AKTUALNOŚCI
WIADOMOŚĆ
Seria GP2 | 28 listopada 2015
Konrad Żerebiec najlepszy w zmiennych warunkach!
Konrad Żerebiec (Mercedes) wykorzystując zmienne warunki pogodowe zdobył Pole Position przed niedzielnym wyścigiem. W pierwszej linii ustawi się wraz z Aleksym Mainuszem (DFP), a trójkę zamknął Mateusz Bogusz (ART).
Podczas kwalifikacji warunki zmieniały się jak w kalejdoskopie. Przez połowę sesji padał nieustanny deszcz, zmuszając kierowców do założenia deszczówek, następne 5. minut kierowcy pokonywali okrążeniach na przejściowym ogumieni, by na końcu założyć softy.
Z pierwszej linii wyruszy Konrad Żerebiec (Mercedes), przed Aleksym Mainuszem (DFP). Zaraz za nimi swoje bolidy ustawi ekipa ART - Mateusz Bogusz i Marcel Pawiński. Piąty czas uzyskał Mateusz Majka (Hyperion). Wraz z Majką w linii wyruszy Łukasz Zalewski (Dragon). Czwartą linię zajął zespół Williamsa - Maciej Wysmulski i Jacek Hamburg. Dziesiątkę zamknął Dawid Płonka (Mercedes) i Jakub Brański (HRT).'
Jedenasty czas uzyskał Mateusz Sowa (Logitech), przed Dawidem Kuszel (Ferrari). Trzynaste miejsce należy do Macieja Parucha (HRT). Tabelę zamknął Karol Piękoś (Hyperion), Damian Wolkiewicz, Maciej Miłosz (obaj Rebellion) i Patryk Osadnik (Dragon), który nie uzyskał progu czasowego.
Najbardziej emocjonujące jak do tej pory kwalifikacje za nami. Czy tytuł mistrzowski rozstrzygnie się na torze Indianapolis? Start wyścigu o 20:00. Zapraszamy!
Kary:
Jakub Brański:
+0,5 sek za 13.3a
+1 PK za 14.1
Damian Wolkiewicz:
+0,5 sek za 13.3a
+1 PK za 14.1
Marcel Pawiński:
+1 PK za 10.5
Dawid Kuszel:
+1 PK za 14.1
Maciej Paruch:
+1 PK za 14.1
Z pierwszej linii wyruszy Konrad Żerebiec (Mercedes), przed Aleksym Mainuszem (DFP). Zaraz za nimi swoje bolidy ustawi ekipa ART - Mateusz Bogusz i Marcel Pawiński. Piąty czas uzyskał Mateusz Majka (Hyperion). Wraz z Majką w linii wyruszy Łukasz Zalewski (Dragon). Czwartą linię zajął zespół Williamsa - Maciej Wysmulski i Jacek Hamburg. Dziesiątkę zamknął Dawid Płonka (Mercedes) i Jakub Brański (HRT).'
Jedenasty czas uzyskał Mateusz Sowa (Logitech), przed Dawidem Kuszel (Ferrari). Trzynaste miejsce należy do Macieja Parucha (HRT). Tabelę zamknął Karol Piękoś (Hyperion), Damian Wolkiewicz, Maciej Miłosz (obaj Rebellion) i Patryk Osadnik (Dragon), który nie uzyskał progu czasowego.
Najbardziej emocjonujące jak do tej pory kwalifikacje za nami. Czy tytuł mistrzowski rozstrzygnie się na torze Indianapolis? Start wyścigu o 20:00. Zapraszamy!
Kary:
Jakub Brański:
+0,5 sek za 13.3a
+1 PK za 14.1
Damian Wolkiewicz:
+0,5 sek za 13.3a
+1 PK za 14.1
Marcel Pawiński:
+1 PK za 10.5
Dawid Kuszel:
+1 PK za 14.1
Maciej Paruch:
+1 PK za 14.1
Wyniki:
Poz | Kierowca | Zespół | Okr | Czas |
---|---|---|---|---|
01 | Konrad Żerebiec | Mercedes GP2 | 27 | 1:17.111 |
02 | Aleksy Mainusz | DFP Racing GP2 | 26 | 1:17.174 |
03 | Mateusz Bogusz | ART | 24 | 1:17.823 |
04 | Marcel Pawiński | ART | 26 | 1:17.943 |
05 | Mateusz Majka | Hyperion | 23 | 1:17.975 |
06 | Łukasz Zalewski | Dragon GP2 | 26 | 1:18.427 |
07 | Maciej Wysmulski | Williams Martini | 14 | 1:18.474 |
08 | Jacek Hamburg | Williams Martini | 25 | 1:18.539 |
09 | Dawid Płonka | Mercedes GP2 | 26 | 1:19.071 |
10 | Jakub Brański | HRT GP2 | 22 | 1:19.576 |
11 | Mateusz Sowa | Logitech | 20 | 1:19.699 |
12 | Dawid Kuszel | Ferrari Marlboro | 26 | 1:19.785 |
13 | Maciej Paruch | HRT GP2 | 22 | 1:19.863 |
14 | Karol Piękoś | Logitech | 21 | 1:20.288 |
15 | Damian Wolkiewicz | RRT | 27 | 1:20.594 |
16 | Maciej Miłosz | RRT | 21 | 1:20.595 |
17 | Patryk Osadnik | Dragon GP2 | 23 | 1:23.342 |
KOMENTARZE
Brak postów
NAJBLIŻSZE SESJE
SERWERY
Serwer F1
Adres:
91.237.52.91:10000
Tor:
Sesja:
F1, Wyścig
Serwer wyłączony
Serwer F1 | |
Serwer GT | |
Serwer egzaminacyjny |
POGODA
Słonecznie
Powietrze:
26 °C
Tor:
39 °C
PIĄ
26 °C
SOB
23 °C
NIE
19 °C
TEAMSPEAK
ADMINISTRACJA GŁÓWNA
KLASYFIKACJA
Kierowcy | Zespoły |
Seria F1 | ||
---|---|---|
01 | Adrian Babiński | 537 |
02 | Patryk Krutyj | 462 |
03 | Aleksy Mainusz | 364 |
Seria GT | ||
---|---|---|
01 | Patryk Krutyj | 253 |
02 | Radosław Bogusz | 191 |
03 | Mateusz Bogusz | 177 |