FacebookYouTubeTwitchCupSell
FORUM OGÓLNE
24 lut 2014 21:30
Maciej Paruch napisał(a):
Rafik, wyjaśnienie jest logiczne, ale w praktyce mało sensowne. To tylko dokładanie sobie roboty i tworzenie złudnego obrazu rzeczywistości. Jeśli ktoś nowy usłyszy że przyczepność mieszanek w zestawach super soft - medium i soft - hard jest taka sama, poczuje się oszukany - i to niebezpodstawnie.


Właśnie


Zauważyłem to już w GP2.
Rafał, jeździłem dwa sezony w pewnej lidze z takimi oponami i wiem ile to daje frajdy i jak fajnie sie kombinuje z oponami.Fajnie by było gdybyś dał się przekonać.

Idąc twoim tokiem rozumowania, za rok bolidy u nas będa miały te paskudne "siurkowe" nosy, oryginalne malowania, ale będa kręcić 17 000 obrotów, tak?
Skoro tak, to czemu w GP2 nie chcesz różnych dostawców silników, skoro
My daliśmy bolidom realne malowania, ale osiągi pozostawiliśmy od realiów niezależne.
? Czemu bolidy w F1 nie kręcą 24 tysi obrotów żeby była większa frajda z jazdy, skoro NIE PATRZYSZ na parametry realnych bolidów?
24 lut 2014 21:48
Jest jeszcze druga praktyczna zmiana - ogólna kontrola zużycia opon podczas GP.

NIE PATRZYSZ na parametry realnych bolidów?

A to jest typowy skutek nadinterpretacji słów. Nie napisałem, że nie patrzę. Nasza (lub wykorzystywana przez nas) fizyka bazuje na parametrach realnych bolidów. Napisałem tylko, że odrzucamy różnicę pomiędzy bolidami w realnej F1 (na rzecz osiągów ustalanych przez system ulepszeń).

Niech administracja F1 ustali, czy większość kierowców chce rozróżnienia fizyki wszystkich 4 mieszanek, to może na następne GP wprowadzę zmianę. Podobnie w GP2.
24 lut 2014 22:00
Patryk Krutyj napisał(a):
Czemu w serii F1 do wyboru jest Miękka i Twarda mieszanka? Powinno być Super Miękka i Pośrednia. Kolory się zgadzają.
Dodane 24 lutego 2014 12:06:
Haha to ma być deszcz?! Pada jak <cenzura>, a na deszczówkach jeździ się jak po suchym i czasy nie wiele gorsze od tych na slickach. Parodia.


Dokładnie, jezdzilem rano na deszczu (bardzo padalo), a auto slizgalo sie niewiele bardziej niz na suchym, duzej roznicy nie bylo, moze gora 1s/lap
24 lut 2014 22:05
Czytam te forum, czytam.. i narzuca mi się jedno pytanie:

SERIO?

Wy tutaj się ścigacie i czerpiecie z tego frajdę, czy może źródło waszych przyjemności jest w tym, żeby ładnie wyglądać w fajnych kolorowych oponach (z różną fizyką) na dodatek z nie swoimi kaskami? Jakbyście chcieli się ścigać, nic takiego by was nie interesowało. <głupek>
24 lut 2014 22:17
Radosław Cupał napisał(a):
Czytam te forum, czytam.. i narzuca mi się jedno pytanie:

SERIO?

Wy tutaj się ścigacie i czerpiecie z tego frajdę, czy może źródło waszych przyjemności jest w tym, żeby ładnie wyglądać w fajnych kolorowych oponach (z różną fizyką) na dodatek z nie swoimi kaskami? Jakbyście chcieli się ścigać, nic takiego by was nie interesowało. <głupek>


Jak to nie "z" swoimi kaskami? Ja nadal jezdze w moim zielonym :D
24 lut 2014 22:56
Radosław Cupał napisał(a):
Czytam te forum, czytam.. i narzuca mi się jedno pytanie:

SERIO?

Wy tutaj się ścigacie i czerpiecie z tego frajdę, czy może źródło waszych przyjemności jest w tym, żeby ładnie wyglądać w fajnych kolorowych oponach (z różną fizyką) na dodatek z nie swoimi kaskami? Jakbyście chcieli się ścigać, nic takiego by was nie interesowało. <głupek>


Po pierwsze ty sie tam ucz
Po drugie nie w<cenzura>aj sie między wódke a zakąskę xD
Po trzecie nie bardzo rozumiesz nasze/moje postulaty i argumenty
Po czwarte co mas zna myśli pisząc "nie swój kask"?

Skoro wygląd nie ma dla Ciebie żadnego znaczenia to znajdź sobie moda z kanciastymi autami i tam jeździj :]
25 lut 2014 10:03
Swoją drogą w GP2 opony Medium i Soft zużywają się praktycznie w tym samym tempie, a różnica w osiągach jest na poziomie 1,5s :/
25 lut 2014 10:05
ulepszenia w serii F1 są wyzerowane i każdy startuje z równymi czy jak?

tak sobie lukam i merc, ferrari czy mcl są na równym poziomie... a kasa różna?
25 lut 2014 10:06
Kasa jest z poprzedniego sezonu, po redukcji i można normalnie kupować ulepszenia - o ile ma się na tyle kasy.
25 lut 2014 10:09
to mercedes wygrał konstruktorkę zapewne a na pewno mistrza kierowców i po redukcji ma najmniej?:D
NAJBLIŻSZE SESJE

GP Brazylii

Interlagos

Brazylia
KwalifikacjeZakończona
WyścigZakończona
SERWERY
Serwer F1
Adres:
91.237.52.91:10000
Sesja:
F1, Wyścig
Serwer wyłączony
Dołącz na serwer
Serwer F1wył
Serwer egzaminacyjnywył
POGODA
Słonecznie
Słonecznie
Powietrze:
25 °C
Tor:
37 °C
WTO
Deszcz
26 °C
ŚRO
Zachmurzenie
24 °C
CZW
Deszcz
17 °C
TEAMSPEAK
Serwer TeamSpeak 3
Adres:
91.237.52.91:9987
Serwer wyłączony
Dołącz na serwer
KLASYFIKACJA
KierowcyZespoły
01Adrian Babiński537
02Patryk Krutyj462
03Aleksy Mainusz364
04Marcel Pawiński316
05Dawid Czepiela269
06Maciej Wysmulski200
07Radosław Cupał189
08Wojciech Bobrowicz149
09Damian Wolkiewicz146
10Mateusz Majka142

Aktualności | Ogłoszenia | Pomoc | Download | Regulamin | Polityka prywatności

Kontakt:
f1onlinepl@gmail.com

Liczba odwiedzin:
47 256 719

stat4u

Korzystanie z witryny f1-online.pl oznacza zgodę na wykorzystywanie plików cookie, z których niektóre mogą być już zapisane w folderze przeglądarki.

Więcej informacji można znaleźć w Polityce prywatności.