FacebookYouTubeTwitchCupSell
WIADOMOŚĆ
Seria GP2 | 12 marca 2013
Żadnej kary czasowej
Dzięki wyjazdowi samochodu bezpieczeństwa, obyło się bez kar czasowych. Co oznacza, że wyniki nieoficjalne są jednocześnie tymi oficjalnymi.

Damian Grygo:
Brak kary za kolizję w 4:15 - niespełniony punkt 14.2a

Igor Borzęcki:
Brak kary za ścięcia w 3:22, 5:21, 12:17, 16:30, 17:54 - łączny zysk poniżej sekundy

Jakub Brański:
Brak kary za ścięcia w 4:10, 9:17, 11:15, 11:57, 14:44, 14:46, 16:08, 23:20, 30:05, 32:34 - łączny zysk poniżej sekundy

Rafał Szostak:
Brak kary czasowej za kolizję w 6:11 - obowiązuje punkt 18.8
+6 PK za 14.3b w 6:11
Brak kary za ścięcia w 3:52, 5:49, 8:57 - łączny zysk poniżej sekundy

Sebastian Cygler:
Brak kary za ścięcia w 9:15, 19:05, 20:26, 30:05, 32:34 - łączny zysk poniżej sekundy

Adrian Pińczuk:
+3 PK za 7.6
Liczba wyświetleń: 5573 (0 użytkowników)
KOMENTARZE
12 mar 2013 11:14
1. Zanim będziecie płakać, przeczytajcie UWAŻNIE punkty regulaminu, za które (lub nie) dostaliście kary.
2. Przymrużyłem oko za delikatne ścięcia po zakończeniu wyścigu, ale w przyszłości będę karał, jeśli ktoś nagnie moją dobrą wolę.
3. Kierowca nie zostanie ukarany jeśli podczas ścięć stracił na tym, a także, gdy przekroczy linię wyjazdu z pit-lane, a chwilę wcześniej nie był w pit-stopie.
12 mar 2013 11:31
Nie rozumiem czemu mam dostawać karę za bugi w modzie...
12 mar 2013 11:48
Proszę potraktować sytuacje z GP2 jako zakończenie wyścigu za SC i zastosować punkt 18.7.
12 mar 2013 11:53
http://youtu.be/2vdwAV7Y9Gk
Dwa dni tego szukałem. Oto co się dzieje z samochodem, gdy szybciej obracające się koło dotknie wolniej obracające się koło.
Dodane 12 marca 2013 12:54:
Rafał Cupał napisał(a):
Proszę potraktować sytuacje z GP2 jako zakończenie wyścigu za SC i zastosować punkt 18.7.

Regulamin mówi co innego. Nie zmienię tego. Twój błąd, że nie napisałeś, o tym, że gdy SC wyjedzie na dwa okrążenia przed metą, to wyścig musi być zakończony za SC.
12 mar 2013 12:01
Regulamin nie definiuje dokładnie "zakończenia wyścigu za sc", więc interpretacja zależy od administracji serii. Jednak brak zmian w pozycjach w skutek kar za takie kolizje to skandal.
Dodane 12 marca 2013 13:03:
Jako kierowca sprzeciwiam się decyzji administracji GP2 o interpretowaniu regulaminu w sposób, który działa na niekorzyść kierowców, którzy przestrzegają regulaminu.
12 mar 2013 12:31
Jako szef administracji GP2 sprzeciwiam się obwinianiu tej instytucji o błędy administracji głównej.
Dodane 12 marca 2013 13:34:
Jak można inaczej interpretować "zakończenie wyścigu za SC"?
12 mar 2013 12:39
Gdy SC był na ostatnim okrążeniu wyścigu.
12 mar 2013 12:40
Weź popraw ten je*any regulamin! To jest twoja wina, że jest nieprecyzyjny. Jak w 18.8 można pisać o ilości okrążeń. 9 na Spa to prawie 2/3 wyścigu.
Dodane 12 marca 2013 13:41:
Rafał Cupał napisał(a):
Gdy SC był na ostatnim okrążeniu wyścigu.

To byś napisał: "Gdy SC był na ostatnim okrążeniu wyścigu". Być na nim a ukończyć wyścig to dwie różne rzeczy.
Dodane 12 marca 2013 13:42:
Dopóki nie sprecyzujesz regulaminu, będę zawarte w nim punkty interpretował po swojemu. Nie będę się zastanawiał "co autor miał na myśli".
Dodane 12 marca 2013 13:43:
Jak ci się nie podobają moje rządy w GP2, to mnie zwolnij.
12 mar 2013 12:43
Ta zasada istnieje od kilku sezonów, czytaliście ją wiele razy i zaakceptowaliście, więc nie macie prawa obwiniać mnie za to, że nagle zmieniliście zdanie.

A wytykanie błędów to jedno, interpretowanie zasad na niekorzyść dobra ogólnego kierowców i imienia ligi, to co innego.
12 mar 2013 12:45
Błędy zasad są zauważalne dopiero wtedy, gdy sami musimy je egzekwować. Czy to oznacza, że nie można już ich poprawiać, bo wcześniej nikt ich nie zgłosił?
Dodane 12 marca 2013 13:48:
Ku*wa! W 18.7 wyraźnie jest napisane o ukończeniu wyścigu przez SC, czyli PRZEJECHANIU PRZEZ JEGO KIEROWCĘ LINII METY WYŚCIGU! Nie zrobiłem tego, bo wcześniej przejechałem minimalną ilość okrążeń (okres neutralizacji). Więc w tym wypadku obowiązuje punkt 18.8, który mówi o tym, że kary czasowe muszę pomnożyć przez ilość pozostałych okrążeń do mety i podzielić przez 10. (0*15)/10 = 0. Ty to wymyśliłeś. Nie wiem dlaczego masz pretensje do mnie.
NAJBLIŻSZE SESJE
F1WyścigZakończona
GTKwalifikacjeZakończona
GTWyścigZakończona
F1KwalifikacjeZakończona
F1WyścigZakończona
SERWERY
Serwer F1
Adres:
91.237.52.91:10000
Sesja:
F1, Wyścig
Serwer wyłączony
Dołącz na serwer
Serwer F1wył
Serwer GTwył
Serwer egzaminacyjnywył
POGODA
Słonecznie
Słonecznie
Powietrze:
15 °C
Tor:
19 °C
NIE
Deszcz
25 °C
PON
Częściowe zachmurzenie
23 °C
WTO
Deszcz
24 °C
TEAMSPEAK
Serwer TeamSpeak 3
Adres:
91.237.52.91:9987
Serwer wyłączony
Dołącz na serwer
KLASYFIKACJA
KierowcyZespoły
Seria F1
01Adrian Babiński537
02Patryk Krutyj462
03Aleksy Mainusz364
Seria GT
01Patryk Krutyj253
02Radosław Bogusz191
03Mateusz Bogusz177

Aktualności | Ogłoszenia | Pomoc | Download | Regulamin | Polityka prywatności

Kontakt:
f1onlinepl@gmail.com

Liczba odwiedzin:
41 319 819

stat4u

Korzystanie z witryny f1-online.pl oznacza zgodę na wykorzystywanie plików cookie, z których niektóre mogą być już zapisane w folderze przeglądarki.

Więcej informacji można znaleźć w Polityce prywatności.