. Dziewiąte miejsce zajął Kryspin Słomiński, który podobnie jak Kaczyński nie bryluje często w czołówce. Dziesiąte miejsce zajął Maciej Cabała, od którego szefostwo FSP wymaga na pewno więcej.
Więc gdzie się podziali Ci lepsi kierowcy? Ano w drugie dziesiątce. Dams 11., Mainusz 12., Płonka 13., Cupał 14., Czepiela 15. i Jurzysta na pozycji numer 16. Co ciekawe kierowca Audi Eurosport przejechał zaledwie jedno pomiarowe okrążenie pod sam koniec kwalifikacji. Poza tym w kwalifikacjach wzięli udział jeszcze Jakub Brański, Przemysław Pieczykolan, Maciej Paruch, Konrad Poncyliusz. W sumie 20 kierowców.
Wszyscy kierowcy osiągnęli próg czasowy oraz przejechali swoje okrążenia bez nielegalnych zysków. W wyścigu najprawdopodobniej będzie słonecznie, więc w stawce dojdzie zapewne do ogromnych roszad.
KARY - Kwalifikacje:
Patryk Krutyj:
+4 PK za 6.6
Wyniki:
Poz | Kierowca | Zespół | Okr | Czas |
---|---|---|---|---|
01 | Radosław Bogusz | FSP GT | 19 | 1:45.161 |
02 | Konrad Żerebiec | Red Bull | 19 | 1:45.294 |
03 | Jacek Hamburg | Red Bull | 17 | 1:45.316 |
04 | Piotr Gałkowski | RAF AM | 21 | 1:45.476 |
05 | Mateusz Dąbrowski | WSL | 21 | 1:45.569 |
06 | Mateusz Kaczyński | Audi WRT | 16 | 1:45.811 |
07 | Michał Kozera | Brabus | 19 | 1:46.227 |
08 | Marcel Pawiński | Falken | 20 | 1:46.353 |
09 | Kryspin Słomiński | FLM | 21 | 1:46.382 |
10 | Maciej Cabała | FSP GT | 20 | 1:46.622 |
11 | Łukasz Dams | Dragon GT | 18 | 1:46.695 |
12 | Aleksy Mainusz | RMGT | 20 | 1:46.863 |
13 | Dawid Płonka | Falken | 19 | 1:47.047 |
14 | Radosław Cupał | Gazprom Lada | 18 | 1:47.104 |
15 | Dawid Czepiela | RMGT | 20 | 1:47.180 |
16 | Adam Jurzysta | AES GT | 5 | 1:47.652 |
17 | Jakub Brański | HRT GT | 17 | 1:49.432 |
18 | Przemysław Pieczykolan | DFP Nissan | 10 | 1:49.691 |
19 | Maciej Paruch | HRT GT | 18 | 1:50.464 |
20 | Konrad Poncyliusz | FLM | 17 | 1:51.861 |
21 | Maciej Młynek | Audi WRT | 0 | - |
22 | Patryk Krutyj | Dragon GT | 0 | DNS |
KOMENTARZE
Brak postów
NAJBLIŻSZE SESJE
SERWERY
Serwer F1
Adres:
91.237.52.91:10000
Tor:
Sesja:
F1, Wyścig
Serwer wyłączony
Serwer F1 | |
Serwer GT | |
Serwer egzaminacyjny |
POGODA
Zachmurzenie
Powietrze:
16 °C
Tor:
17 °C
CZW
18 °C
PIĄ
19 °C
SOB
25 °C
TEAMSPEAK
ADMINISTRACJA GŁÓWNA
KLASYFIKACJA
Kierowcy | Zespoły |
Seria F1 | ||
---|---|---|
01 | Adrian Babiński | 537 |
02 | Patryk Krutyj | 462 |
03 | Aleksy Mainusz | 364 |
Seria GT | ||
---|---|---|
01 | Patryk Krutyj | 253 |
02 | Radosław Bogusz | 191 |
03 | Mateusz Bogusz | 177 |