AKTUALNOŚCI
WIADOMOŚĆ
10 maja 2012
Węgry - koniec coraz bliżej
Zdecydowanie najnudniejszy tor w kalendarzu, arena corocznych procesji od startu do mety. Charakterystyka tego obiektu niemal całkowicie uniemożliwia wyprzedzanie, stąd też szczególnie ważne są tu pozycje wywalczone podczas kwalifikacji. Tor jest mało używany - nawierzchnia nie jest nagumowana, a nanoszony z pobliskich pól kurz z pewnością nie pomaga kierowcom.
Okrążenie zaczynamy na długiej prostej. Dojeżdżamy do pierwszego zakrętu, który trochę schodzi w dół. Jest to charakterystyczny nawrót, ponieważ jest długi i szeroki. Bardzo rzadko dochodzi tam do wypadków, tuż po rozpoczęciu wyścigu. Wyjeżdżając z zakrętu numer 1 zmierzamy do zakrętu numer 2. Jest to również nawrót, tym razem lewoskrętny. Tutaj następuje ciągły spadek poziomu, położenia toru. Trzeci zakręt pokonujemy na pełnym gazie, gdzie czeka na nas mała prosta. Jest ona dosyć nietypowa, ponieważ do około połowy zakrętu jedziemy w dół, a później rozpoczyna się jazda pod górkę. Przed zakrętem numer cztery pokonujemy krótkie odbicie w prawo, po czym dojeżdżamy do lewego zakrętu. Na tej części toru należy bardzo uważać, gdyż każdy drobny błąd skutkuje wjechaniem w żwir. Następnie pokonujemy długi, szybki nawrót w prawo. Po krótkim prostym odcinku docieramy do szykany. Później nadchodzi podobna sekwencja. Następnie chwila odpoczynku dla kierowcy i po prostej pokonujemy zakręt w prawo i kawałeczek prostej. Potem lewy nawrót oraz ostatni zakręt w prawo i wyjeżdżamy na prostą startową.
W serii F1 tradycyjnie wśród faworytów stawiany jest zespół Monster Mercedes i jego kierowcy - Patryk Krutyj oraz Adam Jurzysta. Zespoły Infiniti i Ferrari mogą dużo namieszać. Czy ktoś inny włączy się do rywalizacji o czołowe lokaty?
W GP2 o mistrzostwo ligi walczą zespoły Maserati i Verva Racing. Ciekawy pojedynek zapowiada się pomiędzy zespołami Renault i Honda. Z pewnością teraz będzie liczył się każdy zdobyty punkt.
Okrążenie zaczynamy na długiej prostej. Dojeżdżamy do pierwszego zakrętu, który trochę schodzi w dół. Jest to charakterystyczny nawrót, ponieważ jest długi i szeroki. Bardzo rzadko dochodzi tam do wypadków, tuż po rozpoczęciu wyścigu. Wyjeżdżając z zakrętu numer 1 zmierzamy do zakrętu numer 2. Jest to również nawrót, tym razem lewoskrętny. Tutaj następuje ciągły spadek poziomu, położenia toru. Trzeci zakręt pokonujemy na pełnym gazie, gdzie czeka na nas mała prosta. Jest ona dosyć nietypowa, ponieważ do około połowy zakrętu jedziemy w dół, a później rozpoczyna się jazda pod górkę. Przed zakrętem numer cztery pokonujemy krótkie odbicie w prawo, po czym dojeżdżamy do lewego zakrętu. Na tej części toru należy bardzo uważać, gdyż każdy drobny błąd skutkuje wjechaniem w żwir. Następnie pokonujemy długi, szybki nawrót w prawo. Po krótkim prostym odcinku docieramy do szykany. Później nadchodzi podobna sekwencja. Następnie chwila odpoczynku dla kierowcy i po prostej pokonujemy zakręt w prawo i kawałeczek prostej. Potem lewy nawrót oraz ostatni zakręt w prawo i wyjeżdżamy na prostą startową.
W serii F1 tradycyjnie wśród faworytów stawiany jest zespół Monster Mercedes i jego kierowcy - Patryk Krutyj oraz Adam Jurzysta. Zespoły Infiniti i Ferrari mogą dużo namieszać. Czy ktoś inny włączy się do rywalizacji o czołowe lokaty?
W GP2 o mistrzostwo ligi walczą zespoły Maserati i Verva Racing. Ciekawy pojedynek zapowiada się pomiędzy zespołami Renault i Honda. Z pewnością teraz będzie liczył się każdy zdobyty punkt.
NAJBLIŻSZE SESJE
SERWERY
Serwer F1
Adres:
91.237.52.91:10000
Tor:
Sesja:
F1, Wyścig
Serwer wyłączony
Serwer F1 | |
Serwer GT | |
Serwer egzaminacyjny |
POGODA
Słonecznie
Powietrze:
20 °C
Tor:
29 °C
CZW
23 °C
PIĄ
26 °C
SOB
23 °C
TEAMSPEAK
ADMINISTRACJA GŁÓWNA
KLASYFIKACJA
Kierowcy | Zespoły |
Seria F1 | ||
---|---|---|
01 | Adrian Babiński | 537 |
02 | Patryk Krutyj | 462 |
03 | Aleksy Mainusz | 364 |
Seria GT | ||
---|---|---|
01 | Patryk Krutyj | 253 |
02 | Radosław Bogusz | 191 |
03 | Mateusz Bogusz | 177 |