AKTUALNOŚCI
WIADOMOŚĆ
26 października 2010
Komentarze kierowców po GP Kanady!
Renault
Rafał Cupał, P2
"Hahahahahaha, do dziś nie mogę zrozumieć, jakim cudem zająłem drugie miejsce w tym wyścigu. Moje tempo na tym torze było świetne, jednak kwalifikacje niestety poszły mi beznadziejnie, zespół nie zdobył ani grosza na sesji, na której zazwyczaj zarabiamy. Wyścig zaczął się dla mnie również katastrofalnie, bo zostałem nieźle kopnięty na pierwszym zakręcie, później lekko zirytowany za szybko chciałem odrobić starty i zrobiłem kilka bączków. Jakimś cudem bolid był prawie nietknięty! Byłem wtedy na 14. miejscu i postanowiłem się uspokoić i spokojnie odrabiać starty licząc na to, że uda się zdobyć jakieś punkty. Niestety zawiodłem się na pozostałych kierowcach czołówki, których ojechanie okazało się tak banalne, że aż ziewać mi się na końcu zachciało. Teraz wiem, że Clemson może spokojnie wygrywać startując nawet z pit lane... No cóż, liczę na to, że moje słowa zmotywują wszystkich do równiejszej jazdy. Gratulacje dla Matiego za zdobycie Pole Position i powodzenia w następnym wyścigu!"
McLaren
Radosław Cupał, P3
"GP Kanady byłoby super, gdyby nie Strażak. Przez jego ADHD musiałem „borykać się” z uszkodzonym zawieszeniem cały 2 stint. W pierwszym jednak, wykorzystałem w pełni swoje ustawienia bolidu i pędziłem jak najszybciej mogę. Przez długi czas miałem wrażenie, że mnie większość osób nie widzi. W tym miejscu, chciałbym „podziękować” mojemu koledze z zespołu, który umie wypychać kierowców z toru (np. mnie, przez co straciłem parę pozycji) i pogratulować „prawie” bezbłędnej jazdy, przez co musiał zapłacić aż 250 000 grzywny. Mam nadzieję, że to był tylko wyjątek i więcej takich GŁUPICH błędów nie popełni jak np. ścinanie na chama lini pit lane. Kontynuując… po moim boksie jechałem sobie raczej samotnie, raczej bo nie pamiętam już… kiedy to na pewnym kółku, na ostatniej szykanie, popełniłem błąd, walnąłem w bandę i straciłem spojler, przez co 2 raz musiałem do boksu zjechać. Żałuję trochę, że nie zmieniłem opon, gdyż nic bym na tym nie stracił. Mam pewne obawy co do następnego wyścigu w Hockenheim, gdyż jak już to kiedyś mówiłem, uważam, że to jest najbardziej popie….lony tor w całym sezonie. Powód jest jeden – nie umiem robić setów, a każde poprzednie to po prostu wynik fartu."
Dawid Kowal, P10
"Jestem bardzo rozczarowany przebiegiem wyścigu. Była szansa na wysokie miejsce. Na starcie straciłem parę pozycji. Potem lekko uderzyłem Radka, jednak sądzę, że to nie moja wina. Wtedy wyprzedził mnie Strażak. Byłem od niego szybszy ale nie potrafiłem go wyprzedzić, w konsekwencji traciłem bardzo dużo czasu. Kiedy już się odważyłem na prostej go minąć, zaliczyłem spina. Jechałem na dalszej pozycji. Zjechałem do pit-stopu i miałem przygodę z Rafikiem, który wjechał we mnie. Nie zmieściłem się do boksu i musiałem od nowa zaliczyć pit, przez co spadłem pod koniec stawki. Zacząłem odrabiać straty, byłem juz 9. i spaliły mi się hamulce. Straciłem 30s przewagi nad Lenrokiem i spadłem na ostatnią pozycję. Moja jazda bez hamulców sprawiała zagrożenie na torze, więc musiałem zrezygnować."
Toyota
Kamil Jaworski, P8
"Na początku chciałbym podziękować Lenrokowi za pozwolenie w wystartowaniu we wyścigu oraz Strongowi za ustąpienie fotelu na ten wyścig. Mój występ oceniam na dobry. Na starcie udało wyprzedzić mi się trzech kierowców. Zajmowałem 7. lokatę. Miałem walkę przez kilka okrążeń z Crafterem. Naciskał na mnie strasznie. W końcu oby dwaj popełniliśmy błędy i obróciło nas na szykanie koło ściany mistrzów. Jechałem dosyć dobrym tempem. Przede mną kierowcy zjeżdżali do pit stopów. Jechałem przez kilka okrążeń na 3. pozycji. Na 20. okrążeniu zjechałem do pit stopu. Sam pit stop przebiegł dosyć sprawnie. Niestety przy wyjeździe z alei serwisowej zablokowałem przednie koła i wyleciałem na trawę. Kiedy powróciłem byłem na 7. pozycji. Przede mną jechał Strażak. Naciskałem na niego przez 10 okrążeń. Jednak ten zawodnik bronił się bardzo agresywnie i nie byłem w stanie go wyprzedzić. Podsumowując 7. lokata nie jest zła jak na pierwszy raz grania na tym modzie. Jazda w tej lidze sprawia mi naprawdę wiele frajdy. Przede wszystkim fizyka jazdy jest wspaniała! Mam nadzieje że znajdę fotel kierowcy podstawowego i będę mógł walczyć w tak wspaniałej lidze. Pozdrawiam!"
Rafał Cupał, P2
"Hahahahahaha, do dziś nie mogę zrozumieć, jakim cudem zająłem drugie miejsce w tym wyścigu. Moje tempo na tym torze było świetne, jednak kwalifikacje niestety poszły mi beznadziejnie, zespół nie zdobył ani grosza na sesji, na której zazwyczaj zarabiamy. Wyścig zaczął się dla mnie również katastrofalnie, bo zostałem nieźle kopnięty na pierwszym zakręcie, później lekko zirytowany za szybko chciałem odrobić starty i zrobiłem kilka bączków. Jakimś cudem bolid był prawie nietknięty! Byłem wtedy na 14. miejscu i postanowiłem się uspokoić i spokojnie odrabiać starty licząc na to, że uda się zdobyć jakieś punkty. Niestety zawiodłem się na pozostałych kierowcach czołówki, których ojechanie okazało się tak banalne, że aż ziewać mi się na końcu zachciało. Teraz wiem, że Clemson może spokojnie wygrywać startując nawet z pit lane... No cóż, liczę na to, że moje słowa zmotywują wszystkich do równiejszej jazdy. Gratulacje dla Matiego za zdobycie Pole Position i powodzenia w następnym wyścigu!"
McLaren
Radosław Cupał, P3
"GP Kanady byłoby super, gdyby nie Strażak. Przez jego ADHD musiałem „borykać się” z uszkodzonym zawieszeniem cały 2 stint. W pierwszym jednak, wykorzystałem w pełni swoje ustawienia bolidu i pędziłem jak najszybciej mogę. Przez długi czas miałem wrażenie, że mnie większość osób nie widzi. W tym miejscu, chciałbym „podziękować” mojemu koledze z zespołu, który umie wypychać kierowców z toru (np. mnie, przez co straciłem parę pozycji) i pogratulować „prawie” bezbłędnej jazdy, przez co musiał zapłacić aż 250 000 grzywny. Mam nadzieję, że to był tylko wyjątek i więcej takich GŁUPICH błędów nie popełni jak np. ścinanie na chama lini pit lane. Kontynuując… po moim boksie jechałem sobie raczej samotnie, raczej bo nie pamiętam już… kiedy to na pewnym kółku, na ostatniej szykanie, popełniłem błąd, walnąłem w bandę i straciłem spojler, przez co 2 raz musiałem do boksu zjechać. Żałuję trochę, że nie zmieniłem opon, gdyż nic bym na tym nie stracił. Mam pewne obawy co do następnego wyścigu w Hockenheim, gdyż jak już to kiedyś mówiłem, uważam, że to jest najbardziej popie….lony tor w całym sezonie. Powód jest jeden – nie umiem robić setów, a każde poprzednie to po prostu wynik fartu."
Dawid Kowal, P10
"Jestem bardzo rozczarowany przebiegiem wyścigu. Była szansa na wysokie miejsce. Na starcie straciłem parę pozycji. Potem lekko uderzyłem Radka, jednak sądzę, że to nie moja wina. Wtedy wyprzedził mnie Strażak. Byłem od niego szybszy ale nie potrafiłem go wyprzedzić, w konsekwencji traciłem bardzo dużo czasu. Kiedy już się odważyłem na prostej go minąć, zaliczyłem spina. Jechałem na dalszej pozycji. Zjechałem do pit-stopu i miałem przygodę z Rafikiem, który wjechał we mnie. Nie zmieściłem się do boksu i musiałem od nowa zaliczyć pit, przez co spadłem pod koniec stawki. Zacząłem odrabiać straty, byłem juz 9. i spaliły mi się hamulce. Straciłem 30s przewagi nad Lenrokiem i spadłem na ostatnią pozycję. Moja jazda bez hamulców sprawiała zagrożenie na torze, więc musiałem zrezygnować."
Toyota
Kamil Jaworski, P8
"Na początku chciałbym podziękować Lenrokowi za pozwolenie w wystartowaniu we wyścigu oraz Strongowi za ustąpienie fotelu na ten wyścig. Mój występ oceniam na dobry. Na starcie udało wyprzedzić mi się trzech kierowców. Zajmowałem 7. lokatę. Miałem walkę przez kilka okrążeń z Crafterem. Naciskał na mnie strasznie. W końcu oby dwaj popełniliśmy błędy i obróciło nas na szykanie koło ściany mistrzów. Jechałem dosyć dobrym tempem. Przede mną kierowcy zjeżdżali do pit stopów. Jechałem przez kilka okrążeń na 3. pozycji. Na 20. okrążeniu zjechałem do pit stopu. Sam pit stop przebiegł dosyć sprawnie. Niestety przy wyjeździe z alei serwisowej zablokowałem przednie koła i wyleciałem na trawę. Kiedy powróciłem byłem na 7. pozycji. Przede mną jechał Strażak. Naciskałem na niego przez 10 okrążeń. Jednak ten zawodnik bronił się bardzo agresywnie i nie byłem w stanie go wyprzedzić. Podsumowując 7. lokata nie jest zła jak na pierwszy raz grania na tym modzie. Jazda w tej lidze sprawia mi naprawdę wiele frajdy. Przede wszystkim fizyka jazdy jest wspaniała! Mam nadzieje że znajdę fotel kierowcy podstawowego i będę mógł walczyć w tak wspaniałej lidze. Pozdrawiam!"
NAJBLIŻSZE SESJE
SERWERY
Serwer F1
Adres:
91.237.52.91:10000
Tor:
Sesja:
F1, Wyścig
Serwer wyłączony
Serwer F1 | |
Serwer GT | |
Serwer egzaminacyjny |
POGODA
Słonecznie
Powietrze:
23 °C
Tor:
34 °C
NIE
25 °C
PON
23 °C
WTO
24 °C
TEAMSPEAK
ADMINISTRACJA GŁÓWNA
KLASYFIKACJA
Kierowcy | Zespoły |
Seria F1 | ||
---|---|---|
01 | Adrian Babiński | 537 |
02 | Patryk Krutyj | 462 |
03 | Aleksy Mainusz | 364 |
Seria GT | ||
---|---|---|
01 | Patryk Krutyj | 253 |
02 | Radosław Bogusz | 191 |
03 | Mateusz Bogusz | 177 |