24 lut 2014 21:30
Maciej Paruch napisał(a):
Właśnie
Zauważyłem to już w GP2.
Rafał, jeździłem dwa sezony w pewnej lidze z takimi oponami i wiem ile to daje frajdy i jak fajnie sie kombinuje z oponami.Fajnie by było gdybyś dał się przekonać.
Idąc twoim tokiem rozumowania, za rok bolidy u nas będa miały te paskudne "siurkowe" nosy, oryginalne malowania, ale będa kręcić 17 000 obrotów, tak?
Skoro tak, to czemu w GP2 nie chcesz różnych dostawców silników, skoro
Rafik, wyjaśnienie jest logiczne, ale w praktyce mało sensowne. To tylko dokładanie sobie roboty i tworzenie złudnego obrazu rzeczywistości. Jeśli ktoś nowy usłyszy że przyczepność mieszanek w zestawach super soft - medium i soft - hard jest taka sama, poczuje się oszukany - i to niebezpodstawnie.
Właśnie
Zauważyłem to już w GP2.
Rafał, jeździłem dwa sezony w pewnej lidze z takimi oponami i wiem ile to daje frajdy i jak fajnie sie kombinuje z oponami.Fajnie by było gdybyś dał się przekonać.
Idąc twoim tokiem rozumowania, za rok bolidy u nas będa miały te paskudne "siurkowe" nosy, oryginalne malowania, ale będa kręcić 17 000 obrotów, tak?
Skoro tak, to czemu w GP2 nie chcesz różnych dostawców silników, skoro
My daliśmy bolidom realne malowania, ale osiągi pozostawiliśmy od realiów niezależne.
? Czemu bolidy w F1 nie kręcą 24 tysi obrotów żeby była większa frajda z jazdy, skoro NIE PATRZYSZ na parametry realnych bolidów? 






, a na deszczówkach jeździ się jak po suchym i czasy nie wiele gorsze od tych na slickach. Parodia.











