RÓWNI I RÓWNIEJSI?
Impet kolizji Yayo w Hiszpanii nie był duży, tylko że bolid poszkodowanego nie zdołał wytracić prędkości przed bandą - podobnie tutaj. To dlaczego różne kary? Bo Pablos jest w czołówce? Bo tak jest wygodniej? Bo szef serii tak zdecydował? Gdzie pisze że szef serii ma prawo decydować o wysokości kary? Bo ja widzę coś takiego w 13.3:
Jeżeli nastąpił więcej niż jeden z powyższych skutków, wtedy użytkownik otrzyma karę za ten, który przewiduje największą karę.
Najwyższym skutkiem było odpadnięcie tylnego spoilera w bolidzie poszkodowanego. Skąd więc kara za obrót o więcej niż 90 stopni? Może i ten urwany spoiler w bolidzie Czarka to POŚREDNI skutek, ale przypomnę że ja w Hiszpanii też dostałem karę za POŚREDNI skutek.
Coś Rafik kiedyś mówiłeś o impecie uderzenia. Skoro bolid Czarka doleciał do bandy to znaczy, że impet uderzenia był wystarczająco duży, by przyznać większą karę.
Dodane 20 kwietnia 2014 22:05:Rafał Cupał napisał(a):
Ja np. uważam, że kierowca, który lekko kogoś wypchnął, powinien dostać karę za to, że go lekko wypchnął, a nie za to, że przypadkowo ten kierowca wystrzelił w powietrze, rozbił się i odpadł z wyścigu (o ile brak jest tu jakiegoś wyraźnego wymuszenia zachowania dodatkowej ostrożności).
To napraw te je*ane bolidy GP2.
Cezary Kołcz napisał(a):
Ktoś sobie żarty stroi? Obrót o więcej niż 90 stopni, serio? Straciłem tylne skrzydło, praktycznie nie mogłem kontynuować jazdy, a delikwent jest sądzony na podstawie paragrafu za obrót?
PAN SZOSTAK, nieprzyjaciel Widma robi wszystko, zeby nie zdobyl tytulu. Nie po raz pierwszy sa kontrowersje po jego karach, najwyrazniej nie umie ich robic.
A pAN cZEPIELA i pAN pARUCH pokazują po raz kolejny że są idiotą i szukają tylko byle zaczepki, byle na kogoś naskoczyć. To ja was zaskoczę, te kary akurat nałożył Rafik. Pozdrawiam