FacebookYouTubeTwitchCupSell
FORUM OGÓLNE
20 kwi 2014 21:28
Sebastian Cygler napisał(a):
Bierzecie to pod uwagę, że Rafał może nie wiedzieć jak to naprawić?

Fizyka albo model uszkodzeń. Tam musi leżeć błąd.
20 kwi 2014 21:44
Bari, ja robiłem kary z tego wyścigu i oceniałem co jest skutkiem kolizji a co nie wg własnej interpretacji. Jeżeli jest problem z konsekwentnością w działaniach administracji GP2, to wyjaśnijcie to z nią. SVettel przecież może zmienić kary.
Dodane 21 kwietnia 2014 00:04:
Oczywiście jak znajdę trochę czasu, to zgodnie z wcześniejszą zapowiedzią postaram się poprawić kolizje w F1 i GP2. Oprócz tego mam zamiar w końcu zmienić ten punkt 13.3.
Zmodyfikowane 20 kwi 2014 21:56 przez Rafał Cupał.
21 kwi 2014 05:56
Maciej Paruch napisał(a):
RÓWNI I RÓWNIEJSI?
Impet kolizji Yayo w Hiszpanii nie był duży, tylko że bolid poszkodowanego nie zdołał wytracić prędkości przed bandą - podobnie tutaj. To dlaczego różne kary? Bo Pablos jest w czołówce? Bo tak jest wygodniej? Bo szef serii tak zdecydował? Gdzie pisze że szef serii ma prawo decydować o wysokości kary? Bo ja widzę coś takiego w 13.3:
Jeżeli nastąpił więcej niż jeden z powyższych skutków, wtedy użytkownik otrzyma karę za ten, który przewiduje największą karę.

Najwyższym skutkiem było odpadnięcie tylnego spoilera w bolidzie poszkodowanego. Skąd więc kara za obrót o więcej niż 90 stopni? Może i ten urwany spoiler w bolidzie Czarka to POŚREDNI skutek, ale przypomnę że ja w Hiszpanii też dostałem karę za POŚREDNI skutek.

Coś Rafik kiedyś mówiłeś o impecie uderzenia. Skoro bolid Czarka doleciał do bandy to znaczy, że impet uderzenia był wystarczająco duży, by przyznać większą karę.
Dodane 20 kwietnia 2014 22:05:
Rafał Cupał napisał(a):
Ja np. uważam, że kierowca, który lekko kogoś wypchnął, powinien dostać karę za to, że go lekko wypchnął, a nie za to, że przypadkowo ten kierowca wystrzelił w powietrze, rozbił się i odpadł z wyścigu (o ile brak jest tu jakiegoś wyraźnego wymuszenia zachowania dodatkowej ostrożności).

To napraw te je*ane bolidy GP2.



Dawid Czepiela napisał(a):
Cezary Kołcz napisał(a):
Ktoś sobie żarty stroi? Obrót o więcej niż 90 stopni, serio? Straciłem tylne skrzydło, praktycznie nie mogłem kontynuować jazdy, a delikwent jest sądzony na podstawie paragrafu za obrót? <brawo>


PAN SZOSTAK, nieprzyjaciel Widma robi wszystko, zeby nie zdobyl tytulu. Nie po raz pierwszy sa kontrowersje po jego karach, najwyrazniej nie umie ich robic.


A pAN cZEPIELA i pAN pARUCH pokazują po raz kolejny że są idiotą i szukają tylko byle zaczepki, byle na kogoś naskoczyć. To ja was zaskoczę, te kary akurat nałożył Rafik. Pozdrawiam :)
21 kwi 2014 06:22
pANIE sZOSTAK klasyfikacja...
21 kwi 2014 06:45
Bari, ja robiłem kary z tego wyścigu i oceniałem co jest skutkiem kolizji a co nie wg własnej interpretacji.

To napisz w regulaminie że osoba która nakłada kary, w zależności od impetu uderzenia, przyznaje jedną z następujących kar (i tu wypisane w podpunktach te kary, które są teraz) i wtedy nie będzie wątpliwości. Skoro administracja może szacować zysk na ścięciach toru to niech też szacuje impet uderzenia i karę, wtedy nie będzie żadnych wątpliwości dlaczego jest tak, a nie inaczej.

A pAN cZEPIELA i pAN pARUCH pokazują po raz kolejny że są idiotą i szukają tylko byle zaczepki, byle na kogoś naskoczyć.

Tak, jestem idiotą bo chcę wyjaśnić wątpliwości... <brawo>
21 kwi 2014 07:19
Rafał Cupał napisał(a):

Dodane 21 kwietnia 2014 00:04:
Oczywiście jak znajdę trochę czasu, to zgodnie z wcześniejszą zapowiedzią postaram się poprawić kolizje w F1 i GP2. Oprócz tego mam zamiar w końcu zmienić ten punkt 13.3.


Przecież miałeś ten błąd(F1) naprawić wieki temu.
21 kwi 2014 09:42
Przecież wydałem już kilka nieudanych poprawek, a kolejną miałem wydać w poprzednim tygodniu, ale nie miałem na to czasu.
21 kwi 2014 10:01
Dla przypomnienia: taki jest teraz tor w GP2 gdyby "ktoś" nie wiedział :]
21 kwi 2014 10:11
Szymon Kmiecik napisał(a):
Dla przypomnienia: taki jest teraz tor w GP2 gdyby "ktoś" nie wiedział :]

Windowsowy kursor użyty jako strzałka pokazująca kierunek jazdy... Serio?
NAJBLIŻSZE SESJE

GP Brazylii

Interlagos

Brazylia
KwalifikacjeZakończona
WyścigZakończona
SERWERY
Serwer F1
Adres:
91.237.52.91:10000
Sesja:
F1, Wyścig
Serwer wyłączony
Dołącz na serwer
Serwer F1wył
Serwer egzaminacyjnywył
POGODA
Zachmurzenie
Zachmurzenie
Powietrze:
11 °C
Tor:
11 °C
PON
Deszcz
17 °C
WTO
Częściowe zachmurzenie
23 °C
ŚRO
Słonecznie
25 °C
TEAMSPEAK
Serwer TeamSpeak 3
Adres:
91.237.52.91:9987
Serwer wyłączony
Dołącz na serwer
KLASYFIKACJA
KierowcyZespoły
01Adrian Babiński537
02Patryk Krutyj462
03Aleksy Mainusz364
04Marcel Pawiński316
05Dawid Czepiela269
06Maciej Wysmulski200
07Radosław Cupał189
08Wojciech Bobrowicz149
09Damian Wolkiewicz146
10Mateusz Majka142

Aktualności | Ogłoszenia | Pomoc | Download | Regulamin | Polityka prywatności

Kontakt:
f1onlinepl@gmail.com

Liczba odwiedzin:
47 079 172

stat4u

Korzystanie z witryny f1-online.pl oznacza zgodę na wykorzystywanie plików cookie, z których niektóre mogą być już zapisane w folderze przeglądarki.

Więcej informacji można znaleźć w Polityce prywatności.