AKTUALNOŚCI
WIADOMOŚĆ
Seria DTM | 21 marca 2013
Artur Litwin wygrywa na Brands Hatch!
W trzecim wyścigu sezonu serii DTM po raz pierwszy wygrał kierowca Michelin - Artur Litwin. Po ciężkim początku sezonu (4 punkty w pierwszej rundzie) zespół nabiera wiatru w żagle. Drugi na mecie zjawił się kierowca Rockstara Patryk Krutyj, a podium uzupełnił po raz drugi z rzędu kierowca Siemens BMW - Kacper Nogaj.
Na pierwszym okrążeniu doszło tylko do niewielu istotnych zmian, a mianowicie zwycięzca wyścigu Artur spadł na 7 miejsce z 3, a jego kolega zespołowy Dawid Czepiela awansował z ostatniego 10 miejsca na 8 wyprzedzając Dawida Bęgiera (SHR) i Michała Romaszko z Saubera. Na pozycji lidera utrzymywał się zdobywca Pole Position - Adam Jurzysta, a za jego plecami faworyt Patryk Krutyj.
Na pierwszym okrążeniu doszło do kluczowej w przebiegu całego wyścigu kolizji. Jadący na piątej pozycji Sebastian Cygler w ostatnim zakręcie obrócił samochód Rafała Cupała przez co spadł on na przedostatnie miejsce i praktycznie o podium mógł już zapomnieć. W dalszej części wyścigu spore problemy z oponami i odpowiednim torem jazdy miał kierowca Rockstara - Patryk Rogozik, który najpierw jechał na czwartej pozycji przed kierowcami Michelina i ich umiejętnie blokował, a pierwsza trójka w składzie: Adam-Patryk-Kacper umiejętnie uciekała reszcie stawki.
Artur Litwin na 7 okrążeniu dopiero wyprzedził Patryka Rogozika, a po jego wyprzedzeniu przez trzy najbliższe okrążenia odnotowywał za każdym razem najlepsze okrążenia wyścigu przez co pokazał, jak bardzo jest szybki.
Na 10 okrążeniu Patryka Rogozika wyprzedził drugi kierowca Michelin - Dawid Czepiela, który w tym wyścigu prezentował niezłe tempo. Po raz pierwszy Dawid był zadowolony ze swojego tempa wyścigowego i jak pokazał uporał się z nadmiernym zużyciem opon. Jak powiedział Dawid wiele mu pomógł kolega zespołowy Artur.
Na 13 okrążeniu za szeroko w ostatnim zakręcie wyjechał Patryk Rogozik przez co wywinął malowniczego spina.
Na 15 okrążeniu do pit-lane na wymianę ogumienia zjechał pierwszy kierowca z czołówki - Adam Jurzysta. Był on jedynym kierowcą z przodu stawki, który wybrał strategię dwóch zjazdów przez co nie mógł się włączyć do walki nawet o podium. Reszta kierowców zjeżdżała do swoich mechaników tylko raz.
Okrążenie później widzieliśmy dziwną sytuację na torzę, żółta flaga utrzymywała się przez kilkadziesiąt sekund, gdyż po zewnętrznej części jednego z zakrętów zatrzymał się samochód Rockstara prowadzony przez Patryka Rogozika. Przyczyna zatrzymania się kierowcy nie jest do końca znana, lecz w padoku mówi się, że kierowca musiał skorzystać z toalety. Na tym samym okrążeniu odnotowaliśmy zmianę na pozycji v-ce lidera, a na drugiej lokacie zjawił się Artur Litwin wyprzedzając Kacpra Nogaja.
Od około 37 okrążenia obserwowaliśmy zacięta walkę o zwycięstwo pomiędzy Patrykiem Krutyjem, a Arturem Litwinem co na 39 okrążeniu zaowocowało atakiem na zakręcie numer jeden. Na wewnętrzną świetnie wszedł Artur Litwin wyprzedzając Patryka Krutyja lecz nie długo się cieszył z tej lokaty, gdyż przed drugim zakrętem Patryk Krutyj agresywnie dohamował wracając na pierwszą pozycję.
Na ostatnim okrążeniu Artur Litwin bez większych problemów wyprzedził Patryka Krutyja, który specjalnie się nie bronił, gdyż w kiepskim stanie były jego opony.
Na pierwszym okrążeniu doszło tylko do niewielu istotnych zmian, a mianowicie zwycięzca wyścigu Artur spadł na 7 miejsce z 3, a jego kolega zespołowy Dawid Czepiela awansował z ostatniego 10 miejsca na 8 wyprzedzając Dawida Bęgiera (SHR) i Michała Romaszko z Saubera. Na pozycji lidera utrzymywał się zdobywca Pole Position - Adam Jurzysta, a za jego plecami faworyt Patryk Krutyj.
Na pierwszym okrążeniu doszło do kluczowej w przebiegu całego wyścigu kolizji. Jadący na piątej pozycji Sebastian Cygler w ostatnim zakręcie obrócił samochód Rafała Cupała przez co spadł on na przedostatnie miejsce i praktycznie o podium mógł już zapomnieć. W dalszej części wyścigu spore problemy z oponami i odpowiednim torem jazdy miał kierowca Rockstara - Patryk Rogozik, który najpierw jechał na czwartej pozycji przed kierowcami Michelina i ich umiejętnie blokował, a pierwsza trójka w składzie: Adam-Patryk-Kacper umiejętnie uciekała reszcie stawki.
Artur Litwin na 7 okrążeniu dopiero wyprzedził Patryka Rogozika, a po jego wyprzedzeniu przez trzy najbliższe okrążenia odnotowywał za każdym razem najlepsze okrążenia wyścigu przez co pokazał, jak bardzo jest szybki.
Na 10 okrążeniu Patryka Rogozika wyprzedził drugi kierowca Michelin - Dawid Czepiela, który w tym wyścigu prezentował niezłe tempo. Po raz pierwszy Dawid był zadowolony ze swojego tempa wyścigowego i jak pokazał uporał się z nadmiernym zużyciem opon. Jak powiedział Dawid wiele mu pomógł kolega zespołowy Artur.
Na 13 okrążeniu za szeroko w ostatnim zakręcie wyjechał Patryk Rogozik przez co wywinął malowniczego spina.
Na 15 okrążeniu do pit-lane na wymianę ogumienia zjechał pierwszy kierowca z czołówki - Adam Jurzysta. Był on jedynym kierowcą z przodu stawki, który wybrał strategię dwóch zjazdów przez co nie mógł się włączyć do walki nawet o podium. Reszta kierowców zjeżdżała do swoich mechaników tylko raz.
Okrążenie później widzieliśmy dziwną sytuację na torzę, żółta flaga utrzymywała się przez kilkadziesiąt sekund, gdyż po zewnętrznej części jednego z zakrętów zatrzymał się samochód Rockstara prowadzony przez Patryka Rogozika. Przyczyna zatrzymania się kierowcy nie jest do końca znana, lecz w padoku mówi się, że kierowca musiał skorzystać z toalety. Na tym samym okrążeniu odnotowaliśmy zmianę na pozycji v-ce lidera, a na drugiej lokacie zjawił się Artur Litwin wyprzedzając Kacpra Nogaja.
Od około 37 okrążenia obserwowaliśmy zacięta walkę o zwycięstwo pomiędzy Patrykiem Krutyjem, a Arturem Litwinem co na 39 okrążeniu zaowocowało atakiem na zakręcie numer jeden. Na wewnętrzną świetnie wszedł Artur Litwin wyprzedzając Patryka Krutyja lecz nie długo się cieszył z tej lokaty, gdyż przed drugim zakrętem Patryk Krutyj agresywnie dohamował wracając na pierwszą pozycję.
Na ostatnim okrążeniu Artur Litwin bez większych problemów wyprzedził Patryka Krutyja, który specjalnie się nie bronił, gdyż w kiepskim stanie były jego opony.
Wyniki:
Poz | Kierowca | Zespół | Okr | Czas |
---|---|---|---|---|
01 | Artur Litwin | Michelin | 41 | 0:30:03.539 |
02 | Patryk Krutyj | Rockstar | 41 | +0:01.199 |
03 | Kacper Nogaj | Siemens BMW | 41 | +0:10.423 |
04 | Adam Jurzysta | SHR | 41 | +0:15.040 |
05 | Dawid Czepiela | Michelin | 41 | +0:18.384 |
06 | Rafał Cupał | Siemens BMW | 40 | +1 okr. |
07 | Sebastian Cygler | Castrol Mercedes | 40 | +1 okr. |
08 | Patryk Rogozik | Rockstar | 39 | +2 okr. |
09 | Dawid Bęgier | SHR | 38 | +3 okr. |
10 | Michał Romaszko | Sauber DTM | 38 | +3 okr. |
KOMENTARZE
Brak postów
NAJBLIŻSZE SESJE
SERWERY
Serwer F1
Adres:
91.237.52.91:10000
Tor:
Sesja:
F1, Wyścig
Serwer wyłączony
Serwer F1 | |
Serwer GT | |
Serwer egzaminacyjny |
POGODA
Deszcz
Powietrze:
15 °C
Tor:
15 °C
PON
16 °C
WTO
22 °C
ŚRO
22 °C
TEAMSPEAK
ADMINISTRACJA GŁÓWNA
KLASYFIKACJA
Kierowcy | Zespoły |
Seria F1 | ||
---|---|---|
01 | Adrian Babiński | 537 |
02 | Patryk Krutyj | 462 |
03 | Aleksy Mainusz | 364 |
Seria GT | ||
---|---|---|
01 | Patryk Krutyj | 253 |
02 | Radosław Bogusz | 191 |
03 | Mateusz Bogusz | 177 |