FORUM
FORUM OGÓLNE
20 kwi 2014 21:28
Sebastian Cygler napisał(a):
Fizyka albo model uszkodzeń. Tam musi leżeć błąd.
Bierzecie to pod uwagę, że Rafał może nie wiedzieć jak to naprawić?
Fizyka albo model uszkodzeń. Tam musi leżeć błąd.
20 kwi 2014 21:44
Bari, ja robiłem kary z tego wyścigu i oceniałem co jest skutkiem kolizji a co nie wg własnej interpretacji. Jeżeli jest problem z konsekwentnością w działaniach administracji GP2, to wyjaśnijcie to z nią. SVettel przecież może zmienić kary.
Dodane 21 kwietnia 2014 00:04:
Oczywiście jak znajdę trochę czasu, to zgodnie z wcześniejszą zapowiedzią postaram się poprawić kolizje w F1 i GP2. Oprócz tego mam zamiar w końcu zmienić ten punkt 13.3.
Dodane 21 kwietnia 2014 00:04:
Oczywiście jak znajdę trochę czasu, to zgodnie z wcześniejszą zapowiedzią postaram się poprawić kolizje w F1 i GP2. Oprócz tego mam zamiar w końcu zmienić ten punkt 13.3.
Zmodyfikowane 20 kwi 2014 21:56 przez Rafał Cupał.
21 kwi 2014 05:56
Maciej Paruch napisał(a):
Dawid Czepiela napisał(a):
A pAN cZEPIELA i pAN pARUCH pokazują po raz kolejny że są idiotą i szukają tylko byle zaczepki, byle na kogoś naskoczyć. To ja was zaskoczę, te kary akurat nałożył Rafik. Pozdrawiam
RÓWNI I RÓWNIEJSI?
Impet kolizji Yayo w Hiszpanii nie był duży, tylko że bolid poszkodowanego nie zdołał wytracić prędkości przed bandą - podobnie tutaj. To dlaczego różne kary? Bo Pablos jest w czołówce? Bo tak jest wygodniej? Bo szef serii tak zdecydował? Gdzie pisze że szef serii ma prawo decydować o wysokości kary? Bo ja widzę coś takiego w 13.3:
Najwyższym skutkiem było odpadnięcie tylnego spoilera w bolidzie poszkodowanego. Skąd więc kara za obrót o więcej niż 90 stopni? Może i ten urwany spoiler w bolidzie Czarka to POŚREDNI skutek, ale przypomnę że ja w Hiszpanii też dostałem karę za POŚREDNI skutek.
Coś Rafik kiedyś mówiłeś o impecie uderzenia. Skoro bolid Czarka doleciał do bandy to znaczy, że impet uderzenia był wystarczająco duży, by przyznać większą karę.
Dodane 20 kwietnia 2014 22:05:
Rafał Cupał napisał(a):
To napraw te je*ane bolidy GP2.
Impet kolizji Yayo w Hiszpanii nie był duży, tylko że bolid poszkodowanego nie zdołał wytracić prędkości przed bandą - podobnie tutaj. To dlaczego różne kary? Bo Pablos jest w czołówce? Bo tak jest wygodniej? Bo szef serii tak zdecydował? Gdzie pisze że szef serii ma prawo decydować o wysokości kary? Bo ja widzę coś takiego w 13.3:
Jeżeli nastąpił więcej niż jeden z powyższych skutków, wtedy użytkownik otrzyma karę za ten, który przewiduje największą karę.
Najwyższym skutkiem było odpadnięcie tylnego spoilera w bolidzie poszkodowanego. Skąd więc kara za obrót o więcej niż 90 stopni? Może i ten urwany spoiler w bolidzie Czarka to POŚREDNI skutek, ale przypomnę że ja w Hiszpanii też dostałem karę za POŚREDNI skutek.
Coś Rafik kiedyś mówiłeś o impecie uderzenia. Skoro bolid Czarka doleciał do bandy to znaczy, że impet uderzenia był wystarczająco duży, by przyznać większą karę.
Dodane 20 kwietnia 2014 22:05:
Rafał Cupał napisał(a):
Ja np. uważam, że kierowca, który lekko kogoś wypchnął, powinien dostać karę za to, że go lekko wypchnął, a nie za to, że przypadkowo ten kierowca wystrzelił w powietrze, rozbił się i odpadł z wyścigu (o ile brak jest tu jakiegoś wyraźnego wymuszenia zachowania dodatkowej ostrożności).
To napraw te je*ane bolidy GP2.
Dawid Czepiela napisał(a):
Cezary Kołcz napisał(a):
PAN SZOSTAK, nieprzyjaciel Widma robi wszystko, zeby nie zdobyl tytulu. Nie po raz pierwszy sa kontrowersje po jego karach, najwyrazniej nie umie ich robic.
Ktoś sobie żarty stroi? Obrót o więcej niż 90 stopni, serio? Straciłem tylne skrzydło, praktycznie nie mogłem kontynuować jazdy, a delikwent jest sądzony na podstawie paragrafu za obrót?

PAN SZOSTAK, nieprzyjaciel Widma robi wszystko, zeby nie zdobyl tytulu. Nie po raz pierwszy sa kontrowersje po jego karach, najwyrazniej nie umie ich robic.
A pAN cZEPIELA i pAN pARUCH pokazują po raz kolejny że są idiotą i szukają tylko byle zaczepki, byle na kogoś naskoczyć. To ja was zaskoczę, te kary akurat nałożył Rafik. Pozdrawiam

21 kwi 2014 06:22
pANIE sZOSTAK klasyfikacja...
21 kwi 2014 06:45
Bari, ja robiłem kary z tego wyścigu i oceniałem co jest skutkiem kolizji a co nie wg własnej interpretacji.
To napisz w regulaminie że osoba która nakłada kary, w zależności od impetu uderzenia, przyznaje jedną z następujących kar (i tu wypisane w podpunktach te kary, które są teraz) i wtedy nie będzie wątpliwości. Skoro administracja może szacować zysk na ścięciach toru to niech też szacuje impet uderzenia i karę, wtedy nie będzie żadnych wątpliwości dlaczego jest tak, a nie inaczej.
A pAN cZEPIELA i pAN pARUCH pokazują po raz kolejny że są idiotą i szukają tylko byle zaczepki, byle na kogoś naskoczyć.
Tak, jestem idiotą bo chcę wyjaśnić wątpliwości...

21 kwi 2014 07:19
Rafał Cupał napisał(a):
Dodane 21 kwietnia 2014 00:04:
Oczywiście jak znajdę trochę czasu, to zgodnie z wcześniejszą zapowiedzią postaram się poprawić kolizje w F1 i GP2. Oprócz tego mam zamiar w końcu zmienić ten punkt 13.3.
Przecież miałeś ten błąd(F1) naprawić wieki temu.
Dodane 21 kwietnia 2014 00:04:
Oczywiście jak znajdę trochę czasu, to zgodnie z wcześniejszą zapowiedzią postaram się poprawić kolizje w F1 i GP2. Oprócz tego mam zamiar w końcu zmienić ten punkt 13.3.
Przecież miałeś ten błąd(F1) naprawić wieki temu.
21 kwi 2014 09:42
Przecież wydałem już kilka nieudanych poprawek, a kolejną miałem wydać w poprzednim tygodniu, ale nie miałem na to czasu.
21 kwi 2014 10:01
21 kwi 2014 10:11
NAJBLIŻSZE SESJE
GP Brazylii
Kwalifikacje | Zakończona |
Wyścig | Zakończona |
SERWERY

Serwer F1
Adres:
91.237.52.91:10000
Tor:
Sesja:
F1, Wyścig
Serwer wyłączony
Serwer F1 | ![]() |
Serwer egzaminacyjny | ![]() |
POGODA

Zachmurzenie
Powietrze:
11 °C
Tor:
11 °C
PON

17 °C
WTO

23 °C
ŚRO

25 °C
TEAMSPEAK
ADMINISTRACJA SERII F1
Szef serii:
Pomocnicy:
KLASYFIKACJA
Kierowcy | Zespoły |
01 | Adrian Babiński | 537 |
02 | Patryk Krutyj | 462 |
03 | Aleksy Mainusz | 364 |
04 | Marcel Pawiński | 316 |
05 | Dawid Czepiela | 269 |
06 | Maciej Wysmulski | 200 |
07 | Radosław Cupał | 189 |
08 | Wojciech Bobrowicz | 149 |
09 | Damian Wolkiewicz | 146 |
10 | Mateusz Majka | 142 |