24 lut 2014 17:03
FORUM
FORUM OGÓLNE
24 lut 2014 17:26
Kacper Nogaj napisał(a):
A po co realne malowania bolidów, skoro ich fizyka również jest inna niż w realu?
A po co realne malowania bolidów, skoro ich fizyka również jest inna niż w realu?
24 lut 2014 17:36
Szkoda, a myślałem, że będą 4 mieszanki opon, a jak zwykle du*a. Już lepiej dajcie dwa kolory, a nie będziecie mnie tu oszukiwać.
24 lut 2014 17:51
Rafał Cupał napisał(a):
To nie to samo.
Kacper Nogaj napisał(a):
A po co realne malowania bolidów, skoro ich fizyka również jest inna niż w realu?
A po co realne malowania bolidów, skoro ich fizyka również jest inna niż w realu?
To nie to samo.
24 lut 2014 18:01
Co do migającej "wody". Normalne, po jakimś czasie się przyzwyczaicie (według mnie). Ja również na początku myślałem "WTF? Burza jakaś czy zdjęcia mi robią ..." ale po pewnym czasie przestałem na to zwracać uwagę.
24 lut 2014 18:11
Kacper Nogaj napisał(a):
Ale zasada jest ta sama. Malowania bolidów F1 kojarzą się z realnymi zespołami i ich pozycjami w stawce głównie z powodu różnic w osiągach bolidów. My daliśmy bolidom realne malowania, ale osiągi pozostawiliśmy od realiów niezależne. Kolory opon również w realiach posiadają znaczenie w postaci specyfikacji mieszanki. Podobnie jak z malowaniami bolidów, u nas wygląd opon wzięty jest z reala, ale to, z czym zgodnie z realiami powinien być związany, czyli z fizyką, już nie.
W skrócie: celem jest upodobnienie wyglądem wyścigów serii F1 i GP2 do ich realnych odpowiedników.
Rafał Cupał napisał(a):
To nie to samo.
Kacper Nogaj napisał(a):
A po co realne malowania bolidów, skoro ich fizyka również jest inna niż w realu?
A po co realne malowania bolidów, skoro ich fizyka również jest inna niż w realu?
To nie to samo.
Ale zasada jest ta sama. Malowania bolidów F1 kojarzą się z realnymi zespołami i ich pozycjami w stawce głównie z powodu różnic w osiągach bolidów. My daliśmy bolidom realne malowania, ale osiągi pozostawiliśmy od realiów niezależne. Kolory opon również w realiach posiadają znaczenie w postaci specyfikacji mieszanki. Podobnie jak z malowaniami bolidów, u nas wygląd opon wzięty jest z reala, ale to, z czym zgodnie z realiami powinien być związany, czyli z fizyką, już nie.
W skrócie: celem jest upodobnienie wyglądem wyścigów serii F1 i GP2 do ich realnych odpowiedników.
24 lut 2014 19:32
Szukam zespolu w GP2 jakby cuśśśś
B)
B)Zmodyfikowane 24 lut 2014 19:33 przez Daniel Żabiński.
24 lut 2014 19:34
Rafał Cupał napisał(a):
hahahahahha kabaret jak
, to po co ta zabawa z kolorami? Jednak dobrze, że nie wybrałem F1.
A aktualizacje da sie na pewno jakoś ominąć z oponami
U Baronera robiliśmy tak, że w ulepszeniach w grze wybieralismy mieszanke, i potem sprawdzalismy na serwie czy kazdy ma dobrą. To zajmowało tyle samo czasu ile sprawdzenie pingów, a poza tym było widać w kodzie ulepszeń w plikach z wynikami
Zgadza się.
hahahahahha kabaret jak
, to po co ta zabawa z kolorami? Jednak dobrze, że nie wybrałem F1.A aktualizacje da sie na pewno jakoś ominąć z oponami
U Baronera robiliśmy tak, że w ulepszeniach w grze wybieralismy mieszanke, i potem sprawdzalismy na serwie czy kazdy ma dobrą. To zajmowało tyle samo czasu ile sprawdzenie pingów, a poza tym było widać w kodzie ulepszeń w plikach z wynikami
24 lut 2014 20:58
Jednak dobrze, że nie wybrałem F1.
W GP2 jest identyczne rozwiązanie.
to po co ta zabawa z kolorami?
Wyjaśniłem to w poprzednim poście.
Dodane 24 lutego 2014 22:05:
Po wprowadzeniu innej fizyki dla każdej mieszanki praktycznie nastąpiła by tylko jedna zmiana: w części wyścigów różnica zużycia pomiędzy mieszanką bardziej twardą i bardziej miękką byłaby większa (zapewne dwukrotnie) niż w pozostałych wyścigach. Mam nadzieję, że narzekacie tylko z powodu braku tego zjawiska.
24 lut 2014 21:14
Rafik, wyjaśnienie jest logiczne, ale w praktyce mało sensowne. To tylko dokładanie sobie roboty i tworzenie złudnego obrazu rzeczywistości. Jeśli ktoś nowy usłyszy że przyczepność mieszanek w zestawach super soft - medium i soft - hard jest taka sama, poczuje się oszukany - i to niebezpodstawnie.
NAJBLIŻSZE SESJE
GP Brazylii
| Kwalifikacje | Zakończona |
| Wyścig | Zakończona |
SERWERY

Serwer F1
Adres:
91.237.52.91:10000
Tor:
Sesja:
F1, Wyścig
Serwer wyłączony
| Serwer F1 | ![]() |
| Serwer egzaminacyjny | ![]() |
POGODA

Zachmurzenie
Powietrze:
17 °C
Tor:
23 °C
ŚRO

24 °C
CZW

17 °C
PIĄ

21 °C
TEAMSPEAK
ADMINISTRACJA SERII F1
Szef serii:
Pomocnicy:
KLASYFIKACJA
| Kierowcy | Zespoły |
| 01 | Adrian Babiński | 537 |
| 02 | Patryk Krutyj | 462 |
| 03 | Aleksy Mainusz | 364 |
| 04 | Marcel Pawiński | 316 |
| 05 | Dawid Czepiela | 269 |
| 06 | Maciej Wysmulski | 200 |
| 07 | Radosław Cupał | 189 |
| 08 | Wojciech Bobrowicz | 149 |
| 09 | Damian Wolkiewicz | 146 |
| 10 | Mateusz Majka | 142 |














